Työkaverini on auttanut minua todella paljon viimeisen puolen vuoden aikana. Sillä on perjantaina synttärit. Miten muistaisin?
Kollega on pian viisikymppinen, symppis mies, kuin isähahmo minulle, vaikka olenkin itse 35v nainen. Haluaisin jotenkin muistaa häntä synttärinä, ihan vain huomion osoittamisena ja kiitoksena. Hänellä on kiva vaimo, muttei lapsia. Olisiko joku ravintolalahjakortti kiva? Kukkia en osaa viisikymppiselle miehelle viedä, eikä hän niitä varmaan haluaisikaan.
Asiallisia ehdotuksia, kiitos! En tiedä harrastuksista mitään, mutta kovin urheilulliselta ei vaikuta. Kortti ja suklaalevy?
Kommentit (14)
Hyvä konjakki jos käyttää alkoholia? Ehkä lahjakortti johonkin hotelliketjuun?
Ei mitää lahjakortteja. Ne on vaivaannuttavia.
Osta hänelle hyvä viinipullo ja korttiin, että sopii hyvin vaimon kanssa nautittavaksi!
N 22 kirjoitti:
Hyvä konjakki jos käyttää alkoholia? Ehkä lahjakortti johonkin hotelliketjuun?
Alkoholista tiedän, ettei käytä. Hotellilahjakortti kuulostaa omaan korvaan vähän hmm.. liian henkilökohtaiselta. En ehkä osaa ajatella sitä tarpeeksi neutraalina lahjana. Miellän sen ehkä näin lapsiperheen äitinä sellaiseksi romanttiseksi lomaksi puolison kanssa, niin en osaa sellaista hänelle antaa :D
Taidan päätyä tuohon lahjakorttiin kivaan ravintolaan. Sinne voi mennä myös kaverinkin kanssa, jos vaikka vaimo ei jostain syystä tykkäisi käydä. Enkä tiedä vaimon ruokarajoitteistakaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Osta hänelle hyvä viinipullo ja korttiin, että sopii hyvin vaimon kanssa nautittavaksi!
Miten lahjakortit vaivaannuttaa sua? :D
Suklaa on ok. Ja kortti, missä kiität avusta. Ravintolalahjakortti on liian arvokas eli vähän nolo saajalle.
Minä sain vastaavassa tilanteessa nuoremmalta työkaverilta juurikin ravintolalahjakortin. En olisi missään nimessä odottanut mitään muistamista (tottakai haluan auttaa aloittelijaa jolla on intoa ja potentiaalia alalle), mutta tuntuihan tuo tosi kivalta.
Täältäkin jaa-ääni ravintolalahjakortille :)
Vierailija kirjoitti:
Suklaa on ok. Ja kortti, missä kiität avusta. Ravintolalahjakortti on liian arvokas eli vähän nolo saajalle.
No ei ole nolo, eikä liian arvokas, jos on kyse oikeasti ihmisestä, joka on nähnyt paljon vaivaa auttakseen ja vielä 50-vuotislahjasta. Eihän sen lahjakortin edes tarvitse olla viiden ruokalajin illallinen kahdelle, vaan voi olla pienempikin summa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vaivaannuttavaa on lahjakorteissa?
Älkää ostako ristely- , ravintola- ja muitakaan lahjakortteja. Kuka niistä oikeasti tykkää.
Vaikka käsintehtyä hyvää suklaata ja konjakkia.
Tuo ravintolalahjakortti kuulostaa todella kivalta. :)