Mitä aiot -Sinccis kyselee
Kommentit (37)
Oon katsellut, että jos valita saa, voisin tulla takaisin tuollaisena muutaman tonnin painoisena pihakivenä. Olis simppeliä ja tasaista elämää, ja huonommankin tuurin sattuessa pääsis matkustelemaan vähän joka puolelle maita ja mantuja hiekoitussorana.
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan en notku av:lla.
Tätä nykyistä elämääsi kuitenkin valitset käyttää siihen, miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on sinun valintasi?
Nöyränä kyselee,
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Voiko sen nyt jo päättää? Luulin että se päätetään vasta myöhemmin, tuonpuoleisessa.
Olet tavallaan oikeassa, mutta mitä _jos_ voisit päättää sen jo nyt?
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on sinun valintasi?
Nöyränä kyselee,
Sinccis
Koska olen pitkästynyt ja laiska eikä elämäni ole kunnossa, ei siis ole järkevää tekemistä.
kusijaisen valtuudet kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko sen nyt jo päättää? Luulin että se päätetään vasta myöhemmin, tuonpuoleisessa.
Sinccis
En mä oikeasti tiedä. Sosiaalisesti hyväosaista elämää olisi ehkä kiva kokeilla, nykyinen kun on sen vastakohtaa alusta loppuun, todennäköisesti.
Kissana voisi olla kiva tulla takaisin. Tosin pitäisi onnistua tähtäämään sellaisen sopivasti kissahullun ja oikeasti asiansa osaavan palvelijan hoteisiin, eikä sellaiselle omistajalle, joka vain tuuppaisee ovesta pihalle pärjäilemään omillaan. Että siinä on riskinsä. Pitää varmuudeksi ehkä laatia vielä suunnitelma B.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
En mä oikeasti tiedä. Sosiaalisesti hyväosaista elämää olisi ehkä kiva kokeilla, nykyinen kun on sen vastakohtaa alusta loppuun, todennäköisesti.
Onni tulee pienistä iloista.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Kissana voisi olla kiva tulla takaisin. Tosin pitäisi onnistua tähtäämään sellaisen sopivasti kissahullun ja oikeasti asiansa osaavan palvelijan hoteisiin, eikä sellaiselle omistajalle, joka vain tuuppaisee ovesta pihalle pärjäilemään omillaan. Että siinä on riskinsä. Pitää varmuudeksi ehkä laatia vielä suunnitelma B.
Voit sinä joutua järveenkiin.
Sinccis
Säkissä.
Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Sinccis
Joojoo, tiedän. Ei se silti aina jaksa lohduttaa kun on elämän isoissa asioissa täysin hukassa. Nyt on sun aika kertoa omat suunnitelmasi seuraavaan elämään. Annahan tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Sinccis
Joojoo, tiedän. Ei se silti aina jaksa lohduttaa kun on elämän isoissa asioissa täysin hukassa. Nyt on sun aika kertoa omat suunnitelmasi seuraavaan elämään. Annahan tulla.
Siis ei kai keisari vaatteistaan pääse.
Mä varmaan luon ihmisille hyvinvointia keksinnöilläni, kuten tässäkin elämässä (ja edellisessä)
Mutta mulle kelpaisi punainen tupa ja perunamaa, tietty verkot pitäisi olla järvessä ja grilli kuumana koko kesän.
En mä ihmeellisyyksiä kaipaa.
Sinccis
Olla sinun kuningattaresi, sinä minun pikku orjani.
pussaa varpaitani kirjoitti:
Minä tottelen. Mitä haluat ?
Sinccis
Mahtava tuo vertaus keisarin vaatteisiin. Ei vois enää oikeampaan osua kyseisen herran kohdalla. Varmaankin freudilainen lipsahdus.
Vierailija kirjoitti:
Mahtava tuo vertaus keisarin vaatteisiin. Ei vois enää oikeampaan osua kyseisen herran kohdalla. Varmaankin freudilainen lipsahdus.
Ei ollenkaan, vaan mähän sanoin, että mä tykkään tuottaa iloa muille keksinnöilläni.
Sinccis
Joskus ne ovat fyysisiä, joskus mentaalisia.
Aliarvioit älylliset kykyni, jotka ovat isommat kuin koko suvullasi.
Vierailija kirjoitti:
pussaa varpaitani kirjoitti:
Minä tottelen. Mitä haluat ?
Sinccis
Katkarapua
Sitten kun tulee vielä älykkäämmäksi, niin ymmärtää, että beyondin takana on beyond.
Sinccis