Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö yhtään vihreää joka harrastaa metsästystä?

Vierailija
19.03.2019 |

Minä en tiedä,olen 40v nainen ja ystäväpiirissäni myös paljon metsästystä harrastavia,mutta ei yhtä vihreää,kysyin ystäviltäni hekään eivät tieneet.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, itsekin olen vihreiden äänestäjä, harrastan metsästystä, ja valmistuin juuri maisteriksi luonnontieteellisestä tiedekunnasta. Muutama muukin opiskelukaveri harrastaa metsästystä, ja aikoo ainakin tulevissa vaaleissa äänestää vihreitä. Metsästän pääasiassa koiralla metsäkanalintuja ja pienpetoja. Asun kehä kolmosen ulkppuolella (reilusti) haja-asutusalueella, en ole ikinä asunut Helsingissä. Omistan myös metsää, tosin vain alle 100ha.

Syy miksi äänestän vihreitä on se, että suomalainen luonto on sydäntäni lähellä, ja mm. nykyinen metsien käyttö on lähtenyt lapasesta, se ei ole enää ekologisesti kestävällä pohjalla (lukemattomat tutkimukset ja uusi Suomen lajien uhanalaisuusselvityskin puoltavat tätä), kiitos kokoomuksen ja keskustan hakkuukiiman. En myöskään ole muista ympäristöasioista, ja luonnonsuojelun rahoituksen pienentämisestä samaa mieltä hallituspuolueiden kanssa, ja mielestäni edesmennyt hallitus ajoi eriarvoistavaa politiikkaa. Mutta myönnän, että myös vihreissä on parantamisen varaa, mutta kaikista puolueista se on tällä hetkellä vähiten paska.

Vierailija
22/22 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka monta. Vegaania metsästäjää en tunne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan