Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Muita sinkkuja, jotka haluaisivat lapsia?
18.03.2019 |
Erosin juuri n. puoli vuotta sitten parisuhteesta ja olen nyt ollut sinkkuna ja minulle on jostakin iskeytynyt aivan järkyttävä vauvakuume. Muutamia yhdenyönsäätöjä on ollut, mutta ei mitään vakavampaa eikä tällä hetkellä ole ketään, kenen kanssa voisin olla parisuhteessa. Tai no, on yksi mies, kehen olen ihastunut, mutta joka ei tunne samoin minua kohtaan.
Muita samassa tilanteessa olevia? Miten selviätte tän tuskan kanssa? Onko mitään järkevää ratkaisua muuta kuin odottaa joko oikeanlaista miestä tai sitten odottaa että vauvakuume menee ohi?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Itse olen sinkkumies ja olisin jo hyvän aikaa toivonut kohtaavani ja löytäväni kumppanin jonka kanssa jakaa, mieluummin yhteinen haave lapsesta. Minusta kuitenkin lapsi, ainakin lähtökohtaisesti "ansaitsee" kaksi hänestä monin tavoin välittävää ja tukevaa vanhempaa. Näin ollen en lähde hankkkimaan lasta yksin. - on toki senkin nähnyt ja havainnut mielenkiinnolla reaktioita, kun olen joskus tarkoituksellisesti hieman yrittänyt provosoida ja haastaa sanomalla, että mihin minä oikeastaan ketään toista aikuista -minun tapauksessani naista- rinnalleni ja vierelleni tarvitsisin lapsen hoitamiseen jne, kun aivan voisin huolehtia ja vastata kaikesta totaali yksinhuoltajana.