Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut viikon siivoamatta kotona

Vierailija
19.03.2019 |

Ruokaa ollaan tehty, mutta en ole sitten siivonnut jälkiä. Meillä on 1 kissa ja sen vessan olen siivonnut, ei lapsia. Kämppä ihan järkyttävässä kunnossa... Pölyä lattiassa ja pinnoilla, kissanhiekkaa, ruokatahroja, pyykkikori täynnä jne. Mies kysyi eilen miksi lattialla on noin paljon kissanhiekkaa. Muuta ei ole sitten huomannut tai halunnut huomata. Tiskitkin vain siirsi sivummalle. Aivan käsittämätöntä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen kahden aikuisen koti likaantuu muka viikossa niin että pölyä on kaikkialla? Tai ruokatahroja vaikka ei ole lapsia? 

Meillä. Mieheni säilyttää harrastustavaroitaan lattialla, niiden ja huonekalujen alle kertyy pölyä ja kun tavaran nostaa niin villakoira pöllähtää ilmoille. Ja (harvoin) siivotessaan mies ei vahingossakaan siirrä sohvaa tai näitä tavaroitaan, jotta saisi imuroitua alta. Ei imuroi sängyn altakaan, tai nosta mattoja syrjään. Vapaat lattiapinnat imuroi, siinä se. Eli pölyä kertyy ajan kanssa, ja kun ei siivota kunnolla niin mihin ne pölyt asunnosta häviäisivät.

Meillä ei ole kuivausrumpua, joten pyykki on kuivattava telineellä sisätiloissa. Kuiva pyykki pölisee viimeistään viikattaessa/kaappiin laittaessa. Lisäksi ilmanvaihdon kautta tuntuu tulevan pölyä asuntoon.

Ruokatahrat syntyvät, kun kaikki tehdään vauhdilla ja hosuen. Tomaattikastiketta sekoitetaan lähes vispaten. Kahvi kumotaan kurkkuun ja lirut valuvat mukin kylkeä pitkin pöydälle jättäen rinkulajäljen sohvapöydän pinnalle. Raejuustoa kahmaistaan rasiasta kunnon kukkurallinen lusikallinen, ja ennen lautaselle kippaamista puolet putoaa kyydistä ruokapöydälle.

Oho, äkkiä luulisi, että meillä on sama mies, mutta oma ei ole koskenut imuriin vuosiin. Minäkin olen ihmetellyt, miksi kaikki pitää tehdä niin suurin liikkein, että kaikesta tippuu tai roiskuu kaikkea ympäriinsä. Mies ei osaa kaataa pannustakaan kahvia ilman että pöydälle tulisi roiskeita. Kuulemma huono kahvinkeitin, mutta sama lopputulos on merkistä riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi