Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muotijuttua et ymmärrä?

Vierailija
29.03.2013 |

Kerro tähän, mikä muodissa ihmetyttää. :) Minä en ole ikinä tajunnut ylipitkiä lahkeita, jotka laahaavat maata, ja kuulemma pidentävät jalkoja. Junttina minulle tulee ensimmäisenä mieleen, että siinä ei naisparka ole osannut edes lahkeita lyhentää, ja nyt ne laahaavat tuolla maassa keräten kaiken lian ja loskan ja onkos se nyt hygieenistä.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä erillainen, mutta mun mielestä kaikki kiilapohjalla varustetut kengät ovat kamalia! Ne näyttävät jotenkin kömpelöiltä ja ovat kaukana siroudesta. Kun ne muutama vuosi sitten ilmestyivät kauppojen hyllyille, ajattelin että se on hetkellinen villitys, mut mitä vielä... Kamala muoti niiden osalta tuntuis vaan jatkuvan ja jatkuvan!!! Yök!

Vierailija
2/69 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Trendi"poikien tusinamuoti: punaiset valtavat silmälasinsangat, lippis, iso villatakki, kapeahkot farkut, tennarit ja ylimielinen ilme. Mielellään vielä uusin Applen älypuhelin kädessä ja iPhone-kuulokkeet roikkumassa jossain päin kehoa...

Vastakohta on sitten nämä wannabe-kovikset: mustaksi värjätty takkutukka, musta t-paita, käsivarret täynnä tatuointeja, mölisevät kännissä kaljapussi/mäyris toisessa kädessä kovaan ääneen vaikka iltapäivällä keskellä kaupunkia Mä tuun painukaa v*ttuun -meiningillä.

Nää molemmat "ryhmät" koostuvat pari-kolmekymppisistä miehistä. Ekaan ryhmään kuuluvat ovat yleensä laihoja, tokassa ryhmässä joko lihaksikkaita tai kaljamahoja riippuen siitä, kuuluuko kuntosali porukan harrastuksiin vai ei.

Oma mies ei kuulu kumpaankaan näistä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä täältäkin ääni noille älyvapaille muovisille jättimäisille värikkäille silmälasinkehyksille, hysteeristen kukkakuosisten sateenkaaren väreissä hehkuvien pöksyjen lisäksi. Minkä saatanan takia niiden kehysten pitää näyttää siltä että ne on ostettu femmalla jostain lohjan huoltsikalta, vappuna? En mä yleensä ikinä ärry mistään muiden habituksista tai muiden asusteista, mutta nuo silmälasit melkeinpä ketuttavat. Että jos katson vihaisesti ja koko ajan hienoisesti lisää ärtyen, niin se voi johtua niistä pellelaisesta siinä naamalla. ;) Ja vielä jos näinä aikoina yrittää etsiä jotain neutraalimpaa klassista kehystä itselleen, niin sepä ei ookaan ihan helppo tehtävä.

Vierailija
4/69 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 10:18"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 20:36"]

Turkiksia. Kaiken muun pystyn jotenkin ymmärtämään.

[/quote]

Itse taas en voi ymmärtää näitä turkiksista vinkujia. Turkikset ovat tosi kauniita kauniin naisen yllä.

[/quote]

Näin erään bloggaajan blogin kuvassa hänen ystävällään (nuori, parikymppinen nainen, kai myös bloggari) turkiksen ja purskautin kahvit näppäimistölle, oli aika koominen näky. Pisteenä ii:n päälle tämän naikkosen olemuksesta paistoi, että luuli olevansa hyvinkin tyylikäs. Eli ei sovi ainakaan nuorille naisille.

Vierailija
5/69 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi samat jutut, jotka jo ovat tulleet esille:

- liian pitkät lahkeet  - aivan hirveät!! Näyttävät tosiaan siltä, että ei ole osattu/viitsitty lyhentää lahkeita. Housujen lahkeiden pitää ylettyä jalkapöydän päälle, that's it. Kaikki pidempi on hirveän homssuisen näköistä.

- liukuvärjätyt hiukset. Näyttävät halvalta ihan kenen tahansa päässä.

- monta toppia päällekäin.

Vierailija
6/69 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin mysteeri on ollut nämä UGG saappaat. En ymmärrä en.

Lisäksi ihmettelen nykypäivän printtejä kuten esimerkiksi pääkallot ja ristit väärinpäin.

Vierailija
7/69 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pienet puvuntakit miehillä. Nyt muodissa. Mm. telkkarissa järjestäen jokaisella alle nelikymppisellä juontajalla ym.

Ahdistavan näköistä.

Vierailija
8/69 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napapaitaa,ovat kuulemma taas tulossa trendikkäiksi.

Vierailija
9/69 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 23:34"]

Napapaitaa,ovat kuulemma taas tulossa trendikkäiksi.

[/quote]

Eikä?! Ei varmasti voi tulla! Saan puistatuksia pelkästä ajatuksesta....

Vierailija
10/69 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neonoksennuslegginsit ja kukkafarkut. Mustat tai sitten vihreät/punaiset/siniset liian isot muovikehykset silmälaseissa. Harmaanvalkeaksi värjätty ohut, suora tukka. 

Vierailija
11/69 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tätä ei enää pitkään tarvitse tämän talven osalta katsella, mutta:

- en pysty ymmärtämään, miksi sen tyylikkään pitkän takin/turkin kanssa pidetään sitten jotain Ecco-läskäreitä tai tyyliin talvilenkkareita?? Ja muutenkin asusteet on yleensä näillä turkkitädeillä ihan hakusessa. On jotain kirpputoripipoa ja pinkit tumput.

- pliis, pitkän takin kanssa saappaat, olletikin jos vielä hame päällä. Ja hame ei saa näkyä takin helman alta, se on mautonta. Todella tyylitöntä, jos on pitkä kamelinjarvatakki, farkut ja jotkut pissis-nilkkurit.

Vierailija
12/69 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]En ymmärrä nuorten tapaa pitää pipoa sisällä.

Mitä sillä viestitetään,ei ainakaa luulis palelevan.

Typerää ja ärsyttävää!

[/quote]

Sillä viestitetään, että nuorella on nopeasti rasvoittuva hiuspohja tai hilsettä tai psoriasisläiskä. Mitäs jos seuraavaks paheksuisit pyörätuolissa istuvia kun eivät nousta seisomaan kirkossa? Että ne kehtaa!

Vierailija
13/69 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaimettomia mekkoja päiväkäytössä. Kun itse olin nuori (vanhaan hyvään aikaan...) olkaimettomuus kuului joko uimarannalle tai iltaan, ja ilta alkoi aikaisintaan klo 18. Kukaan ei olisi uneksinutkaan tulevansa esim. koulun päättäjäisiin keskellä päivää olkaimettomassa minimekossa, kuten useimmat teinit ovat tehneet jo monen vuoden ajan. Ja rippijuhlat olkaimettomassa... vielä pahempaa, kun ei vielä uskalleta edes pitää selkää suorassa. Miksi pitää laittaa seksikäs mekko edes illalla, jos häpeää rintojaan?

Vierailija
14/69 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tatuoinnit

Vierailija
15/69 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tatuoinnit

Vierailija
16/69 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä lukuisten suomalaisnaisten pakottavaa tarvetta värjätä tukkansa pikimustaksi (sopii todella harvoille pohjoismaalaisille) tai sitten joksikin täysin epäluonnollisen kaksiväriseksi. Jos tukasta näkee heti, että se on värjätty, se ei ole tyylikäs. Komppaan myös näitä legginssejä. Lyhyt farkkuhame + legginssit on ihan susiruma ja epänaisellinen yhdistelmä (ei kyllä taida enää olla mitään muotia..) Naruolkaintoppi ei näytä hyvältä yhdenkään yli 20-vuotiaan päällä, vaikka kroppa olisi hyvässä kuosissa (teinitytöllä voi olla ihan nätti). Crocsin muovisandaalit... tartteeko tähän edes sanoa mitään? :D

Vierailija
17/69 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojilla airinkovarjon kokoiset lippikset.

Napapaidat.

Ällöt linttaan astutut ugg saappaat. No olei on ne uutenakin kamalat.

Korokepohjatennari hirvitykset.

Vierailija
18/69 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkiksia. Kaiken muun pystyn jotenkin ymmärtämään.

Vierailija
19/69 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikea ymmärtää tämän hetken muotia, koska se on äärimmäisen epäimartelevaa vartalolle, ellei nyt sitten satu olemaan kokoa 32. Se ei puhuttele lainkaan mun kaltaista kapeavyötäröistä ja leveälanteista kolmekymppistä.

Vierailija
20/69 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

creeper-kengät, hyi yök!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä