Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on ihanin asia mitä teijän mies/poikaystävä on teille sanonu/tehnyt?

Vierailija
20.03.2019 |

Krrokaa, haluun kuulla

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitin kertokaa

Vierailija
2/9 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitanut lähes kaiken kotona, kun olin todella huonovointinen koko raskausajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin perinteinen suomalainen jäyhä mieheni, joka muuten ei juuri koskaan puhu tunteistaan eikä varsinkaan itke (ainakaan kenenkään nähden) eikä todellakaan harrasta mitään hempeiden kirjoittamista, yllätti minut ja kaikki vieraat totaalisesti häidemme vihkimisosuudessa lukemalla minulle itse kirjoittamansa kauniin runon kyynelehtien. Sitä hetkeä en kyllä unohda koskaan. <3

Vierailija
4/9 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi niistä asioista on, kun mies oli jo sängyssä nukkumassa ja menin viereen myöhemmin.

Ei herännyt kun kuorsaus ei edes katkennut mutta silti unen keskeltäkin otti kädestä kiinni <3

Vierailija
5/9 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikkalainen mieheni vie minut usein joko raskaan työpäivän jälkeen tai sitten perjantai-iltana johonkin hienoon paikkaan syömään. Mieheni on todella komea, pitkä ja lihaksikas. Olenkin huomannut, että monet muutkin naiset katselevat miestäni melko himoikkain katsein. Ja illan päätteeksi tiedän, että se meidän ihana yhteinen hetki on tulossa makkarin puolella. Käsittely on aivan mielettömän ihanaa, SE tuntuu aivan vatsanpohjassa asti. Sellaisen käsittelyn jälkeen en jaksa hetkeen sängystä nousta. T: Vaalea nuori nainen.

Vierailija
6/9 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakohan mun pepussa joku tiiviste falskata kun pieraisin niin tuli valkoisiin kalsareihin sellasta ruskeaa kastikkeen olosta litkua???

Vierailija
7/9 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoi tässä eräänä päivänä: "Silmäsi ovat kuin lammikot joiden pohjalla on mutaa.".

Vierailija
8/9 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaakohan mun pepussa joku tiiviste falskata kun pieraisin niin tuli valkoisiin kalsareihin sellasta ruskeaa kastikkeen olosta litkua???

Poikkiksellasi on sana hallussa!

Vierailija
9/9 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni lähettää joka ilta ennen nukkumaan menoa viestin, jossa kertoo rakastavansa ja kiittää siitä päivästä, joka ollaan saatu olla yhdessä. Sanoo myös monta kertaa päivässä kasvotusten, että olen ihana ja hänelle tärkeä.