Nyt mä keksin täydellisen koston
Mies jätti minut toisen naisen takia. Monta päivää olen miettinyt kostoa ja nyt mä tiedän mitä teen. Mies on vielä sen verran kiinni minussa, niin aion jatkaa paneskelua hänen kanssaan jonkun aikaa niin, että siitä uudesta liitosta ei tule mitään. Ehkä jopa niin, että kun uuden pikku rouvan taas tapaan niin pikku flirttiä heitän siinä eksälle. Sitten kun se liitto on tuhottu niin sitten jätän tämän petturi ukon. Ja siinäpähän saa opetuksen, että minä lopulta vien kaiken :) Haukkukaa vaan raukaksi, mutta mulle tämä tuo suunnatonta hyvää oloa!
Kommentit (41)
Ymmärrätkö sen, että ihminen joka pettää tekee yleensä vain itselleen hallaa? (Jos kyseessä on nk. sarjapettäjä, toki joskus rakkaus saattaa kuolla suhteessa/sitä ei koskaan ollutkaan, ja se Elämän Rakkaus tulee vastaan pettää ja eron jälkeen elää onnellisena loppuelämän ajan)
Ihminen ihan oikeasti löytää edestään sen minkä taakseen jättää, pettäjälle yleensä tapahtuu ikäviä asioita elämässään, eli ns. saa sen "koston" itseensä ihan omien toimiensa kautta.
Petetty osapuoli voi sitten miettiä miten tästä teenpäin? Unohdanko paskan pettäjän ja jatkan omaa elämääni, vai keskitynkö terrorisoimaan exää? Kuten yllä kirjoitin, se minkä taakseen jättää edestään löytää: kannattaa miettiä onko syytä katkeruuteen vai ei, ja jatkaa omaa elämää. Toki saa olla v*ttuntut, surullinen ja tuntea mita tunteita, kyse on siitä ettei se kosto yhtään mitään auta.
Ihan hyvä suunnitelma, JOS osaat olla tarpeeks kylmä. Mua ei varmaan enää huvittais panna tollasen pettäjän kanssa. Tietty jos on tarpeeks kännissä... Mutta sitten saattais avautua kaikkee muutakin tyhmää..
Paras kosto on sanoa sille että se oli surkea rakastaja, ja että koskaan et saanut oikea orgasmia, vaan teeskentelit. Lähtiessään pyydä vielä viemään roskat mennessään.
mjaa. Jos tolle tielle lähdet, niin muista kuitenkin kortsun käyttö.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 22:42"]
Ainoa täydellinen kosto on fixata oma ulkonäkö niin upeaksi kuin mahdollista: laihduttaa jos tarvetta, kuntoilla ja huolehtia hiuksista jne.
Miehet on vaan visualisteja ja niitä vituttaa jos eksällä onkin yllättäen vientiä.
Exän kanssa paneskelu on lähinnä säälittävää.
[/quote]
samaa mieltä, että eksän kanssa paneminen on säälittävää. Mutta tuo ulkonäkö, mies näkee siitä, että olet tarpeessa, kun markkina-arvoa pitää alkaa taas nostamaan.
Nam nam, exän kanssa paneminen on oikeasti ihan kivaa.
Mun "kosto" oli mennä naimisiin paskaa eksää huomattavasti paremmannäköisen ja varakkaamman miehen kanssa. Siinähän surkea runkku näki, mikä on mun oikea tasoni. Eksä itse oli pelkkä mielenhäiriö paremman puutteessa.
tunnut olevan aika varma siitä että myös tämä ex-miehesi haluaa peuhata sinun kanssa ja että hänen maailmansa romahtaa,kun lähdetkin lätkimään. Kannattaa varautua siihenkin vaihtoehtoon, että häntä ei todella enää kiinnosta. Miten silloin käy sinun itsetuntosi? Tuleeko sinusta sitten se katkera akka, joka käyttää loppuelämänsä entisen miehen kiusaamiseen. Ja oma elämä menee siinä samalla pilalle...
[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 23:58"]
Ymmärrätkö sen, että ihminen joka pettää tekee yleensä vain itselleen hallaa? (Jos kyseessä on nk. sarjapettäjä, toki joskus rakkaus saattaa kuolla suhteessa/sitä ei koskaan ollutkaan, ja se Elämän Rakkaus tulee vastaan pettää ja eron jälkeen elää onnellisena loppuelämän ajan)
Ihminen ihan oikeasti löytää edestään sen minkä taakseen jättää, pettäjälle yleensä tapahtuu ikäviä asioita elämässään, eli ns. saa sen "koston" itseensä ihan omien toimiensa kautta.
Petetty osapuoli voi sitten miettiä miten tästä teenpäin? Unohdanko paskan pettäjän ja jatkan omaa elämääni, vai keskitynkö terrorisoimaan exää? Kuten yllä kirjoitin, se minkä taakseen jättää edestään löytää: kannattaa miettiä onko syytä katkeruuteen vai ei, ja jatkaa omaa elämää. Toki saa olla v*ttuntut, surullinen ja tuntea mita tunteita, kyse on siitä ettei se kosto yhtään mitään auta.
[/quote]samaa mieltä.
minun mieheni petti ja jätti mut reilu kuukausi sitten,joten tiiän miten kauheelta pettäminen tuntuu..
[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 22:47"]
Oikeasti paras kosto on se että katkaiset kylmästi välit täysin eli mies ajattelee ettet ikävöi häntä yhtään etkä välitä koko erosta.
Jos toteutat tuon kostosuunnitelman, mies saa tietää miten kiinni hänessä olet ja kuinka katkera olet, nolaat vain itsesi. Tyylikkäämpää on kylmä välinpitämättömyys, ihan kuin koko ukko olis aivan mitätön...
[/quote] Välinpitämättömyyden teeskentely on ilmiselvää teatteria eikä sellaista kukaan usko, joten turha edes esittää. Jos kerran on seurusteltu, henkilö on ollut tärkeä, pettäminen on satuttanut ja katkeruudessa ylipäänsä ei ole mitään noloa. Ei näissä asioissa ole mikään itsetarkoitus olla "tyylikäs". Minä en kyllä viitisi ottaa itselleni lisärasitusta jostain esittämisestä, ja on masentavaa että näissä ketjuissa aina annetaan tämä sama neuvo. Ole olevinasi välinpitämätön. Ja päälle vielä, että laihduta. Kiesus.
Oman kokemukseni mukaan tuollaista roskamiestä loukkaa syvästi ihan puhdas totuus, se kun ei ole hänen ystävänsä. Eli kun joku kysyy sinulta ap hänestä, oli syy mikä tahansa, kerro totuus. Se vaikuttaa hänen elämäänsä tavalla tai toisella, ja joissakin tapauksessa se iskee todella kipeästi.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 08:28"]
tunnut olevan aika varma siitä että myös tämä ex-miehesi haluaa peuhata sinun kanssa ja että hänen maailmansa romahtaa,kun lähdetkin lätkimään. Kannattaa varautua siihenkin vaihtoehtoon, että häntä ei todella enää kiinnosta. Miten silloin käy sinun itsetuntosi? Tuleeko sinusta sitten se katkera akka, joka käyttää loppuelämänsä entisen miehen kiusaamiseen. Ja oma elämä menee siinä samalla pilalle...
[/quote] Ap:lla tuntuu olevan se käsitys, että mies on seksuaalisesti saatavissa, joten eiköhän se käsitys johonkin perustu. Nuo viimeiset lauseet taas ovat puhdasta fantasiaa. Jos ja kun joku ei sinun päätäsi silitä, onhan se houkuttelevaa ajatella että hänen elämänsä olisi pilalla ..... Olisikohan kuitenkin se pettäjämies se, jonka elämänhallinta on sillä tasolla että kannattaa pelätä pilalle menemistä.
Eikö paras olisi kuitenkin hoitaa asia niin että pettäjän uusi puoliso LUULEE teidän paneskelevan, mutta oikeasti et ole miehelle mitään antanutkaan?
Esim. menet heille muka seksiä harrastamaan, mutta viime hetkellä sanot että ei kyllä kiinnostakaan ja lähdet pois. Sitä ennen tietysti jätät vaikka jostain kassista ne pikkarit johonkin sopivasti löydettäviksi ja harjaat hiuksia tms. ja sitten uuden läsnäollessa koitat muka huomaamatta vähän nyhjätä miehen kanssa.
Varovainen täytyy toki olla eikä varmaan monta kertaa onnistu miestä huiputtamaan. Mielestäni kuitenkin katkeruus ja kostokin on tietyissä tilanteissa ihan hyväksyttäviä tunteita. Omaksi parhaaksi kannattaa kuitenkin välttää näiden tunteiden pitkittymistä mutta alkuun se tekee vaan hyvää!
AP on kovin iloinen kuinka muidenkin mielestä tämä on nerokasta! Kiitos!
Luulen että kaikki nämä "paras kosto on välipitämättömyys"- on joko pettäjäjien tai niiden kakkosnaiste/-miesten kommentteja, jotka pelko perseessä odottavat kunhan tuo ei kävisi meille.
Mikä helvetin kosto on välipitämättömyys, jos vaihtoehtoisesti voi tuhota tuon liiton, joka tuhosi minun ja minun lasten elämän?!
Olen jo aloittanut työni salakavalasti ja näyttää toimivan ja mies on kyllä tosi tosi kiinnostunut panemismahdollisuudestaan. Meillä seksi on aina ollut hyvää ja minä todella tiedän mistä tämä mies pitää. Eihän puolen vuodenkaan aikana mies ole uskaltanut näyttää vielä kaikkea sitä "kinkyä" mistä hän pitää ja joista minä tiedän miehen villiintyvän täysin XD
Kun olemme siinä vaiheessa, että vahinkoa on jo tehty ja minä tapaan tämän naisen, voin hänelle heittää: "seuraavan kerran kun suutele miestä, mieti missä hänen suunsa on viimeksi ollut". :)
Ajattelin jatkaa tätä siihen asti, että liitto tuhottu, mies haluaa takaisin ja minä saan nauraa paskaiset päälle.
Tulen raportoimaan kuinka asiat etenee...
Terveisin AP
Sitten kun se sattuu omalle kohdalle niin tiedät että lapsellisuus on kaukana.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 16:54"]
Voi voi. Lapsellista touhua.
[/quote]
Minä en ymmärrä mitä AP tuossa kuvittelee voittavansa?
-Panee miestä =antaa sitä mitä mies haluaa eli seksiä, mutta nauttiiko itse? Tuskin, on siis vain miehen pantavana, mikä aika säälittävää. Jos ihminen loukkaa toista, on aika absurdia että se loukattu osapuoli vielä antaa jotain sille loukkaajalle.
-Jos mies ei ole situoutunut uuteen naiseensa, on sen uuden naisen etu että pääsee moisesta k*sipäästä eroon. Tavallaan AP tekee palveluksen uudelle naiselle, näkee mikä sinne tänne paneskeleva sikä mies on =tajuaa jättää miehen.
AP:n omassa (naivissa) ajatelussa homma menee tietenkin niin, että mies menettää sen rakkaan ja uusi rakas kokee miten kamalaa on kun joku pettää. Totuus on kuitenkin jotain ihan muuta: ainoat jotka tuossa voivat voittaa (AP:n kerotman mukaan) on mies joka saa hyvää seksiä, ja uusi nainen joka tajuaa mikä idiootti mies on.
Lisäksi tuossa on isot riskit tehdä itsestään idiootti, mitäs jos mies levittelee noita AP:n ehdotuksia eteenpäin (kavereille, ehkä jopa uudelle naiselleen) ja sitten tosipaikan tullen ei teekään mitään vaan heivaa AP:n ulos =varsin noloa, ja noin voi tapahtua.
Lisäksi kannattaa miettiä mikä kosto seksi on? Jos tahtoisi todella satuttaa ja repiä miehen sekä uuden naisen kappaleiksi, niin AP:n pitäisi saada mies rakastumaan uudelleen itseensä, saada mies jättämään uusi nainen (ennenkun seksiä tm. olisi edes tapahtunut) ja sitten lyödä juttu puihin kostoksi.
Kun luki tätä ketjua niin ensin kävi sääliksi ja harmitti ap:n puolesta. Kukaan ei toivo toiselle tuollaista kokemusta! Ja syyllinen oloon on ap:n puoliso ja hänen tekemiset. Kun jatkaa lukemista, niin lopuksi alkaa sääliä ap:ta ihan muuten vaan. Harmittaa mihin hän suunnittelee käyttävänsä seuraavat kuukaudet ja miten kauhea karkeruus mielessä. Voi ja saakin olla vihainen ja loukattu, mutta älä nyt ihmeessä käytä siihen luuseriin enää hetkeäkään enempää aikaasi!! Onhan noita miehiä maailmassa, ei kai tämä herra ainoa ole. Kosto ei välttämättä olekkaan ihan niin suloinen kuin haaveilet. Seksillä vokottelunko luulet auttavan? Miksi se ex ei sitten jäänyt luoksesi, jos kinkyä oli tarjolla? Ja onko hänen uusi kumppaninsa todella "loppuelämän nainen" vai josko se onkin pelkkä peuhukaveri. Ja siinä toope menet vielä sellaisen kanssa kilpasille...en tiedä mitä tavoittelet tällä vouhkaamisella?
On ihan luonnollista, että on kostonhaluja eron jälkeen. Niistä täytyy vaan päästä eteenpäin, seuraavaan vaiheeseen. Pelkästään jo lasten takia ap:n kannattaa vaan mennä elämässä eteenpäin. Tosin jos on pakko kostaa, niin parempi kostaa itseään kuin lapsia käyttäen.
Rakastumisvaihe menee pian ohi ja arki astuu exän uuteen suhteeseen. Siinä vaiheessa hän voi toki havaita, että ap olikin parempi. Tuskin hän siihen päätyy, jos ap jatkaa kostoretkeään ja jalkojensa levittelyä. Parempi on saada ex huomaamaan, miten upea ap on. Olisi toki parempi, jos ap ei tässä vaiheessa edes ottaisi pettäjä-exää takaisin.
Kaikkein eniten exän kanssa panemista vastustaa tietenkin nämä uudet naiset. Onhan se ikävä elää pelko perseessä,kun ottaa pettävän miehen. Koska jos se pettää exää, niin oletettavasti se tulee muistelemaan menneitä vielä joskus exän kanssa.