Minkälaiset naiset herättävät miehessä suojeluvaiston, ihastuvat
Kommentit (17)
Minusta suojeluvaiston herääminen ja ihastuminen on aika eri asioita.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 12:44"]
Minusta suojeluvaiston herääminen ja ihastuminen on aika eri asioita.
[/quote]
eiku ihan on samam asia
Kun kysymys on täynnä stereotypioita on vain yksi vastaus; bimbot
No minunlaiset. Minusta kai saa sen kuvan, että olen jotenkin suojelun tarpeessa. Ulkonäöllisesti olen sellainen enkelin näköinen, isot silmät ja vaaleat pitkät hiukset. Tosiasiassa olen kaikkea muuta kun suojelun tarpeessa, rääväsuinen, kovapäinen ja muutenkin sellainen, että putoan aina jaloilleni.
tällaiset hentorakenteiset pienikokoiset naiset kuin minä...ei sillä että suojelua kaipaisin kunhan eivät ala lässyttää...
Ex-poikaystäväni kertoi mulle ihan avoimesti, että oli ensimmäisenä ihastunut haavoittuvuuteen ja johonkin herkkyyteen, joka musta kuulemma huokui.. En oikein tiennyt miten sen olisi ottanut. Tarkensi kyllä, että myöhemmin ihastus oli syventynyt juuri sen takia, että olin todistanut olevani vahva ja itsenäinen, vaikka tietty herkkyys minussa olikin aina säilynyt.
Ehkä aloittajan väitteessä tosiaan on jotain perää. Joissain (huomaa: ei kaikissa) miehissä suojeluvaisto saa aikaan ihastumisen tunteen. Mies pääsee näyttäytymään vahvana pelastajana ja olkapäänä naiselle. Kun pari tutustuu, voi olla, että nainen ei todellakaan ole suojelun tarpeessa, mutta tunteet ovat jo ehtineet kehittyä ja syventyvät entisestään, kun toiseen tutustuu yhä paremmin.
Joo, oli mulla oikeasti tuossa joku ajatuskin, se vaan katosi matkalla.:D
[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 13:56"]
Ex-poikaystäväni kertoi mulle ihan avoimesti, että oli ensimmäisenä ihastunut haavoittuvuuteen ja johonkin herkkyyteen, joka musta kuulemma huokui.. En oikein tiennyt miten sen olisi ottanut. Tarkensi kyllä, että myöhemmin ihastus oli syventynyt juuri sen takia, että olin todistanut olevani vahva ja itsenäinen, vaikka tietty herkkyys minussa olikin aina säilynyt.
Ehkä aloittajan väitteessä tosiaan on jotain perää. Joissain (huomaa: ei kaikissa) miehissä suojeluvaisto saa aikaan ihastumisen tunteen. Mies pääsee näyttäytymään vahvana pelastajana ja olkapäänä naiselle. Kun pari tutustuu, voi olla, että nainen ei todellakaan ole suojelun tarpeessa, mutta tunteet ovat jo ehtineet kehittyä ja syventyvät entisestään, kun toiseen tutustuu yhä paremmin.
Joo, oli mulla oikeasti tuossa joku ajatuskin, se vaan katosi matkalla.:D
[/quote]
mittasi?
Ihastun helpommin hyvin pärjääviin naisiin kuin suojeluvaiston herättäviin. Toisaalta, harvemmin kukaan naisista suojeluvaistoani herättää, ei ainakaan ulkonäön perusteella.
Hento, pienikokoinen, vähän pidättyväinen mutta samalla ystävällisen ja lämminhenkisen, helposti lähestyttävän oloinen. T. Mies
Tatuoidut, rääväsuiset, ylipainoiset av-mammat itetenkin, lol!
Siskoni, joka on urheilullisen näköinen, 183 cm pitkä amatsoni, joka säteilee johtajuutta ja itsevarmuutta, saa jatkuvasti miesten ihailua. Eli ei tarvitse olla suojelun tarpeessa olevan näköinen viehättääkseen heteromiestä.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 17:04"]
Siskoni, joka on urheilullisen näköinen, 183 cm pitkä amatsoni, joka säteilee johtajuutta ja itsevarmuutta, saa jatkuvasti miesten ihailua. Eli ei tarvitse olla suojelun tarpeessa olevan näköinen viehättääkseen heteromiestä.
[/quote]
Mutta ei herätä suojeluvaistoa, tollo.
pelokkaat