Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaako kukaan enää kestovaippoja kirppikseltä?

Vierailija
29.03.2013 |

Vein vilkkaalle itsepalvelukirpputorille ison kasan hyviä, toimivia ja siistejä, tosin muutaman vuoden kaapissa maanneita, kestovaippoja. Pari kertaa olen käynyt nyt pöytää järjestelemässä, ja harkkahousut, täyttövaipat ja kuoret ovat hävinneet, mutta sisävaipat ei, vaikka hinnat on 2-3 e/kpl. Onko aika mennyt tuollaisten vaippojen ohi? Kannattaisiko niitä yrittää myydä jossain muualla, jos loppuaikanakaan kukaan niitä ei tuolta osta, vai nakkaanko roskiin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ostanut kirpparilta ja huutiksesta, mutta enimmäkseen imuja. Käytän sisätäyttövaippoja, ja niitä ei ole ihan hirveästi liikenteessä. Monessa käytetyssä on myös kuminauhat huonot, senkin takia oon ostanut uusia.

Onko ne sisävaipat semmoisia paksuja sisävaippoja, ei sisätäyttövaippoja? Mä sanoisin, että sellaisia paksuja sisävaippoja käytetään vähemmän nykyään, sanoisin, että taskuvaipat valtaa alaa, ja sisävaippojen käyttäjät käyttää ehkä enemmän sisätäyttövaippoja.

Jos sua ei kiinnosta laittaa ilmoitusta huutikseen, laita vaipat esim. Fidaan!

Vierailija
2/4 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:ta vaipat ei mene kaupaksi kirppiksellä, niin joku kestovaippalainaamo voisi huolia muutaman niistä lahjoituksena. Lainaamoillahan on eri kokoisia eri vaippamerkeistä koostuvia settejä, joita lainaavat panttia vastaan. Jos vaipat ovat jotain kaupallista merkkiä, jota edelleen myynnissä, ja vaipat käyttökelpoisia, niin voisivat hyvin kelvata lainaamoon.

Toinen paikka koittaa myydä vaippoja on fb:n vaippakirppissivut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uffia tms tarkoitin kun sanoin roskiin, en kaatopaikalle niitä kyllä haluaisi heittää. En varmaan jaksa Huutikseen laittaa, ehkä laitan neuvolan ilmoitustaululle lapun ensin, ja jos ei sieltäkään tärppää, laitan jonnekin Fidalle tai Uffille. 

ap. 

Vierailija
4/4 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta katsoin tuon kestovaippalainaus-jutun. Kiitos vinkistä, tarjoan sinne jos ei mene kaupaksi!