Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko huomannut, että joku kirjoittaisi juuri sinusta?

Vierailija
21.03.2019 |

Joku kertoisi palstalla tarinaa omasta elämästään ja huomaisit että hei, mähän olen mukana tuossa.
Itse huomasin että joku nuoruuden tuttu kirjoitti meistä eräässä teinien toilailu ketjussa ja toisessa ketjussa joku luokkakaveri kirjoitti meidän koulussa tapahtuneesta jutusta.
Onko teillä vastaavia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä oot vaan juonu liikaa kahvia ja alkanu kuvitteleen kaikenlaisia...

Vierailija
2/17 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tällä foorumilla, mutta eräällä hevosaiheisella foorumilla huomasin kerran sattumalta keskustelun, jossa kaksi toisensa tuntevaa henkilöä riitelivät keskenään (toinen oli tehnyt topicin, josta toinen tunnisti itsensä ja tuli puolustamaan itseään) ja siinä tiimellyksessä olivat sotkeneet minutkin tappeluunsa mukaan melko tunnistettavasti vaikken itse ollutkaan minään syypäänä heidän riidassaan. Piti ottaa puhelin käteen ja antaa vähän rakentavaa palautetta siitä että menikö nyt ihan putkeen teidän mielestänne tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, miniä harrastaa juuri tätä.

Itkee milloin mitäkin asiaa. Mutta ei se minua haittaa, täällä sitten ihmettelee suhtautumista. :D

Vierailija
4/17 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta sitten hoitajat ottivat minulta tietokoneen ja nostivat lääkeannosta.

Vierailija
5/17 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella palstalla huomasin tai ainakin osui lähelle. Ei mitään suuria paljastuksia vaan tyyliin ärsyttävät tavat toimia. Luulin olleeni vain kohtelias ja "normaali", kirjoittajan mielestä sellainen oli vain ärsyttävää eikä siksi halua olla missään tekemisissä. Voi olla kuviteltua tai sitten ei. Noh, eipä ole tullut ikävä.  

Vierailija
6/17 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saavuttanut vielä niin psykoottista tasoa :D

Vierailija
7/17 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi.

Vierailija
8/17 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo huomannut, vaikka aihetta varmaan olisi monellakin. Yhden vanhan panokaverin oon tunnistanu joskus toisen aiheen ketjussa.

Vierailija
9/17 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo huomannut, vaikka aihetta varmaan olisi monellakin. Yhden vanhan panokaverin oon tunnistanu joskus toisen aiheen ketjussa.

Tarkoitatko sitä vanhaa emakkolorttokeskustelua?

Vierailija
10/17 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. 

Sitä mä vain ihmettelen näissä vastauksissa, että onko teidän mielestänne todella täysin epätodennäköistä, että joku ihminen kertoo täällä jostain henkilöstä, joka sitten tunnistaa itsensä tekstistä. Jos on, millä perusteella?

Vierailija
11/17 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomasin kerran yhden, jokq puhui musta. Käytti kaikialla samaa nikkiä kaikissa keskustelupalstoissa joissa kävi. Ja vielä sellasta nikkiä minkä tiesin sen nikiks. Ei tarvinnu kummonen sherlock olla xD

mutta minusta ihan sama mitä tyypit tääl keskustelupalstoilla jauhaa. Todellisuus on ihan erilaista.

Vierailija
12/17 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. 

Sitä mä vain ihmettelen näissä vastauksissa, että onko teidän mielestänne todella täysin epätodennäköistä, että joku ihminen kertoo täällä jostain henkilöstä, joka sitten tunnistaa itsensä tekstistä. Jos on, millä perusteella?

Onhan se epätodennäköistä, väkeä on kuitenkin niin paljon, ja luultavasti ihmiset voivat joko muistaa asioita väärin tai muuttaa yksityiskohtia kirjoituksessaan, vaikkeivat sitä sanoisikaan.

Eli väittäisin, että kaikki, jotka luulevat tunnistaneensa itsensä, eivät ole todellisuudessa sitä tehneet. Mutta joku tietty varmaan onkin.

Vierailija
13/17 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja tuli oikein myötähäpeä, kun tiesin kuka minusta kirjoittanut oli. Hän oli siis eräs mies, jonka kanssa minulla oli ollut treffit.

Vierailija
14/17 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole. 

Onhan se epätodennäköistä, väkeä on kuitenkin niin paljon, ja luultavasti ihmiset voivat joko muistaa asioita väärin tai muuttaa yksityiskohtia kirjoituksessaan, vaikkeivat sitä sanoisikaan.

Eli väittäisin, että kaikki, jotka luulevat tunnistaneensa itsensä, eivät ole todellisuudessa sitä tehneet. Mutta joku tietty varmaan onkin.

Miksi epätodennäköistä? Suomi on kuitenkin aika pieni maa.

Vierailija
15/17 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoinen ajatus. En ole vielä toistaiseki lukenut yhtään niin uniikkia aloitusta, ettäkö se ei voisi sopia johonkin muuhun "kohtalotoveriin". Jopa kivikissan karrikoidut kylppärikivet voisi olla aika monesta lapsiperheestä.

Vierailija
16/17 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mut mä pelkään, että äitini tai veljeni tunnistaa mut, kun kirjoitan eri fb:n vertaistukiryhmissä (en oo omalla nimelläni niissä). Äidillä alkoholismi ja veljen kanssa muita ongelmia. Hölmö pelko, kun tuskin he niihin ryhmiin kuuluu kuin minä. :-D

Vierailija
17/17 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli kirjoittanut minun juttuni omanaan. Minulle kävi hassu sattumus (todella erikoinen, ei voi olla tapahtunut täysin samanlaisena toiselle), jonka joku raportoi täällä ja kertoi sen tapahtuneen itselleen. Vähän hävetti, kun ajattelin että nyt tuttuni luulevat (=tietävät), että käyn täällä.

Joskus töissä on käynyt ilmi, että todella harvinaisia asioita voi sattua eri ihmisille.