Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko teille koskaan "näkyjä" mitä on tulossa?

Vierailija
19.03.2019 |

Mulle ajoittain. Tuttu nainen makasi hiljaa, hakattuna, rujona, miettien miten pitäs toimii ettei tilanne mene hirveemmäx.

Tän naisen poikkis on oppikirjaesimerkki... kasvanu kieroon...

Mitä täs voi tehdä? Ei asu yhdes mut vastatusten ja nainen on nuori äiti. Tää mies on toki älykäs ym mut ihan kilahtelija ym mukavaa. Nainen on aivan pauloissa ja mies ei päästä irti.

Nytkin oli parkkiksel säretty auton takalasi. Sylttytehtaan tiedän. Pitääks vaa odotella et toinen kokee tosirakkautta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en näe varsinaisesti näkyjä. Mutta pystyn usein hahmottamaan pienen matkan tulevaisuuteen (yleensä noin 5 sekuntia - max minuutti) mikä kohta menee pieleen. Ja miten se menee pieleen.

Pystyn sen vuoksi joskus estämään vahinkojen tapahtumisen.

Vierailija
2/10 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus näen unia, jotka ennustavat jotain mitä oikeasti tapahtuu, mutta vielä useammin unet eivät liity mitenkään siihen mitä oikeassa elämässä tapahtuu, joten ne voi varmaan hyvin laskea sattumiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, en näe varsinaisesti näkyjä. Mutta pystyn usein hahmottamaan pienen matkan tulevaisuuteen (yleensä noin 5 sekuntia - max minuutti) mikä kohta menee pieleen. Ja miten se menee pieleen.

Just.

Vierailija
4/10 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään että en pidä tätä mitenkään yliluonnollisena, pikemminkin arvaan miten ihmiset ja esineet tulevat todennäköisesti liikkumaan.

”Supervoimani” menee kyllä hiukan pitemmälle kuin ”kaksi raksamiestä tulee vastaan kapeassa paikassa kantaen pitkää puupalkkia olkapäillään - enpä työnnä otsaani lähelle”, mutta tuo olisi karkea esimerkki.

Vierailija
5/10 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aloitus liittyi näkemiseen? Mitä näit? En ymmärrä?

Vierailija
6/10 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kerran vuodessa tulee tunne että tämä päivä on ennenkin tapahtunut

Vierailija
7/10 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe. En usko ennakkonäkyihin. 

Vierailija
8/10 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lenkillä joskus 20 vuotta sitten ja tuli ajatus että on tapahtunut hirveä asia, missä useampi ihminen on kuollut ja mitä on tapahtunut ja sukupuolenkin kuka oli tehnyt hirveät teot. Tulin kotiin ja katsoin uutiset ja oli tapahtunut juuri niin kuin se minun näkeminen. En tänä päivänäkään pysty selittämään miten tuo on mahdollista.

Vierailija
9/10 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe ennakkonäkyjä enkä -unia. Sen sijaan lapsesta asti ollut varsin vahva intuitiitio mitä tulee tapahtumaan. Varmasti kehittynyt sillä, että lapsuuteni ja nuoruuteni koti oli varsin arvaamaton ja aina sai olla varuillaan, . Oppi vaistoamaan jo ilmapiiristä tai pienistä muille huomaamatta jääneistä merkeistä mitä tuleman pitää, pelastamaan nahkansa.

Olen edelleen vahvasti vaistoillani elävä, ja luottamstani ei todellakaan helpolla saa.

Vierailija
10/10 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe ennakkonäkyjä enkä -unia. Sen sijaan lapsesta asti ollut varsin vahva intuitiitio mitä tulee tapahtumaan. Varmasti kehittynyt sillä, että lapsuuteni ja nuoruuteni koti oli varsin arvaamaton ja aina sai olla varuillaan, . Oppi vaistoamaan jo ilmapiiristä tai pienistä muille huomaamatta jääneistä merkeistä mitä tuleman pitää, pelastamaan nahkansa.

Olen edelleen vahvasti vaistoillani elävä, ja luottamstani ei todellakaan helpolla saa.

Tämä. Näen toistuvasti kuinka eräs paha ihminen tulee kaupassa vastaan pyörätuolissa istuen, aivohalvauksen kokeneena ja sen seurauksena vammautunut. Suupielestä roikkuu kuola ja on osittain halvaantunut. Kävelen hänen ohitseen pieni vahingoniloinen hymy kasvoillani. Pelottavinta on, että tällaiset näyt ovat ennenkin toteutuneet eli olen jotenkin tiedän asioita ennalta.