Onko miehesi jo herännyt krapulasta ja sihauttanut
Kommentit (10)
Ei meillä ole krapulaa edes ehtinyt tulla, molemmat ollaan ryypiskelty jo perjantaista lähtien. Tänään vielä kunnon perseet olalle ja huomenna tissutellaan loiventavilla.
oon. Räyh! *raapii persettä*
T: 11cm mies
[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 20:37"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 17:09"]
Ei, koska ei ole juonut eilen muuta kuin vichya.
Minä sen sijaan olen sihautanut auki useammankin oluen tänään....
[/quote]
:D LOL, repesin tälle tasa-arvolle...
Eläköön tasa-arvo!
[/quote]
On jo kaksi kertaa herännyt krapulassa tänään; ensin aamukuudelta yöunilta, sitten (aamupäivän korjaussarjan jälkeen) päiväunilta iltapäivällä. Tällä kertaa tosin krapula(t) yllättävän lievänä päällä :). Välillä hänellä on tuhti oksukrapula heti aamulla, sitten menee korjaus vahingossa yli (:D ), sitten krapula palaa iltapäivällä. Vahingoniloisena seuraan vierestä, kun en hyväksy jokaviikonloppuista kossun korkkaamista..
Tänään saattoi hillittyyn menoon olla syynä, että mentiin isälleni syömään, sekä se, että huomautin kirpeästi kaljaeväistä menomatkalla. Tällä hetkellä tunnelma on siis melko kalsea.
Masentavan tavallista.. :(
[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 17:09"]
[/quote]
Eläköön tasa-arvo!
Itse asiassa, en tiedä miten asia on. Mies röhnöttää tasan siinä, missä hänet näin ennen töihinlähtöäni puoli kolme iltapäivällä.
Vaihtoehdot:
a) on ollut siinä koko ajan.
b) on heränny välillä ja ottanut olusen ja päätynyt samaan paikkaan samaan asentoon.
c) herra tuskin tietää.
Ai mistä krapulasta? Miehelläni ei ole tapana koskaan juoda enempää kuin yksi olut päivässä ja senkin tekee lähinnä joskus saunailtoina saunan jälkeen.
On joo parisen tuntia sitte. Pyyti mut viereensä loikoilemaan ja hetken malttoi pitää näppinsä erossa, kunnes alkoi hiplapa. Ensin vaatteiden päältä, mutta kun huomasi, että en ala laittaa vastaan, niin pian oli jo sormet pöksyjeni sisällä ja siihenhän se lopulta johti, että sain mieheltä kunnon kiihkeät krapulapanot.:D
Ihanaa saada olla pitkästä aikaa vain kahdestaan kotona. Miehen vanhemmat haki lapset jo perjantaina maalle mummolaan, ja me haetaan ne huomenna sieltä takaisin kotiin.
Yksi yö vielä aikaa kuherrella kahdestaan ilman pelkoa, että lapset saattais yllättää.
No ei, ainoa olut joka talosta löytyy on jääkaapissa ja parasta ennen päiväys 15.12. Mies juo oluen kun on käyty saunassa, ei olla vissiin käyty viime vuonna kuin ehkä 3 kertaa, tänä vuonna ei kertaakaan. Tällä hetkellä mies on töissä, on ollut jo kolme tuntia, yövuoro kestää aamu seitsemään.
Minä olen kotona lasten kanssa, ja yritän saada pakattua muuttoa varten.