Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö yhtään vihreää joka harrastaa metsästystä?

Vierailija
19.03.2019 |

Minä en tiedä,olen 40v nainen ja ystäväpiirissäni myös paljon metsästystä harrastavia,mutta ei yhtä vihreää,kysyin ystäviltäni hekään eivät tieneet.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei piipertäjät metsästä muuta kuin kaksijalkaisi baareista.

Vierailija
2/22 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, tiedän myös vasemmistolaisia yrittäjiä. Yhtään viisasta persua en tiedä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, niille on oma yhdistyskin Maaseutu ja erävihreät.

Vierailija
4/22 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, tiedän myös vasemmistolaisia yrittäjiä. Yhtään viisasta persua en tiedä. 

Minä en ole koskaan viellä tavannut viisasta viherpiipertäjää.Ei taida olla olemassakaan...

Vierailija
5/22 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. - Tosin olen kyllä tehnyt eron yleisemmin ns. cityvihreiden hipstereiden ja niiden vihreeiden välillä, joille vihreys on enempi osa kokoansivaltaisa elämää, jossa eletään hyvin pitkälle omavaraisesti ja itsenäisesti luontoa ja ympäristöä hyväksi käyttäen vouhomatta ilmastinmuutoksesta ja lihansyönnin haitoista ja joukkolikennettäkin pitävät hyvänä, mutta tiedostavat, ettei kaikki asu ja elä paikoilla, jossa pelkästään sen varassa liikkuminen on haastavaa. Ja jotka ovat aidosti tyytyväisiä siihen, mitä heillä on, eivätkä mieti, että mistä voisi saada uuden jos vanhatkin hankinnat vielä toimivat tai jollei toimi, niin ensin yrittävät korjata ja paikata itse.     

Vierailija
6/22 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ja sun isäs, metsästätte toisianne.

Vierailija
7/22 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden.

Vierailija
8/22 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan viellä tavannut viisasta viherpiipertäjää.Ei taida olla olemassakaan...

Se ettet tiedä miten viisaan tai idiootin erottaa ei ole muiden vikaa. Sinulle kaikki on samaa massaa, jossa sinä olet kuvitteellisesti muita älykkäämpi. Referenssi puuttuu kaltaisisltasi kokonaan. 

Vierailija
9/22 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestä vihreä. Minä viisas.!

Vierailija
10/22 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Tosin enemmän ekofasisti kuin vihreä.

Vierailija
11/22 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, kakskin, toinen oikein elää luonnolle ja metsästykselle. Vihreissä tosiaan on muitakin kuin punavuorelaiset viinisiepot (vai miten se soinismi meni?).

Monissa piolueissa on kahta eri laitaa, jos ei kolmattakin. Paitsi persuissa, joissa kaikki ovat ma-aseudun tu-levaisuudesta öyhöttäjiä.

Vierailija
12/22 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Kohta neljäkymppinen mieshenkilö.

Vierailija
13/22 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, mutta onko se metsästyksen harrastamista, kun tarpeeseen metsästävät? Eli tunnen joukkion luomutyyppejä, jotka kasvattavat itse ruokansa, kalastavat ja metsästävät. Heitä ei näe noissa "virallisissa" metsästysporukoissa, kun kokevat ne itsensä korostamisena ja äijä mahtailua: "kylläpä liha on herkkua" - asennetta.

14/22 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krokotiili.

Vierailija
15/22 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti olet. Hän on niin viisaas ollut, että ymmärtänyt olla sun aikana hiljaa.

Vierailija
16/22 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästäjiä tunnen mutta en tiedä puoluesuuntausta kun en ole koskaan kysynyt eikä se minulle kuulu.

Vierailija
17/22 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnenhan mä yhden. Hän oli ala-asteella luokkakaveri. Hänen FB suoltaa paljonkin Vihreiden juttuja ja kokouksia, myös paljon kuvia, hänen metsästysreissuista.

Vierailija
18/22 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykysin kun myös moni ns. vanha puolue on omaksunut "vihreitä vaikutteita", niin olen havahtunut ajattelemaan, että mitkä oikeasti ovat niitä  Vihreän puolieen ajamia asioita, jotka oikeasti edesauttavat ja tukevat muidenkin "vihreiden" elämää kuin niiden, jotka asuvat hyvien kulkuyteyksien päässä erilaisista palveluista ja joilla on usein siisti sisätyö ja ainakin kohtuullisesti turvattu toimeentulo nyt ja huomenna. En haluais sanoa tätä mutta toisinaan tuntuu, että Vihreät ovat ottaneet tehtäväkseen tehdä monen syrjemmällä asuvan elosta ja elämästä viheliäistä, vaikka vielä toistaiseksi olsi saattanut säilyttääkin työpaikkansa ja ainakin vielä tänään kulki koulubussi. 

Vierailija
19/22 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään vihreiden kannattajia. Tiedän muutaman, ovat kyllä sellaisia ihmisiä etten välitä tutustuakkaan.

Vierailija
20/22 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat tuntemistani Helsingin vihreistä eivät ole koskaan käyneet metsässä vaeltamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi