Miten tätä elämää jaksaa ilman kavereita??
Älkää ikinä IKINÄ ottako miestä, joka on epäsosiaalinen! Kaverit siinä vain häviää itseltäkin ja pää leviää, kun sosiaalistaelämää on vain AV:lla.
Kommentit (3)
No hyvin pärjää, kun ei mulla ole koskaan ollut kavereita. Enpä jaksais kovin kavereista riippuvaista miestäkään, tosin ei mulla enää tule miestä olemaankaan.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 11:44"]
Mulla ei ole koskaan ollut kavereita eikä mun miehelläkään. Ollaan molemmat sellaisia introvertteja kotihiiriä. Hyvin on jaksettu.
Mutta teillä selvästi on niin että sinä olisit sosiaalisempi kuin mies. Etkö sinä voisi itse hankkia ja tavata kavereita ilman miestä mukana?
[/quote]
Toki asia eri, jos molemmat ovat epäsosiaalisia.
Niitä kavereita on näin aikuisena niin äärettömän vaikea enää saada ja entiset kaverit ovat ties missä. Kunpa vain olisin silloin aikojen alussa osannut pitää heistä paremmin kiinni. Olisin vain jättänyt miehen aina yksin kämpille ruikuttamaan, mutta en... Sitä teki mitä mieskin ja tässä nyt sitten ollaan!
ap.
Mulla ei ole koskaan ollut kavereita eikä mun miehelläkään. Ollaan molemmat sellaisia introvertteja kotihiiriä. Hyvin on jaksettu.
Mutta teillä selvästi on niin että sinä olisit sosiaalisempi kuin mies. Etkö sinä voisi itse hankkia ja tavata kavereita ilman miestä mukana?