Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin pan*suhteen laittamalla vain viestin etten halua enää ikinä tavata

Vierailija
21.03.2019 |

Ja nyt se sitten suuttui. Teinkö jotain väärin? Kyse ei ollut mistään seurustelusta ja käsittääkseni tällaisen voi lopettaa ihan miten itse haluaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt samoin. tai vastasin hänen puheluunsa, missä vastasin että en enää halua nähdä enkä antanut erityistä syytä - kun ei sitä ollut. Kysely ja soittelu jatkui sen jälkeen, ilmeisesti miehellä oli toiveita että käännän pääni tai että ollaan edes kavereita, todellisuudessa ei olla ilman seksiä hengailtu koskaan ,joten en aio siihen alkaa nytkään.

Vierailija
2/9 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnes taas p.nettaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käynyt samoin. tai vastasin hänen puheluunsa, missä vastasin että en enää halua nähdä enkä antanut erityistä syytä - kun ei sitä ollut. Kysely ja soittelu jatkui sen jälkeen, ilmeisesti miehellä oli toiveita että käännän pääni tai että ollaan edes kavereita, todellisuudessa ei olla ilman seksiä hengailtu koskaan ,joten en aio siihen alkaa nytkään.

Se on jännä miten miehillä menee luu kurkkuun, kun nainenkin noudattaa sitoutumattoman seksin ihanuuksien mukana tulevia sääntöjä.

Vierailija
4/9 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnes taas p.nettaa...

Joo, kun uusia seksikumppaneitahan ei saa mistään.

Vierailija
5/9 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kerrot sitä täällä? Ootko ylpee ittestäs? V*tun saastainen jonnehoro.

Vierailija
6/9 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo kuulosti pan*si korvaan karskilta, ettet enää "ikinä" halua tavata. Kai se olisi kauniimpaa muotoilla niin, että "en halua jatkaa enää pan*suhdettamme" vaikka lopputulema olisikin tasan samanlainen. Noin muuten en mitään väärää tuossa näkisi jos kerran pelkästä pan*suhteesta on sovittu, vaikka olisikin hyvät välit. Sanoitpahan suoraan, ei jää epäselvyyksiä.

Vierailija
7/9 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa tuo luulo, että voisi olla edes kavereita. Ei mitään yhdistäviä tekijöitä, vaikea siinä on sitten olla pelkkä "kaveri".

Vierailija
8/9 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustelunkin, jopa avioliitonkin voi päättää milloin itse haluaa, miksei siis panosuhdettakin? miksi sullakin ottaa noin tunteisiin toisen suuhtahdus, kerran vaan panosuhde?

Vierailija
9/9 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä kokemus käynyt pelkässä seksisuhteessa. Meillä ei ollut mitään muuta, kun pari kertaa viiikossa. Otin sitten etäisyyttä ja kerroin hänelle, että en aio jatkaa koska alan tapailemaan toista miestä ja katson miten etenee ja toivon, että saisin parisuhteen. Mies toivotti onnea ja hyvää jatkoa elämääni. Tämä pelkkä seksisuhde ei halunnut parisuhdetta ollenkaan.

Ei ottanut mitään yhteyttä eikä alkanut häirisköimään eikä kysellyt mitään. Kun olin tapaillut sitten tätä uutta miestä, niin tajusin itsekin etten todellisuudessa halua itsekään mitään parisuhdetta ja toisen huomioimista ja kaikkea sitä jarruttelua ja omista menoista kertoilua jne. En päätynyt edes tapailumiehen kanssa sänkyyn. Lopetin sen suhteen ja otin yhteyttä tähän pelkkään seksisuhteessa olevaan mieheen. Jatkettiin siitä mihin jäätiin. Pari kertaa viikossa seksiä ja molemmat menee omia menojaan ja tekee mitä tekee. Ei soitella eikä viestitellä ollenkaan missään muussa merkeissä. Sellainen sopimus meillä on, että hoidetaan tämä kahden kesken eikä juosta muualla. Tämä sopii molemmille ja saa elää vapaata elämää ilman ylimääräistä miettimistä.