Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko seuraavassa elämässäsi hankkia lapsia?

Vierailija
19.03.2019 |

Onko sinulla tässä elämässäsi lapsia ja aiotko tehdä niitä myös seuraavassa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kaksi. Seuraavaa elämää ei ole.

Vierailija
2/14 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eikä tule tässä elämässä. Seuraavassa teen ainakin seitsemän lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä elämässä kolme aikuista lasta, joten seuraavan elämän aion pyhittää itselleni (mies kuollut) ja ikääkin jo 50, joten menee sinne isoäitiyden puolelle..

Vierailija
4/14 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en en en ja ei.

Vierailija
5/14 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta ja "seuraavan elämän" vietän ikuisuudessa, tuskin siellä enää lapsia tehdään, mistä minä voin tietää. 

Ja ennen kuin uskontoallergiset tulee vänkäämään, niin kyllä, uskon Taivaaseen, mutta voin olla väärässäkin, voi olla että eläma ja tietoisuus vaan loppuu kuolemaan ja thats it. No mitään en ole tässä elämässä kuitenkaan uskoni takia menettänyt, joten en häviä mitään jos olenkin väärässä.

Ja jos asia onkin niin, että sielu vaeltaa ja seuraava elämä on täällä maan päällä, niin... No, riippuu siitä, mihin aikaan ja maailmaan syntyisin. Olisiko minulla vaihtoehtoja, minkälaisen kasvatuksen olisin saanut, mikä on ympäröivä maailma ja sen realiteetit, yhteisö, normit. Eli mistä voisin tietää?

Vierailija
6/14 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on "seuraava elämä"?

Puhun "entisestä elämästäni" kun tarkoitan jotain aiempaa elämänvaihettani.

Minulla on 5 lasta.

"Seuraava elämäni" on aika, kun heistä nuorinkin on itsenäinen.

Sitä seuraava elämä on sitten eläkeikä.

Ellei kohtalo järjestä jotain mullistusta, joka heittää minut seuraavaan elämänvaiheeseen yllättäen.

Vierailija
7/14 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei vielä ole, enkä tee.

Seuraavassa elämässä tuotan paljon pikku matoja.

Vierailija
8/14 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkiaivoisia kakaroitä kyllä.

Vierailija
9/14 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan seuraavassa monta lasta. Olen jo suunnitellut kaiken.

Vierailija
10/14 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan elämän, jos ajatellaan uudestisyntymää, omistan itselleni ja jätän lapset laittamatta. Niin paljon kuin omat lapseni ovat elämäni ihanin ja tärkein juttu, niin on niissä työtäkin ollut. Ens kerralla voisin kokeilla jotain muuta ja olla vaikka se epäsovinnainen boheemi täti, joka reissaa reppuselässä maailman ympäri ja asuu naiskommuunissa vanhassa Jugend-talossa Helsingin keskustassa.

Opiskelisin raivokkaasti saadakseni rahakkaan ammatin, sijoittaisin ja säästäisin hulluna rahaa, että voisin viimeistään 40-vuotiaana jäädä vapaarouvaksi. Miestä en ottaisi kuin hurvitteluun tai max sydänvikaisen 70v miljonäärin bisnesajatuksella.

Toivottavasti vaan synnyn sellaiselle vuosisadalle ja sellaiseen maahan, jossa naisella on vapaus tällaisista asioista päättää: opiskelusta, työstä, lapsista ja avioliitosta. Tai sitten syntyä mieheksi.

Vierailija
11/14 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Sovin, että hankin lapset sellaisen miehen kanssa, joka ottaa lapsista vähintään yhtä suuren vastuun kuin minä ja joka on sekä henkisesti että fyysisesti minulle täydellisen yhteensopiva.

Vierailija
12/14 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On neljä, toivon viittä tai kuutta, mutten jäisi suremaan jos enää tulisi, on jo kuitenkin nämä neljä.

Seuraavassa elämässä haluaisin samat lapset ja miehen.

Vierailija
13/14 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Sovin, että hankin lapset sellaisen miehen kanssa, joka ottaa lapsista vähintään yhtä suuren vastuun kuin minä ja joka on sekä henkisesti että fyysisesti minulle täydellisen yhteensopiva.

Tämä. Lapsia voin tehdä mutta hankalaa, epävakaata ja lapsellista miestä en enää koskaan ota, en missään elämässä. Nyt on yksi ihana lapsi ja yksi hankala mies.

Vierailija
14/14 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen lapset vasta siellä, jos mahdollista edes siellä. Nyt taidan hypätä raiteille parin vuoden sisällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi