Tuplapano
Fantasioiko naiset todella tuplapanosta?
Tietysti on eri asia toteuttaa, kun vain haaveilla.
Onko siis monellakin naisella fantasiansa tuolapano?
Kommentit (27)
Aitoa ei kyllä dildo voita. Swingerbileissä toteutan tätä tuplapuolta itsessäni eli kahta miestä yhtä aikaa pyllyyn ja pimppaan. Seuraavan kerran jälleen Wildclubilla. Siellä on tähän tarkoitukseen rakennettu ihan oma tuolikin jossa toteutus on mukava ja helppo. Tiloja voi vuokrata myös kolmisin jos muu porukka ujostuttaa.
Minulle riittää joko oma tai miehen sormi kakkosessa. Sormellakin voi hieroa ykkösessä liikkuvaa kypää, ei siihen tarvita toista miestä. Mies käy ihan kuumana silloin. FFM ei käy, olen mustasukkainen. Oletteko kokeillut pistää sormea miehen kakkoseen ja hieroa sitä kautta eturauhasta. Vaatii talouskäsineen, mutta varmistaa että ies saa orkun.
Nainen pylly pystyssä kikkeli ykköseen ja sormi anukseen aiheuttaa naiselle valtavan orgasmin
Tarpeeksi kiihottuneessa mielentilassa suorastaan vaadin saada mieheni peniksen pyllyyn ja dildon ykköseen.
Poikaseksissä tuplapano on Graalin malja. Moni väittää haluavansa, harvempi suostuu kokeilemaan, ja 9 kymmenestä jättää leikin kesken.
Vierailija kirjoitti:
Nainen pylly pystyssä kikkeli ykköseen ja sormi anukseen aiheuttaa naiselle valtavan orgasmin
Ei aiheuta. Lähinnä ärsyttää ja vie fiiliksen. Inhoan sormea pers*essäni, kaikissa tilanteissa. Penis takapuolessa ja sormet ykkösessä onkin sitten ihan eri asia ;)
Mikään ei ole parempaa, kuin mieheni pyl..... ja värisevä bildo pimpukassa. Todella kiihottaa, kun mieheni täyttää minut ja antaa sydämestään mulle nautintoa. En silloin todellakaan haaveile toisesta miehestä.
En kyllä pystyisi mitenkään olemaan kahden miehen kanssa. Tietysti niille se suodattokoon, jotka siitä pitävät ; )