Kumman miehen sinä valitsisit?
Jos olisi pakko!
A: Kiltti, ahkera, työteliäs, tekee paljon kotitöitä ja töitä, lähestulkoon työnarkomaani. Älykäs, lahjakas matemaattisesti ja nopea ongelmanratkaisija. Ei romanttinen luonne ja sosiaalisesti lahjaton - ei ystäviä juurikaan eikä tarvetta käydä baareissa. Alkoa menee aika paljon muttei koskaan humalassa. Ei harrastuksia, jos harrastukseksi ei lueta moottoriurheilua tai ruoanlaittoa. Rakastelijana ok, mutta aika intohimoton. Partnerina erittäin luotettava.
B: Vilkas, eläväinen ja aikaansaava. Työssään ei kovin kunnianhimoinen, silti arvostettu. Pitää kaikenlaisesta kulttuurista ja lukee paljon. Omaa valtavan ystäväpiirin, kaikkien pitämä "hauskuuttaja". Alkoa menee vain silloin kuin näkee kavereita, eli usein, ja silloin ollaan humalassa. Paljon liikunnallisia harrastuksia. Rakastajana intohimoinen ja vähän liiankin innokas. Partnerina ei 100% luotettava.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 19:16"]
No sinä tiedät että A kannattaisi ottaa, mutta olet päättänyt ottaa B:n. Haluat vaan kannustusta täältä.
[/quote]
Tämä. Elä vaan sen valintasi kanssa.
Toivon että A saa paremman. B panee sua aikansa paremman puutteessa.
Riippuu elämäntilanteesta. Jos B olisi kokematta, niin sitten se.
t.taiteilija, jolla oli ensin kaksi B:tä, mutta keski-ikäisenä aikuisihmissuhteena on A. Ja tyytyväinen olen.
Mulla on lähestulkoon A. Se jumaloi mua ja mä sitä. Mä valitsisin siis ilman muuta sen.
NO SE JOSTA PIDÄT ENEMMÄN DAIJU!!!!
Kumpikaan noista ei sytytä kyllä yhtään. En kelpuuttaisi kumpaakaan. Etsi C. Vai onko nää ainoat vaihtoehdot mitä voit saada? Kumpaa rakastat?
Ap täällä vastailee :)
No niin, osa vastauksistahan oli ihan taattua av-kamaa, eipä yllätä. Kiitos teille jotka vastasitte itse kysymykseen.
Teille muille: onko teidän elämänne todella noin mustavalkoista? Mistä tuollainen katkeruus kumpuaa? Tulisiko teille parempi mieli jos olisin lisännyt että A:n kanssa on yritetty liittoa pelastaa pari vuotta, mutta kun rakkautta vaan ei ole. Pariterapiat, yksilöterapiat, kaikki käyty läpi. Tai että ap olisi viettänyt lukuisia hetkiä käyden läpi sitä syyllisyydentuntoa mikä tulee siitä että tuntee vetoa toiseen mieheen vaikka on varattu. Ja tulisiko yllätyksenä, jos kertoisin että A tietää tilanteen, eikä B:n kanssa mitään "konkreettista" ole tapahtunut, vielä.
Ja huora-kortin vetäjälle vielä ihan oma vastaus: mahtaa olla vaikeaa elää noin katkerana. Hanki apua, ehkä ei vielä ole liian myöhäistä.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 20:47"]
No niin, osa vastauksistahan oli ihan taattua av-kamaa, eipä yllätä. Kiitos teille jotka vastasitte itse kysymykseen.
Teille muille: onko teidän elämänne todella noin mustavalkoista? Mistä tuollainen katkeruus kumpuaa? Tulisiko teille parempi mieli jos olisin lisännyt että A:n kanssa on yritetty liittoa pelastaa pari vuotta, mutta kun rakkautta vaan ei ole. Pariterapiat, yksilöterapiat, kaikki käyty läpi. Tai että ap olisi viettänyt lukuisia hetkiä käyden läpi sitä syyllisyydentuntoa mikä tulee siitä että tuntee vetoa toiseen mieheen vaikka on varattu. Ja tulisiko yllätyksenä, jos kertoisin että A tietää tilanteen, eikä B:n kanssa mitään "konkreettista" ole tapahtunut, vielä.
Ja huora-kortin vetäjälle vielä ihan oma vastaus: mahtaa olla vaikeaa elää noin katkerana. Hanki apua, ehkä ei vielä ole liian myöhäistä.
[/quote]
Huora.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 20:47"]
[/quote]
Kirjoittamasi perusteella mä olen täysin samassa tilanteessa kuin sinä. Ja olen päättänyt valita B:n.
B. Mä en halua olla nelikymppisenä pystyynkuollut ja tylsistynyt. Enkä mä parin vuoden suhteeseen lähtisi hakemaan mitään parisuhdeterapiaa. Se on moro ja uutta matoa koukkuun. Elämä on liian lyhyt vietääkseen sen väärässä suhteessa.
Ei sitä nelikymppisenä oikein jaksa treenata urheilua niinkuin tuossa b:n kohdalla väitetään ja ryypiskellä runsaasti kavereiden kanssa.
Kuulostaa paskapuheelta. Tietenkin, jos on sellainen sunnuntailenkkeilijä niin asia on erikseen se.
Tosiaan ei sitä jaksa rillutella kuten parikymppisenä. Kyllä minäkin b;n ottaisin koska voisin kuvitella että hän äänestää vasemmistoliittoa ja tämä a on persu tai kokoomuslainen.
Miksi on pakko valita noista kahdesta? Onhan noita muitakin mieheiä.
A on liian työorientoitunut ja epäsosiaalinen. B taas on taas liian menevä seurapiiri-ihminen. Minä ottaisin C:n, joka olisi sekoitus noista kahdesta.
Ehdottomasti A, mulle luottamus on on tärkeä asia, ilman sitä en parisuhteeseen ryhtyisi. Eri juttu sitten jos en mitään sitoutumista edes haluaisi.
Veikkaanpa, että jännittävä B:kin saattaa ajan kuluessa osoittautua ihan tavalliseksi tyypiksi kun alkuihastus hälvenee.
B ehdottomasti! Olen itsekin B:n kaltainen nainen, myös noin nelikymppinen. Huvittava tuo jonkun kommentti ettei nelikymppisenä jaksa treenata ja juosta yöelämässä, heh, ei mulla ainakaan ole vielä jaksamisessa mitään eroa siihen kun olin 20 :D
Voit varmaan ottaa B.n mutta älä ota liian vakavissas:) Jos oot yhdestä eroamassa niin ehdotan seuraavaksi "viihdytysmiestä" johon tuo B vaikuttaisi sopivan. Jos olet toivottoman rakastunut B:hen niin ennustan vaikeuksia. Haluatko erota B:n takia vai muutenkin? Tee nämä päätökset irrallaan toisistaan.
No sinä tiedät että A kannattaisi ottaa, mutta olet päättänyt ottaa B:n. Haluat vaan kannustusta täältä.