Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laser-hoidot iholle

Vierailija
30.03.2013 |

Olen yrittänyt löytää kokemuksia ihon laser-hoidoista ryppyjä vastaan, mutta niitä ei tahdo löytyä. Onko kenelläkään kokemusta? Haluaisin siloitella silmien alueen ryppyjä, jotka vaivaavat minua hirvittävästi, koska vanhentavat minua vuosia. Tiedän, että toisten mielestä se on turhamaista. Minä olen sitä mieltä, että kerran täällä vain eletään ja jos jonkin asian voi korjata, niin miksipä ei.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Kun kirjoitat täällä vauvapalstalla, sinulla ehkä on pieni/pieniä lapsia? Olet ehkä nuori aikuinen?  

Lasermenetelmä - esimerkiksi pistemäisesti ihoon vaikuttava hiilidioksidilaser - kiinteyttää kyllä hyvin ihoa ja menetelmä sopii käytettäväksi myös kulmakarva-alueen alapuolella, kohdassa, missä luukudosta alla. Ei siis liikkuvan luomen alueella. Näitä hoitoja tehdään tavallisesti muutamia ja niissä on noin 4-5 päivän toipumisaika (turvotus, punoitus). Menetelmä sopii kaikenikäisille, mutta mieluiten lääkärit tekevät hoitoja yli 40-vuoitialle ja vanhemmille.

Nuorille aikuisille on tehokkaita mutta hieman pehmeämpiä menetelmiä, joissa ei toipumisaikaa ole ollenkaan. Tällainen kevyt mutta tehokas menetelmä on esimerkiksi radiofrekvenssihoito. Parhaiten luomialueelle soveltuu monopolaarinen radiofrekvenssikäsittely, jossa hoidetaan pieni alue kerrallaan, vieri viereen pulsseja antaen.

Hae tietoa lääkärikeskusten sivuilta, - näitä hoitojahan tekevät yleensä ihotauteihin erikoistuneet lääkärit. Tietoa saat myös valtakunnalisesti toimivan Epilaserin sivuilta (www.epilaser.fi). Heillä on ainakin on monopolaarinen rf-laite (Biorad).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi