Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3 koiraa 24/7 hoidossa viikon kaverilla - millä muistaisi?

Vierailija
19.03.2019 |

Millä muistaisit ystävällistä kaveria, joka tarjoutui ottamaan 3 koiraa täysihoitoon viikoksi reissun ajaksi?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo aika paljon monen "ystäväpiiristä" jos ollaan viikon palveluksen jälkeen pyytämässä kuuta taivaalta, satoja euroja?! Ilman muuta kaikki ruuat valmiiksi koirille ym. tarvikkeet mukaan tai jos rikkovat jotain niin korvataan tietenkin. Palveluksi tehdään vuoroin vieraissa niin sanotusti, eikä olla tuollaisia nihilistejä.

Vierailija
22/39 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi ulkomaanmatka niin taxfreestä ylikallis viinipullo ja sen seuraksi 100€ jolla voi ostaa naposteltavaa sen seuraksi. Kukasn ei itse osta ylikallis viiniä, mutta jokainen nauttii sitä juodessaan. Kuohuviinii mitä tyyppi nyt juokin.

Viinipullolla ei nykyään enää palkita. Mieti : kolme viikkoa, kolme koiraa ja 24/7 vastuu .

Mielestäni ehdottamasi 100e tuosta huolenpidosta on aivan alakanttiin ja tosiaan --viinipullo tuollaisesta urakasta on ihan naurettava palkkio.

Ei tulisi mieleenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö ole etukäteen sopinut maksusta? Eikö se olisi reilua peliä, kysyä paljonko maksaa. Jos toinen ei halua, tiedä, niin sitten ehdota itse. Ei voi olettaa, että hyväkään ystävä sitoutuu kolmeen koitaan ilmaiseksi.

Vierailija
24/39 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo aika paljon monen "ystäväpiiristä" jos ollaan viikon palveluksen jälkeen pyytämässä kuuta taivaalta, satoja euroja?! Ilman muuta kaikki ruuat valmiiksi koirille ym. tarvikkeet mukaan tai jos rikkovat jotain niin korvataan tietenkin. Palveluksi tehdään vuoroin vieraissa niin sanotusti, eikä olla tuollaisia nihilistejä.

"Vuoroin vieraissa "toitottavat -tyypit on valitettavasti juuri niitä jotka eivät arvosta muiden uurastusta.

Anteeksi, mutta käytännössä ihan huomattu. Ovat pihiä kuin penteleet jos kuvetta pitäisi kaivaa, tuovat mieluummin tyyliin "perunoita omasta maasta" jos jotain raaskivat antaa. Tai tokmannin alesta karkkipussin.

Satoja euroja, kuka sellaista on esittänyt ? Kohtuu korvaus osoittaa että arvostaa toisen urakkaa, eiks niin?

Vierailija
25/39 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi ulkomaanmatka niin taxfreestä ylikallis viinipullo ja sen seuraksi 100€ jolla voi ostaa naposteltavaa sen seuraksi. Kukasn ei itse osta ylikallis viiniä, mutta jokainen nauttii sitä juodessaan. Kuohuviinii mitä tyyppi nyt juokin.

Viinipullolla ei nykyään enää palkita. Mieti : kolme viikkoa, kolme koiraa ja 24/7 vastuu .

Mielestäni ehdottamasi 100e tuosta huolenpidosta on aivan alakanttiin ja tosiaan --viinipullo tuollaisesta urakasta on ihan naurettava palkkio.

Ei tulisi mieleenkään.

Ai jaa. Minä itse rakastan, kun saan lahjaksi jotain ylellistä. Esim.hyvä vuosikertaviini. En itse koskaan raaskisi ostaa yli 50€ viiniä, mutta nautin suunnattomasti sellaisen siemailusta. Voihan se olla mikä tahansa mistä henkilön voi olettaa tykkäävän. Opalex, huivi yms. Joku Luxus, minkä kirpaisee itse ostettuna, mutta siitä nauttii sitten kun se on olemassa.

Vierailija
26/39 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

200eurolla olisit saanut koulutetun dogsitterin omaan kotiisi koiria hoitamaan!100e ystävälle on hyvä summa ja kahvit päälle.

Vierailija
27/39 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö ole etukäteen sopinut maksusta? Eikö se olisi reilua peliä, kysyä paljonko maksaa. Jos toinen ei halua, tiedä, niin sitten ehdota itse. Ei voi olettaa, että hyväkään ystävä sitoutuu kolmeen koitaan ilmaiseksi.

Kyllä. Juuri näin.  Etukäteen sovitaan.

Ja ellei toinen millään kehtaa sanoa , tai ota puheeksi, niin palkkio annetaan viikon jälkeen haettaessa tekemättä numeroa asiasta.

Fiksu aikuinen ihminen kyllä osaa laskea mitä säästää viikon aikana  plus koira saavat yksilökohtaista huomiota 24/7 kun hyvä tyyppi ottaa ne hoitoon.

Kun ei mitään sovittu, niin mitään en anna ---tuollainen asenne ei pitkään vetele. 

Joka tuota ei ymmärrä, niin sillä ei oletettavasti ole hetken päästä apua tarjoavia.

Vierailija
28/39 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

200eurolla olisit saanut koulutetun dogsitterin omaan kotiisi koiria hoitamaan!100e ystävälle on hyvä summa ja kahvit päälle.

Kerro heti kiitos mistä saat koulutetun dogsitterin  24/7 kolmelle koiralle 200 eurolla omaan kotiin (asumaan).

Kyse oli tässä ilmeisesti viikosta/kolmesta koirasta/täysihoidossa kokovastuulla.

Vierailija
29/39 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olisi kiusallista antaa tai ottaa vastaan rahaa. Itse olen vienyt reissusta tuliaisia ja kiitellyt hirveästi.

Olen kyllä itse hoitanut kaverin koiria myös ihan silkasta ilosta. Viinipullo jonka toi tuliaiseksi oli kiva plussa.

Toki kaikki koiran hajottama korvataan ja koiran ruuat, kakkapussit yms. viedään valmiiksi samalla kun koirakin.

Vierailija
30/39 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

100e rahaa ja kylpyläviikonloppu vähintään.

Vierailija
31/39 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse eläinrakkaana ihmsenä ottaisin koirat hoitooni mielelläni ilmaiseksi kunhan omistaja maksaa niiden ruuat ym. namit. Eli en huolisi mitään maksua.

Pistä ihmeessä ilmoitus puhnumeroineen kappakeskuksen ilmoitustaululle.

Jos kerran oikeasti niin mielelläsi eläinrakkaana hoidat ja otat hoitovastuun vieraista koirista.

Ilmaiseksi. WoW! Katsotaan sitten käytännössä mitä mieltä olet muutaman viikon täsyhoito session jälkeen. Koirilla kun on omat yksilölliset luonteensa. Ei ne ole mitään pehmoleluja jotka tottelee kun laittaa sohvannurkkaan nätisti riviin istumaan.

Vierailija
32/39 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta olisi kiusallista antaa tai ottaa vastaan rahaa. Itse olen vienyt reissusta tuliaisia ja kiitellyt hirveästi.

Olen kyllä itse hoitanut kaverin koiria myös ihan silkasta ilosta. Viinipullo jonka toi tuliaiseksi oli kiva plussa.

Toki kaikki koiran hajottama korvataan ja koiran ruuat, kakkapussit yms. viedään valmiiksi samalla kun koirakin.

Tottakai koiran hajottamat korvataan ja koirille laitetaaan eväät mukaan, tuohan on itsestään selvää.

Minusta olisi kiusallista sen sijaan  (edes ajatuksen tasolla) hoidattaa kaverilla päiväkausia koiriaan täysin ilmaiseksi,    ilman että palkitsee ruhtinaallisesti ja näyttää näin kuinka iloinen on siitä, että joku vapaa-ehtoisesti tarjoutuu ottamaan hoivaan omat rakkaat koirat.

Ihmettelen syvästi tällaisia tyyppejä jotka eivät toimi reilusti. Järkevä pyrkii äkkiä eroon sellaisista.

Vierailija
33/39 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että 10€ päivältä per koira olis ihan hyvä maksu kaverille.

Eli annat sille 210€ hakiessa. Tai pyöristä alaspäin tasan 200....

Tämä on hyvä ja jotain tuliaisia vielä päälle. Kolme koiraa on jo hankalampi lenkittää yhdessä. Ei mikään helppo viikko tiedossa. "

Tuossa on reilua meininkiä. Juuri noin.

Vierailija
34/39 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on itsestäänselvää , että koiralle pakataan ruoat valmiiksi ym. tarvikkeet. Vieläkö pitäisi hoitopaikan kokata ruoat ja ostaa tarvikkeet sen lisäksi että ottaa hoitovastuun päiväkausiksi.

Mutta kyse oli siitä kuinka joku edes kehtaa hoidattaa ilmaiseksi koiriaan päiväkausia.

"jos rikkovat jotain niin korvataan tietenkin".  Siis really?

Pihit ihmiset on niin...noloja.

Vierailija
35/39 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100e rahaa ja kylpyläviikonloppu vähintään.

Ootteko kyllä aika nihilistejä , kyllä viikon täyshoidosta riittää palkkioksi korkeintaan parinkympin lahjakortti kylpylään, pelkällä sisäänpääsymaksulla. Muuta tartte, nihilistit. Ja korjataan jos rikkoo paikat ja eväät tietty viedään. Hyvin on kelvannu ja kukaan kaveripiiristä ei oo valittanu. Meidän koissut on nimittäin niin ihania.

Vierailija
36/39 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahalla. Hoito maksaisi 25 euroa per vuorokausi per koira. 

Onko tuohon hintaan laskettu  ruoat mukaan? Eli 525eukkua 1 viikko.

Vierailija
37/39 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai koiran hajottamat korvataan ja koirille laitetaaan eväät mukaan, tuohan on itsestään selvää.

Minusta olisi kiusallista sen sijaan  (edes ajatuksen tasolla) hoidattaa kaverilla päiväkausia koiriaan täysin ilmaiseksi,    ilman että palkitsee ruhtinaallisesti ja näyttää näin kuinka iloinen on siitä, että joku vapaa-ehtoisesti tarjoutuu ottamaan hoivaan omat rakkaat koirat.

Ihmettelen syvästi tällaisia tyyppejä jotka eivät toimi reilusti. Järkevä pyrkii äkkiä eroon sellaisista.

No meidän tuttavapiirissä tällainen toiminta, että raha ei vaihda omistajaa, on ihan ok. Ihan oikeasti molemmin puolinen apu toimii.

Jos joku ei koiriani halua hoitoon, hän osaa sen minulle kyllä kertoa. Enkä ole niitä tyrkyttämässä vähän väliä. 1-4krt vuodessa ehkä maks. viikko, yleensä korkeintaan päivä tai pari. Ja kuten sanoin, itselleni on ihan ok hoitaa kavereideni koiria myös ilman rahallista korvausta. Hoidan myös kavereiden lapsia toisinaan, ilman että olen rahaa vailla.

Minusta tämä maailma menee aika kurjaksi, jos kaikesta pitää olla aina rahaa antamassa.

Vierailija
38/39 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän oli puhe kaverista eikä ystävästä.

Suuri ero kaverilla ja ystävällä.

Vierailija
39/39 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meidän tuttavapiirissä tällainen toiminta, että raha ei vaihda omistajaa, on ihan ok. Ihan oikeasti molemmin puolinen apu toimii.

Jos joku ei koiriani halua hoitoon, hän osaa sen minulle kyllä kertoa. Enkä ole niitä tyrkyttämässä vähän väliä. 1-4krt vuodessa ehkä maks. viikko, yleensä korkeintaan päivä tai pari. Ja kuten sanoin, itselleni on ihan ok hoitaa kavereideni koiria myös ilman rahallista korvausta. Hoidan myös kavereiden lapsia toisinaan, ilman että olen rahaa vailla.

Minusta tämä maailma menee aika kurjaksi, jos kaikesta pitää olla aina rahaa antamassa.

Täysin samaa mieltä. Liikaa mennään raha edellä joka paikkaan. Nykyihmisen uusi jumala.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi