Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheni ex

Vierailija
20.03.2019 |

Lopeta jo se kiukuttelu ja lapsen tapaamisilla kiristäminen. Kuulun ex-miehesi ja sitä kautta lapsesi elämään halusit tai et. On todella läpinäkyvää muutella lapsen tapaamisia ja muuten kiukutella aina kun saat tietää että olemne olleet tekemisissä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset osaa lopettaa. Käytetään hyväksi kun ottaa päähän kun mies lähtenyt. Katkeruus exvaimoilla kestää lopun elämän.

Vierailija
2/6 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lopeta. Kosto elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan fiksuja aikuisia, niin ex-vaimo, uusi hoito kuin mieskin.

Lapsista tapellaan kuin jostain esineistä joilla ei ole sielua eikä henkeä.

Oma minä minä minä minä päällimmäisenä. Ja näinhän se on lukemattomissa suomalaisissa eroperheissä. Kukaan ei ajattele lapsia. Sitten ihmetellään mistä tulee ne häiriintyneet ja monenlaista ammattiapua vaativat lapset! 

Kasvakaa aikuisiksi! 

Vierailija
4/6 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä vinkumista taas naiselta, joka on tieten tahtoen ottanut miehen, jolla on lapsia edellisestä suhteesta.  En vaan jaksa ymmärtää näitä ääliöitä, en kyllä myös ymmärrä niitä hankalia eksiäkään. Mikä ihme siinä on, että jatkuvasti lapsia omaavat ihmiset eroaa ja sitten puolin ja toisin valitetaan milloin ikävästä eksästä, milloin uusista puolisoista. Ja kuka näissä kärsii, ne lapset tietenkin. Lasten saantiin pitäsi olla todellakin lupa, eikä niin, että kaikki idiootit lisääntyy.

Vierailija
5/6 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa.... itsellänikin on lapsi ja olen eronnut lapseni isästä. Siksi juuri en voi käsittää kuinka exvaimo voi olla niin lapsellinen että tekee kiusaa lapsen kustannuksella. Tyyliin yhteisen uimahallireissun jälkeen ex ilmoittaa miehelleni, ettei lapsi yhtäkkiä haluakaan tulla isälleen yms. Kiukutellut jo yli vuoden.

Vierailija
6/6 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exvaimot hanurista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän