Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
G: Veisitkö mitään syötävää?
30.03.2013 |
Lapsi käy ehkä noin 4 krt vuodessa kaverinsa perheen luona yökylässä yöpyen kerralla 1 - 2 yötä. Vastavuoroisuutta ei ole.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Riippuu lapsen iästä. Jos pieni (ja siis pieniruokainen) lapsi, veisin jotain pientä kiitoslahjaa vanhemmille (esim. kukkia), mutta jos teini niin sitten pakkaisin mukaan jotain syötävää.
Alue: Aihe vapaa
Meillä lapsi vie joka tapauksessa naposteltavaa eli sipsejä tms. Ihan ottaa megapussin mukaan, josta riittää muillekin.