Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkiset terveyspalvelut

Vierailija
19.03.2019 |

Ihan mielenkiinnosta, olisi mukava tietää, miten tämä muissa kunnissa menee.

Mulla nousi korkea kuume ja olen ensimmäisellä kolmanneksella raskaana (viikkoja 10+0) tällä hetkellä.

Hakeuduin hoitoon, koska olen ymmärtänyt, että kuume raskaana on vakava juttu. En pystynyt nousemaan ylös sinä aikana, kun työterveyshuolto olisi ollut käytettävissä, joten menin päivystykseen Kangasalle.

Kolmen tunnin odotuksen jälkeen tapasin lääkärin, mutta hän ei suostunut tsekkaamaan, onko sikiöllä kaikki ok. (Sairaanhoitaja sanoi aikaisemmin, että nimenomaan tämä lääkäri voi tehdä ultratutkimuksen). Sain vain lähetteen labroihin seuraavalle aamulle.

Tänään labrojen yhteydessä kysyin taas ultratutkimuksen perään, mutta nyt minulle sanottiin, että kuume tai edes verenvuoto ei ole mikään riittävä syy päästä ultraan.

Olen aivan sydänjuuriani myöten järkyttynyt. Käymme mieheni kanssa molemmat töissä, mutta joudumme silti veronmaksajina kääntymään yksityisen terveydenhuollon puoleen saadaksemme hoitoa!

Onko asiat kaikkialla näin surkeasti, vai vaan Kangasalla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

4/5

Vierailija
2/6 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään ei kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tämä on täyttä totta Kangasalla. Ilmeisesti jossain päin muualla Suomessa asiat on niin hyvin, että ajattelet, että tämän on pakko olla provo. Oliskin provo 😔

Vierailija
4/6 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ajattelin, että aihe olis kiinnostanut vauvapalstalta 🤔

Vierailija
5/6 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku ei tiedä tätä?

Vierailija
6/6 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku ei tiedä tätä?

Tämä on mulle toinen raskaus. Ensimmäisestä on kyllä vuosia aikaa, ja asuimme eri paikkakunnalla. Mutta silloin pääsi ultriin jopa helposti.

Ja kun politiikassakin puhutaan huolestuttavasta syntyvyyden laskusta. Jopa synnytystalkoista. Pidin itsestään selvänä, että äideistä ja lapsista pidettäisiin hyvää huolta täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi