Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syyt miksi en tahdo toista lasta

Vierailija
20.03.2019 |

Syy ei ole lapsissa.
Olen nyt ollut vuoden ajan äiti. Jo ensimmäisillä raskauskuukausilla minulta tivattiin että no koska aiot palata takaisin töihin, ethän sinä nyt voi muiden verorahoilla elää. Mutta kun palaat töihin niin tiedäthän olevasi huono äiti sen vuoksi.

Kerrostaloihin ei ole näköjään lapset tervetulleita. Suomessa vihataan ääntä, varsinkin lasten ääntä. Isossa kaupungissa harvalla on kuitenkin varaa asua omakotitalossa. Pienemmissä paikoissa toki halvempaa, mutta sieltä ei töitä löydy. Jos käytät omaa autoa, niin hyi hyi äiti, rasitat luontoa. Bussiin ei kuitenkaan ole lapset tervetulleita.

Otetaan esimerkiksi Tampere. Täällä olisi vaikka ja kuinka ihania asuntoja lähellä kouluja ja päiväkoteja. Niihin on kuitenkin asutettu narkomaanit. Luonnollisesti.

Vanhemmat rouvat manaavat nykyajan äidit alimpaan helv. kännykän käytön vuoksi. On vaan tainnut heiltä unohtua että heidän ollessa nuoria äitejä oli kasvatus tapana mm. älä anna liikaa hellyyttä, älä pidä iholla. Sekö sitten on hyvä tapa?

Vanhemmat miehet taasen menettävät hermonsa pieneenkin inahdukseen ja sehän ilmaistaan heti.

Näin minä olen asiat kokenut ja tämä on minun henkilökohtainen vuodatus. Varmasti on erilaisia kokemuksia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on todellakin erilaisia kokemuksia. Perusteluissasi ei muuten ole päätä eikä häntää.

Vierailija
2/7 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika erikoista tehdä noin suuria ratkaisuja vain sen vuoksi, mitä muut ihmiset ajattelevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noista sinulle on konkreettisesti tapahtunut ja millä tavalla? Yksi 1-vuotias ei vielä juuri metelöikään.

Vierailija
4/7 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaxuhali.

Vierailija
5/7 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on ihmisellä huono itsetunto jos tekee noin suuria päätöksiä omassa elämässään vain muiden ihmisten mielipiteiden takia. Surullista. Oletko muutenkin koko elämäsi elänyt niinkuin joku muu vaatii ja haluaa?

Vierailija
6/7 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiin arvostelevien kommenttien kuunteluun hyvä tapa on toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ja nettikirjoittelun voi jättää ihan omaan arvoonsa, koska sen ainoa tarkoitus on haukkua kaikkea ja kaikkia tasapuolisesti.

Vierailija
7/7 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maailmassa nyt ei voi mitään tehdä ilman, että joku valittaisi. Elä omaa elämääsi välittämättä muista.