Muita samassa tilanteessa ja kuinka kestätte?
Mua on alkanut potuttaa mieheni kortsujen käyttö. Tunnelma ja fiilikset lässähtää joka ikinen kerta, kun päästään siihen vaiheeseen seksissä, että mies alkaa räpeltää kortsujen kanssa.
Mä oisin niin onnellinen jo siitä, jos isäntä luopuis edes varmoina päivinä ehkäisystä, ja olenkin yrittänyt houkutella sitä siihen, mutta ei.
Miehellä on joku ihme aikataulu lastentekoon ja sitä haittais, jos vaikka sattuisinkin tulemaan raskaaksi vuosi tai pari ennen sitä sen suunittelemaa ihanneajankohtaa.
Eikä todellakaan olla enää mitään nuoria, vaan molemmat jo pääle kolmikymppisiä, eli kohtahan multa alkaa aika loppumaan.;(
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 12:35"]
Eikä todellakaan olla enää mitään nuoria, vaan molemmat jo pääle kolmikymppisiä, eli kohtahan multa alkaa aika loppumaan.;(
[/quote]
Mies ei välttämättä edes ajattele tuota ikäseikkaa, kun eihän se ikä ole heille yhtä merkityksellinen, kuin mitä meillä naisilla.
Ei ole siinä mielessä sama tilanne että kortsujen kanssa ei tarvi räplätä koska syön itse e-pillereitä. Paljon helpompaa niin. Mutta siinä mielessä on sama tilanne että ikää on yli 30, minun puolestani lapsi saisi jo tullakin, mutta mies ei ole vielä kypsä ajatukselle. "Myöhemmin" kuitenkin kuulemma haluaa lapsen tai 2.
Tsiis, miten olis vaikka pillerit tai kierukka? Loppuu räpeltäminen.
Toisaalta vastuullisen miehen merkki, kun huolehtii ehkäisystä, kerran ei halua (vielä) lasta.
Valitettavan yleistä on se että mies kiukuttelee naiselle, kun tämä tulee raskaaksi, eikä mies olisi sitä halunnu, mutta kuitenkin on tyytyväisenä vedelly paljaalla.
Jos miehen aikatalu ei sovi omaasi, niin sitten pitää vaihtaa miestä. Biologinen kello ei odota.
siis kumpi nyt on ongelma, kortsut seksissä vai lapsentekoon liittyvät seikat. puhut aivan kuin kyseessä olisi yksi ja sama asia. jos et halua kotsuja voi ehkäisyn hoitaa muullakin tavalla.
Minustakin kuulostaa, että sua häiritsee se ettei mies ole vielä valmis lapsenlaittoon... Käännät vaan ärsytyksesi niihin kortsuinin (joita olette ilm ennenkin käyttäneet?)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 13:17"]
siis kumpi nyt on ongelma, kortsut seksissä vai lapsentekoon liittyvät seikat. puhut aivan kuin kyseessä olisi yksi ja sama asia. jos et halua kotsuja voi ehkäisyn hoitaa muullakin tavalla.
[/quote]
No joo, noinko selvästi se paistaa musta?
Siis kyllä mä haluaisin aloittaa välittömästi sen lapsenteon ja siksi mua kait on alkaneet häiritä noi miehen kortsujenjen kanssa rapistelutkin. Siinä vaiheessa, kun miehellä on kumi päällä, niin mua ei paljon enää seksi kiinosta. Tulee vaan maattua lahnana alla ja oottaa, että lopettaispa jo:(
Tilanne on nimittäin se, että syksyllä yhteisestä sopimuksesta lopetin pillerit ja oli puhe, että mies käyttää kortsuja vuoden vaihteeseen ja sitte alettais yrittää esikoista.
No nyt kuitenkin miehen mielestä on huono hetki, kun vuodenvaihteessa tulikin yllättäen ylimääräisiä menoja ja niinpä hän käänsikin kelkkansa ja haluaakin vielä ehkäistä ties minne hamaan tulevaisuuteen.
Minun mielestä tuossa miehen poukkoilussa ei ole mitään järkeä ja siksipä en itse aio alkaa enää pillereitä uudelleen popsimaan.
ap.
No, mun mies ei räpellä sen kortsun kaa, eli emme ole samassa tilantessa. Ja mitä raskautumiseen tulee, se on hyvä koittaa ajoittaa siihen, mitä on suunniteltu/sovittu. Pari vuotta aiemmin ei kaikilla on paha rasti, mutta monien suunntielmat tyssääntyy kyllä.