Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen aprillipilan ajattelit tehdä huomenna?

Vierailija
31.03.2013 |

:)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetän reutersille valesähkeen että korean niemimaalla on syttynyt ydinsota

Vierailija
2/6 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa, mä lähetän oikean sähkeen kaikille uutistoimistoille, että olen tullut takaisin. Terveisin Jeesus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin huijata miestä jotenkin, koska äijä ei kuitenkaan tiedä, että on aprillipäivä. En ole vielä keksinyt mitään mehevää kepposta. Olisiko ideoita?

Vierailija
4/6 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 14:40"]

Mä haluaisin huijata miestä jotenkin, koska äijä ei kuitenkaan tiedä, että on aprillipäivä. En ole vielä keksinyt mitään mehevää kepposta. Olisiko ideoita?

[/quote]

sama täällä ! vinkkejä kehiin.

Vierailija
5/6 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvänen aika, ihan mielikuvitusta vain peliin!

Itse viime vuonna soitin miehelle että tule äkkiä kotiin, täällä on kettu sisällä!

Ihan mitä vain voi keksiä oikeasti ! :D esim:

"päästä tulee outoa nestettä, tyyny oli ihan märkä ku heräsin !"

"kulta, se yks piilotettu muna löyty, taisit istua sen päällä..."

"isännöitsijä soitti ja oli kuulemma naapurit valitellu ku olet niin kovasti lorottanut öisin vessassa. Pitää kuulemma yrittää rajottaa vähän"

"meidän koira oliki vissiin raskaana"

"hei! sulla on ilmestyny tuohon vasempaan pakaraan joku outo karvaluomi"

"meidän vessa ei vedä, jos tulee hätä ni voit käydä paskalla naapureilla" voisin kuvitella miehen juoksemassa naapurin vessaan, naapurit aivan että " O_o"

jne.. :D

Oven taakse ku teipata pari muovista kertakäyttömukia sopivalle etäisyydelle, niin kun oven avaa niin kuulostaa silta ku jotain menis rikki. Vessanpöntön rinkulan alle makaroonia, ja pönttö heiluu ja narskuu! Yks jota en ilkene tehdä on loistava; elmukelmua vessanpöntön päälle!!

Isä oli kerran tehny semmosen tempun että oli jättänyt mummin pöydälle lapun; "poliisit tuli hakemaan meidän telkkarin poliisiasemalle" tms jostain maksamattomista laskuista tms. No mummi oli raivostuneena rynnänny poliisiasemalle ja läksyttäny kaikki kylän poliisimiehet, samalla ku telkkari oli ollu turvassa komerossa... :D

Vierailija
6/6 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kertoa olevani raskaana. Hah. Ollaan seurusteltu vasta muutama kuukausi :) Enkä siis tod ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme