Tinderin "vaatimukset" tai ylipäätään deittimarkkinoilla
Kertokaa kokemuksia ylipainosta....oon nainen. Saatteko te matcheja miehiltä jotka on teiän mielestä kiinnostavia? Miehetki voi kertoo kokemuksiaan. Mä en oo eläessäni ollu ylipainoinen nyt sattuneista syistä olen ja sius tilanne aivan uusi sinkkumarkkinoilla. Vai onko? Oonko mä tilanteessa jossa toiveet ei vastaa todellisuutta. Ei se millanen mies mua viehättää oo miksikään muuttunut. Ihan niinku ei sekään mistä pidän mistä en, mitä inhoon tai rakastan mikä on mun lempiväri etc. Mä oon muuttunu ulkoisesti. Pitäskö mun muuttua sisäisestikin. Joo, en ole ollenkaa niin itsevarma tässä uudessa tilanteessa. Viimeks ku olin "markkinoilla" oli vientiä hyvin. Nyt en enää jaksa juosta kuppiloissa joten menin Tinderiin mut mietin vaa..
Kommentit (26)
Ja millaisia ne "kiinnostavat miehet" mahtavat olla?
Jos kerran sisäinen kauneus on yhä tallella, kelpaisiko ap:lle sisäisesti komea 165cm pitkä ja hintelä, pienituloinen mies?
Vierailija kirjoitti:
No jatka mieshakua, mutta jatka myös laihduttamista. Hyvät elintavat heijastuu myös ulkoiseen olemukseen ja ehkäpä itsetuntosi myös nousee, kun paino laskee. Kyllä nimen omaan normaalipainoiset naiset kiinnostavat miehiä!
Huonot elintavat ei alun alkaenkaa oo ollu tai oo syy painon nousuun. Itsetunto ei kyl sais liikaa olla kiinni miltä näyttää....koitan työstää tätä.
Parisuhteessa toisen haluaminen on yksi osa kokonaisuutta. Ylipainoinen ihminen ei minua sytytä ja toisaalta tiedostan tinderiä selatessa, ketkä naiset ovat selvästi eri tasoa kanssasi. Toki saatan tykätä itseäni tasokkaammasta, mutten ylläty kun matchiä ei tulekaan. Vahinkotykkäyksiä tulee varmaan kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Olin tinderissä aikanaan 45-kiloisena ja matcheja tuli 1000+. Nyt 70-kiloisena matcheja tuli neljässä kuukaudessa 2 kpl. Toinen ei kelpuuttanut kun kuuli painoni ja toiselle olisin kelvannut vain seksiin. Poistuin tinderistä.
Ja miehetkö ei ole pinnallisia jota joku täällä on väittänyt 😂😃
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa toisen haluaminen on yksi osa kokonaisuutta. Ylipainoinen ihminen ei minua sytytä ja toisaalta tiedostan tinderiä selatessa, ketkä naiset ovat selvästi eri tasoa kanssasi. Toki saatan tykätä itseäni tasokkaammasta, mutten ylläty kun matchiä ei tulekaan. Vahinkotykkäyksiä tulee varmaan kaikille.
Okei ymmärrän. Muakaa ylipaino ei sytytä en oo koskaa ylipainoisen miehen kans ollut. Se on suurimpia yksittäisiä turn-offeja. On mul tosi hoikka ystävä joka haluaa pulleen miehen. Parikin ystävää jotka tykkää et miehellä on mahaa mä en tykkää. Oikeestaa tiiän vaa yhen ihmisen mun yks ystävä jolla ei oo oikeestaa mitään ulkonäköön liittyviä toiveita tai rajoituksia ja arvostan häntä kyllä itse en siihen pysty eikä pysty moni muukaan väitän...useimmilla on mistä syttyy mistä ei yhtään. Joku pituus taas on yks ja sama tai en ainakaa oo hirveesti ajatellu asiaa ku joku kyseli kelpaako 165 cm. Mä inhoon tota tasoajattelua...silti se mietityttää...mut swaippaan surutta oikeelle ne ketkä miellyttää. Jos ei kelpaa ni ei voi mitään...pakottaa ei voi. Oon kyl swaipannu vasemmalle myös ns hyvännäköisiä hyväkroppaisia miehiä jos on joku mikä kokonaisuudessa tai vaikka tekstissä tökkii. Se viehätys on suurin eikä sitä voi kaikilta osin tarkkaa luetella mitä se on. Mä vaa varmaa koen jotenki et ei sais ajatella et ylipaino miehellä on turn-off ku kerta ite nyt oon ylipainoinen. Mut saa se olla. Sekä miehellä että naisella. Jos jollai olis sama tilanne tai painonnousun syy ku mulla JA halu/kiinnostus pudottaa painoa ni se saattas ehkä muuttaa asiaa jos olis muuten sopiva. Kiitti vastauksista. Täytyy vaa katella ja luottaa. Vahvistaa itseluottamusta. En kyl ees oo alkuunkaa varma et ees löydän mitää koko Tinderistä 😂.
No jatka mieshakua, mutta jatka myös laihduttamista. Hyvät elintavat heijastuu myös ulkoiseen olemukseen ja ehkäpä itsetuntosi myös nousee, kun paino laskee. Kyllä nimen omaan normaalipainoiset naiset kiinnostavat miehiä!