Onko Converset liian teinipopot 36 vuotiaalle?
Kommentit (18)
On, jos itsetuntoa ei ole kehittynyt enempää. Kyllä tuon ikäinen yleensä uskaltaa pukea ihan mitä mieli tekee, muiden katseet eivät merkitse niin paljoa enää.
Kävin ostamassa tänään yhdelle (sille 7:ksi vanhimmalle) osa-synttärilahjaksi kahdet conversit - odottamansa valkoiset ja yllärinä pinkit.
Samalla lankesin täysmustiin nahkaconverseihin itselleni.
Olen 47 - joten anna palaa vain! :-))))
on. Mutta ei kiinnosta! t 38 v Converse-täti
Ostin itselleni ekat converset tänä keväänä. Ne on farkunsiniset. Ikää tasan 50 v :)
Ei kai mutta ainakin mulla ne on tosi huonot jalassa, siksi on jäänyt kauppaan.
Ei ole, varsinkaan kun käyttää sanaa "popot" edelleen :)
Mä en oo tajunnut, että kengissäkin on joku ikäraja..
On vaan surkeat jalassa, kova kamala sauma juuri pikkuvarpaan kohdalla.
Olen 47v. ja ovat mielikenkäni ;-)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 18:43"]
On niin herkkuja värejä.
[/quote]
no en kyllä ikinä laittaisi jalkaan ja oon 41, mutta ei mulla tosin ole crockseja ja tunikaakaan, enkä halua näyttää teiniltä enää, vaan ikäiseltäni
Ne on jo niin juntit, että unohda. Osta edes joku erikoisempi malli, perus conssit on jo liian junttia.
Ne on muuten todella huonot kävellä jopa muihin tennareihin/sneakereihin verratuuna.
Mä sovitin niitä kolme-neljä vuotta sitten, olisin halunnut ostaa. Mutta tosiaan aivan kamalan tuntuiset jalassa, en enää muista mistä ne puristi/hinkkasi, kantapää ainakin tuntui oudolta. Riippuu varmaan sitten aika paljon jalasta, kenelle ne istuu.
Nelikymppinen olin minäkin silloin :)
Rennot tennarit ei katso ikää:) Ja ihan pienenä vinkkinä: Niihin kannattaa ostaa jotkut kevyesti muotoillut pohjalliset.
Ostin ekaluokkalaiselle, joka ei tykännyt niitä käyttää muutaman kerran jälkeen. Hankasivat jotenkin kantapäätä.
Kuka vielä käyttää Converseja? Muistan, että ne olivat in v.2005, kun olin lukiossa ja sitä ennen kuulemma 1990-luvulla.
Eikö siis ole taas aika käyttä converseja? [quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 23:57"]
Kuka vielä käyttää Converseja? Muistan, että ne olivat in v.2005, kun olin lukiossa ja sitä ennen kuulemma 1990-luvulla.
[/quote]
Ei olee, siitä vaan. Itsekin ajattelin hankkia, olen tosin vasta 34 -vuotias :)