Miten voit väittää olevasi kasvisruuaan puolella ja suosija, jos samaan hengenvetoon tyrmäät suomalaiset perinteiset kasvikset?
Vielä lapsesikin opetat samanlaiseksi:(
Häpeäisit.
Arvostukseni sinua kohtaan on todella alhaalla. Kaiken lisäksi teitä on paljon. Suurin osa kasvisruuan puolestapuhujistakin kuuluu tähän ryhmään.
Kommentit (19)
Onko sulla nyt joku tietty henkilö mielessä, vai onko kyseessä keksitty tilanne?
Aina olette moittimassa perinteisiä kasviksia.
Kasvisruoka on monelle pelkästään politiikan tekoa varten.
Vierailija kirjoitti:
Aina olette moittimassa perinteisiä kasviksia.
Kasvisruoka on monelle pelkästään politiikan tekoa varten.
Ketkä, milloin ja missä?
Vierailija kirjoitti:
Olisko sulla nyt jotain tutkittua tietoa väitteidesi ja yleistyksesi tueksi?
Koska punajuuri ja nauris ovat parhautta!
Selvännäkijä ei tarvitse olla. Näkee teidän peukutuksista.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
Eli sä tiedät, kuka peukuttaa mitäkin viestiä. Kerrohan, mistä sä sen näet. Nimittäin nyt äkkiseltään tuntuu, että sä olet joko keksinyt kaiken, kuvitellut kaiken, tai sitten sulla on mielenterveysongelmia, joiden takia kuvittelet esim. tietäväsi, millainen henkilö on mitäkin viestiä peukuttanut.
Olen kiinnittänyt samasn asiaan huomiota kuin ap.
On ihan selvä etten tee mitään vapaaehtoisia ilmastotekoja jotka on omaa etuani vastaan. En minä ole tämmöisiä paskoja tukemassa.
ap.
Minä ainakin suosin paljon ruokavaliossani avocadoja ja palmuöljyä. Ne ovat ekologisia ja eläinystävällisiä, terveellisiä rasvoja!
Suomalaiset kasvikset ovat lähinnä jotain perunaa ja kaalia. Peruna on ihan turhake, ja kuka nyt pelkällä kaalilla viitsii elää?
Kenelle kirjoitat?
Veikkaan, että tunnen paljon enemmän kasvissyöjiä (terveellisesti syöviä) kuin sinä, ja vikaan osuu hakuammuntasi. Nyrkkeilet varjoja vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
Ai, sä olet niin lahjakas. Vaikuttavaa. :D
Mitä perinteisiä suomalaisia kasviksia tyrmätään ja miten?
Vierailija kirjoitti:
Missä, kenen ruokavaliosta?
Vierailija kirjoitti:
Eli mihin?
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin suosin paljon ruokavaliossani avocadoja ja palmuöljyä. Ne ovat ekologisia ja eläinystävällisiä, terveellisiä rasvoja!
Suomalaiset kasvikset ovat lähinnä jotain perunaa ja kaalia. Peruna on ihan turhake, ja kuka nyt pelkällä kaalilla viitsii elää?
ap
Korjasit, kun jätit vahingossa tuon pois.
Pitääkö sinun välittää mitä jotkut hesan hipsterivegaanit öyhöttää.
Itse olen kasvisruuan puolustaja, lihaa en ole syönyt teinistä asti, sekasyöjä silti olen, kalaa syön liki päivittäin ja munia jne. Mutta ihan perunaa, portkkanaa, lanttua, kukkakaalia, lanttua, punajuurta, kaalia minä syön kun kasvisruokaa syön.
En mitään avokadosoijariisiä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
On ihan selvä etten tee mitään vapaaehtoisia ilmastotekoja jotka on omaa etuani vastaan. En minä ole tämmöisiä paskoja tukemassa.
ap.
Sä ajattelet nyt jotain asiaa, mutta et osaa pukea sitä sanoiksi. Yritä uudelleen.
Mun ruokavalion keskeiset kasvikset: porkkana, sipuli, peruna, marjat. Mä syön niin paljon porkkanaa, että kun kevätaurinko alkaa paistaa, mä rusketun (tai ennemmin kellastun) nopeasti, vaikka ihotyyppini ei olekaan helposti ruskettuva. Syön porkkanaa joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
Sä ajattelet nyt jotain asiaa, mutta et osaa pukea sitä sanoiksi. Yritä uudelleen.
Totta vi*ussa se tuntuu väärältä jos minä pidän kotimaisista kasviksista ja syön niitä ja mediassa kehoitetaan syömään kasviksia ja samaan aikaan viherperke*leet moittii että minun syömäni kasvikset on pahoja!
ap.