Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te pystytte harrastamaan aamuseksiä?

Vierailija
01.04.2013 |

Minua ei kyllä yhtään kiinnostaisi aamulla mikään seksi. Hyvä, jos edes silmät pysyy auki. Ja kaiken lisäksi pusujen lisäksi saisi haistella ällöä aamuhengitystä. Hyi hitto.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuseksi on parasta! Hengitystä ei oo mikään pakko haistella, en mäkään siitä välitä.

Vierailija
2/32 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin liputan aamusekstailun puolesta. Hyvä fiilis jatkuu pitkälle päivään. Sitäpaitsi se on hyvä konsti saada muuten aamu-uninen mies hereille;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me taas ei koskaan harrasteta iltaseksiä, vaan illalla mennään sänkyyn lueskelemaan ja nukkumaan. Meillä on vain aamu-, aamupäivä- tai iltapäiväseksiä.

Vierailija
4/32 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aamuseksihän on ihan parasta !

Vierailija
5/32 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 13:24"]

Me taas ei koskaan harrasteta iltaseksiä, vaan illalla mennään sänkyyn lueskelemaan ja nukkumaan. Meillä on vain aamu-, aamupäivä- tai iltapäiväseksiä.

[/quote]

onko keskipäiväseksiä ja illansuuseksiä

Vierailija
6/32 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sehän siinä on parasta - kumpikin vielä unen puolella sylikkäin lusikkana ja laiskasti paijaillen saa toisen innostumaan:) Edelleen lusikkana rakastellaan hitaasti ja raukeasti. Monesti nukahdetaan heti laukeamisen jälkeen vielä hetkeksi:D Ihanaa!!!  Ei meilläkään hirveästi pusutella aamuisin muttanautin suunnattomasti kun mies hamuilee ja suukottelee mun niskaa....

Vierailija
7/32 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei vois vähempää tehdä mieli seksiä aamulla.

Vierailija
8/32 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset herättävät klo 5-6, joka aamu. Eipä paljon seksi kiinnosta klo 4.30, koetamme nukkua mahdollisimman pitkään...

Vierailija
9/32 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään niinkään välitä, mutta mies välittää ja ottaa aamuseksinsä joka aamu. Ei oikein uskalla pistää vastaankaan. Maksaahan se vuokran ja laskut... Tavallaan on velkaa miehelle.

Vierailija
10/32 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aamuseksiä voi harrastella silmät kiinni :). Työaamuina ei tosiaan ole siinä vireessä, kun aikataulu on tiukka, mutta vapaa-aamuina saa antaa halun hiipiä ja sytyttää itsen ja toisen. Pienet unet vielä orgasmin päälle antavat täydellisen alun vapaapäivälle.

Vierailija
11/32 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kans tykkää aamuseksistä yhtään, mun heräämisen menee kauan , yleensä vasta duunissa aamukahvilla alkaa aivot heräämään :) eli en todellakaan saa mitään aamuseksistä irti, pahaa hengitystä voi välttää ja harrastaa niin, ettei hengitä toisen nenään :)

Mies taas harrastaisi aamulla.. 

Vierailija
12/32 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuseksi on kaikkein mukavinta.

Iltaisin ja öisin ehkä monimutkaisempaa ja mielikuvituksellisempaa,  spontaani päiväseksi intohimoisempaa jne. mutta aamuseksi nimenomaan "mukavaa".

Vierailija
13/32 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että täällä pohdittaisiin erilaistwn vinkkien kera, miten aamuseksi onnistuu lapsiperheessä. Minä tykkäisin hirveästi, mutta lapset heräävät niin aikaisin, että käytännössä se ei onnistu kuin silloin, kun kaikki lapset saa isovanhemmille. Viimeksi viime elokuussa. Jos lastenhoitajankin saa aamupäiväksi, on itse noustava ja laitettava lapset valmiiksi, jolloin juuri se seksiin herääminen jää ja se on liian järjestetty juttu.

Vierailija
14/32 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooei. En tykkää aamuseksistä yhtään. Aamulla haluan nousta heti ylös kun herään, tehdä aamutoimet jne. Iltaseksi on mun juttu.

Vierailija
15/32 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 15:25"]

Luulin, että täällä pohdittaisiin erilaistwn vinkkien kera, miten aamuseksi onnistuu lapsiperheessä. Minä tykkäisin hirveästi, mutta lapset heräävät niin aikaisin, että käytännössä se ei onnistu kuin silloin, kun kaikki lapset saa isovanhemmille. Viimeksi viime elokuussa. Jos lastenhoitajankin saa aamupäiväksi, on itse noustava ja laitettava lapset valmiiksi, jolloin juuri se seksiin herääminen jää ja se on liian järjestetty juttu.

[/quote]

No ei pohdita. Mene muualle siitä.

Vierailija
16/32 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 15:45"]

[/quote]

Olisi kiva, jos pohdittaisiin. Huomattavasti kivempi kuin lukea noita sinun viestejäsi.

[/quote]

Vierailija
17/32 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 15:48"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 15:45"]

[/quote]

Olisi kiva, jos pohdittaisiin. Huomattavasti kivempi kuin lukea noita sinun viestejäsi.

[/quote]

[/quote]

No sä voit tehdä oman ketjun sille. Tämä ketju on niille, jotka ei tykkää aamuseksistä.

Vierailija
18/32 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 16:02"]

No sä voit tehdä oman ketjun sille. Tämä ketju on niille, jotka ei tykkää aamuseksistä.

[/quote]

Sitten oli otsikko jokseenkin väärin  muotoiltu.

t: ohis

Vierailija
19/32 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 16:02"]

[/quote]

Keskustelu käydään otsikon puitteissa, minustakin se aihe sopii hyvin tuon myönteisesti esitetyn otsikon alle. V... mitä negatiivisia tyyppejä tämä palsta nykyään pitää sisällään. Noin tiukoilla rajauksilla siitä aikanaan olleesta narsissi ketjustakaan ei olisi tullut minkään arvoinen.

Vierailija
20/32 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamuseksissä ei suudella suulle tai muutenkaan naida rytkytetä raivoisasti. vaan peiton äämpimät uniset kropat painautuvat toisiinsa ja oho, sitten sitä tultiinkin jo. yleensä lusikassa, ihan parasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan