Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun koira nukkuu aina samaan aikaan mun kanssa ja herää vasta kun mä herään

Vierailija
19.03.2019 |

Eli nukkuu tasan niin kauan kunnes herään viemään aamulenkille. Jos vedän sen jälkeen vielä unta palloon niin koira nukkuu tai lahnaa mun läheisyydessä eikä esim leiki yksikseen. Ei myöskään seuraa muuta perhettä vaikka ovat hereillä eli ei joutuisi olemaan yksin kun lepään tai nukun. Onko mun koira ihan yli läheisriippuvainen musta?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koira samanlainen, tosin asutaan kahdestaan

Vierailija
2/27 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun koira samanlainen, tosin asutaan kahdestaan

Tälleen mä voisin vielä ymmärtääkin. Meillä taas on muutakin perhettä ja koira elää täysin mun rytmien mukaisesti eikä edes korviaan hetkauta useimmiten muita varten. Välillä kyllä suostuu käydä muitakin moikkaamassa ja sitten tulee taas takas mun viereen.  Kun taas herään niin koira innostuu ja on pitkin päivää itsekseenkin aktiivinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan normaalilta koiralta.

Vierailija
4/27 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla masentuneita, sinä ja koira :o

Vierailija
5/27 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ihana lemmikki, joka palvoo sinua. Onnea :-)

Vierailija
6/27 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidatte olla masentuneita, sinä ja koira :o

Hienosti päätelty vain sillä että mä jatkan vielä unia aamulenkin jälkeen? :D

Ja koirakin masentunut? miksi? mistä? Saa kuitenkin aktiviteettia, lenkkiä, leikkiä ja onhan meidän perheessä nyt muitakin kuin minä joiden kanssa voisi halutessaan olla.

Ja mä lenkitän koiraani pitkin päivää about 3 tuntia kun vaan virkoan aamun jälkeen. (en oo aamuvirkku)

Vierailija
7/27 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on ihana lemmikki, joka palvoo sinua. Onnea :-)

Heheh kiitos. Kyllähän se siltä näyttää että palvookin ja on ottanut minut emokseen, mutta olisi myös kiva jos vois viettää muidenkin kanssa aikaa sillä aikaa kun minä ''lahnaan''. :D

Vierailija
8/27 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mun koira tekee noin. On niin ihana koira ja tuo paljon onnellisuutta meidän perheen elämään.

Vierailija
9/27 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa on samanlainen. Tulin juuri kotiin ja asetuin tähän sohvalle, meni kaksi minuuttia ja kisu tuli syliini kehräämään.

Vierailija
10/27 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet sen tärkein ihminen ja se haluaa aina tehdä samaa kuin sinäkin. Sehän on vaan suloista!

Vierailija
11/27 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet myös ilmeisesti se henkilö, joka tarjoilee hauvelille ruuan😊

Vierailija
12/27 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kohdellut koiraa hyvin. Sama minulla, koira seuraa kaikkialle, myös vessaan jos täytyy yöllä käydä, sinnekin se raahustaa mukana.

Vierailija
13/27 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan on ihan normaalia. Meillä myös kissat toimii noin, eivät riehu öisin ollenkaan vaan sama rytmi kuin meillä.

Vierailija
14/27 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana koiruus sinulla. Muista halata häntä ja nuku joskus vaikka lusikassa sen koiruliinin kanssa. Eläinkin nauttaa kovasti läheisyydestä ja rakkaudesta. Olette onnekkaita.

Vierailija
15/27 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile joskus herätä aikaisin. Mullakin oli koira joka nukkui niin pitkään kuin minäkin. Sitten aloitin aikaisin aamulla alkavat työt. Mitä teki koira? No nukkui kun tein aamutoimiani. Siinä samalla kun meikkasin niin sanoin koiralle, että nyt pitää nousta ylös, lähdetään lenkille. Koira katsoi minua että oikeestiko ja nousi ylös hyvin hitaasti eli hän oli vain aamutorkku. Ja joka aamu sama homma. Voi että tulikin ikävä.

Vierailija
16/27 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

💝 💞🐕

Vierailija
17/27 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut koirat ja rodut ovat ns. "yhden omistajan koiria" vaikka asuvat perheessä. Meillä myös tämmöinen koira.

Vierailija
18/27 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuu, kun ette ole kotona? Yövytte muualla kuin koira?

Vierailija
19/27 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ok. Jos koira ei voi ollenkaan olla ilman sinua niin sitten voi olla hankalampaa. Jos se kärsii kovaa eroahdistusta vaikka olisi muita ihmisiä kuin sinä läsnä. Sitten on vähän ongelma. Ja jos muut perheenjäsenet kadehtii, mies on  kolmas pyörä sängyssä tms., niin sitten tulee varmaan ongelmia. 

Vierailija
20/27 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toinen koirista samanlainen. Kun nukuttiin remontin takia vielä yläkerrassa miehen kanssa, koira jäi aina sinne odottamaan, että minä nousen. Toinen nukkuikin alakerrassa ja on aina heti muun perheenkin touhuissa mukana.

Ei tuosta tavasta mitään haittaa ole, koira ei kärsi eroahdistuksesta ja jos minä en ole kotona, muutkin kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän