Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

missä vaiheessa raskautta olette kertoneet

Vierailija
02.04.2013 |

muille raskaudesta? Ja miten?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikauskoisena kerroimme läheisille ihmisille vasta kun olin kolmannella kuulla. Muut tuttavat vasta kun olin kuudennella, raskautta kun ei huomannut vaikken mitään telttoja päälläni pitänytkään. Nautin raskaudesta ja se näkyi myös vaatetuksessa :) Kertomatapojahan on monia..  ...lopputuloksena kuitenkin miltei aina hymyilevät kasvot ja onnen toivotukset :)

Mimmu

Vierailija
2/9 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

9. viikolla ensimmäisen ultran jälkeen, kun yökkäilin ja oksentelin. Eipä sitä paljon voinut salata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko teillä noin aikaisin jo ensimmäinen ultra?

Vierailija
4/9 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaalle ystävälle kerroin heti plussasta, kuten tämäkin oli kertonut minulle. Sen jälkeen kerroimme n. 10-11 viikolla  tuleville isovanhemmille, kun oli isäinpäivä, niin veimme kortin mukana pienet tossut, että ensivuonna vietetään myös isoisän päivää. Tutuille hiljalleen siinä 12 viikon ultran jälkeen, töissä kerroin noin 22-23 viikolla, kun raskaus alkoi jo pakosta näkyä ja ihmiset tiirailla mahaa sen näköisenä, että tuolla on muutakin kuin kaljamaha :)

Vierailija
5/9 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ainakin ensimmäinen ultra 7. viikolla, mutta silloin ei näkynyt vielä sykettä, joten otettiin uusiksi 9. viikolla? t.5

Vierailija
6/9 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli eka ultra viikolla 5+6, en asu Suomessa. Kerroimme tuleville isovanhemmille, sedille ja tädeille viikolla 8+, muille vaihtelevasti, miten oltiin yhteydessä ja töissä viikolla 13+. Homma alkoi näkyä n. viikolla 20+

Vierailija
7/9 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun tein testin soitin äidille :D Töissä kertoin kans melkeen samantien, kun pahoinvointi oli niin paha..Lähimmällä ystävälle myös aika pian testin jälkeen, ja "yleisesti" sen 3 kuukauden jälkeen :D

Vierailija
8/9 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätin itsenikin malttamalla pitää suuni kiinni niinkin pitkään, kuin raskausviikolle 19. Silloin kerrottiin isovanhemmille ja työkavereille. Askartelin kortit isäinpäiväksi ukille ja toisen tulevan mummon syntymäpäiville. Liimasin kortteihin ultrasta saadun kuvan valokopiot ja ilmeet korttien saajilla oli kyllä näkemisen arvoiset.

Vierailija
9/9 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli eka ultra rv 7.

Kerroimme noin rv 12 kahdelle sukulaiselle, jotka menivät heti kiellosta huolimatta levittämään tiedon kaikille muillekin. Olisimme halunneet kertoa suvulle vasta joskus rv 25 tienoilla. Töissä kerroimme lähimmille työkavereille heti plussan tultua, pomolle rv 12 jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi