Mitä aiot -Sinccis kyselee
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtava tuo vertaus keisarin vaatteisiin. Ei vois enää oikeampaan osua kyseisen herran kohdalla. Varmaankin freudilainen lipsahdus.
Ei ollenkaan, vaan mähän sanoin, että mä tykkään tuottaa iloa muille keksinnöilläni.
Sinccis
Joskus ne ovat fyysisiä, joskus mentaalisia.
Aliarvioit älylliset kykyni, jotka ovat isommat kuin koko suvullasi.
Ne sun keksinnöt on kuin keisarin uudet vaatteet. Nyt vaan odotetaan kuka huomaa ettei niitä ole. Tai mentaaliset kykysi. Kauhea kolina ja käsien heilutus kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtava tuo vertaus keisarin vaatteisiin. Ei vois enää oikeampaan osua kyseisen herran kohdalla. Varmaankin freudilainen lipsahdus.
Ei ollenkaan, vaan mähän sanoin, että mä tykkään tuottaa iloa muille keksinnöilläni.
Sinccis
Ne sun keksinnöt on kuin keisarin uudet vaatteet. Nyt vaan odotetaan kuka huomaa ettei niitä ole. Tai mentaaliset kykysi. Kauhea kolina ja käsien heilutus kyllä.
Kultu, älä viitsi.
Sinccis
Haluatko, että opetan sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pussaa varpaitani kirjoitti:
Olla sinun kuningattaresi, sinä minun pikku orjani.
Minä tottelen. Mitä haluat ?
Sinccis
Katkarapua
Kolmealaista olisi tarjolla. Mitä otat?
Sinccis
Se keskimmäisen joka näyttää veltolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Se vaatisi suunnattomasti älykkyyttä tai elämänkokemusta ymmärtää sanomani.
Layer beyond layer.
Sinä näet vain pinnan.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pussaa varpaitani kirjoitti:
Olla sinun kuningattaresi, sinä minun pikku orjani.
Minä tottelen. Mitä haluat ?
Sinccis
Katkarapua
Sinccis
Se keskimmäisen joka näyttää veltolta.
No mulla ei ole tarjolla kuin kaksi joita on pakkasessa, tai oikeastaan kolmea ja sitten omani.
Anteeksi valehteluni. Neljästä saat valita.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Kultaseni, tätä minä juuri toivon käsien heiluttelullani.
Sinccis
I was butchering lambs over and over again.
Sinccis
Aion syntyä palmuöljysuklaalevyksi ja olla selluliittinä kouvolatukkaisen wt:n pakaroissa.
M 42
Mä oon kimii donkki suomi poppi robotttien käskytttäjä. Kattelen vähän aikaa sitä sieluuunmaisemaa ja lähen lounaaalle. Kyllä ne patterit loppuuu seistesssäkin.
Eliksiirisiä liikkeitä aion tehdä seuraavassani elämässäni, aion tehdä töitä ihmiskunnalle ja ihmisplaneettaan loputtomasti.
Infinitixi kirjoitti:
Eliksiirisiä liikkeitä aion tehdä seuraavassani elämässäni, aion tehdä töitä ihmiskunnalle ja ihmisplaneettaan loputtomasti.
Toivon pääseväni sulavien liikkeiden sekaan myös ja toivon sitä että maapallomme ei ole niin muovinen tai metallinen mitä se on ollut ilmeentymisissä big bangin jälkeen.
Sinccis