Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmas perättäinen km ja kaavinta Kättärillä.. jäi jotenkin ikävä maku suuhun, kun

Vierailija
19.05.2006 |

tosi moni siellä, mm. toimistotäti, lääkäri, leikkaussalin hoitaja höpisivät kaikki, että keskeytys, keskeyty, keskeytys... ai jaa, ei oo siis keskeytys jne. Ehkä nyt on hermo pinnalla, mutta paha mieli tulee tollasista sekaannuksista. Pakko teille tilittää, kun ei muitakaan ole :-(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa!

Vierailija
2/7 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä sanoit ja korjasit asian?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kivalta tuntunut, vaikka todellakin mulle tehtiin raskauden keskeytys lääkkeillä, kun sikiö oli jo kuollut, mutta ei vain vuotanut ulos.

Vierailija
4/7 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi papereissa oli virheitä, mm. missään ei näkynyt, että meillä on jo yksi lapsi ja mulla takana synnytys ja sekin Kättärillä. Sen korjasivat sit kuitenkin. Lisäksi kotona vasta huomasin, että siinä selostuksessa minkä saa mukaansa oli virhe. Eli kaavinta tehty rv. 7 vaikka itseasiassa raskausviikkoja 11 ja sikiö vastasi kokoa rv. 7. Aiemmin se on ollut sentäs oikein...

ap

ps. Ja ikävää, jos muillekin sattunut noin :-(

Vierailija
5/7 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori nyt tää tilitys :-( Mut alkoi oikeasti ketuttaa uudelleen, kun aloin pistää näitä asioita tähän...

Vierailija
6/7 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsytti äsken jopa se, kun yritin varata neuvola-aikaa lapselle ja vartin odotuksen jälkeen terveyskeskuksessa vastattiin. Sanoin haluavani varata lapselleni 6-v tarkastuksen neuvolaan ja täti sanoi, että se pitää varata neuvolatädeiltä.

Sanoin, että mikähän se numero on, kun olen yrittänyt netistä kaivaa, eikä mitenkään löydy. Täti etsi ja etsi ja tuli sitten puhelimeen ja sanoi, että niin että sähän olit raskaana. Olin vähän luu kurkussa, että en ole, vaan sitä 6 v tarkastusta. (siis sehän oli vaan pikku lipsahdus, mutta silti tuntuu uskottavalta, kun virallinen taho ilmoittaa mun olevan raskaana... no kattellaan olisinko vaikka oikeesti)

Vierailija
7/7 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli noin vuoden yrittämisen jälkeen raskaus päättyi keskenmenoon, ja kaavintaan. Kun sitten asia oli todettu sairaalassa (eli että keskenmen on tosiasia), ohjasivat minut hoitajan luo varaamaan aikaa kaavintaan.

Tämä hoitaja sitten ojensi minulle Väestöliiton ehkäisyneuvonta-esitteen kysellen samalla, onko minulle juteltu näistä ehkäisy-asioista. Ikää minulla oli tuolloin yli 30 v ja jo lapsi entuudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä