Millaisista naisista hyvännäköiset miehet tykkäävät?
Kertokaa jos tunnette sellaisia. Mieltyvätkö myös hyvännäköisistä naisista vai katsovatko enemmän naisen lompakkoa? Vai unohtavatko täysin molemmat ja keskittyvät henkiseen hyvinvointiin suhteessa?
Kommentit (38)
Normaalivartaloinen, isot tissit ja timmi peppu 😜
kyl kauniilla on usein komea ja toisinpäin. :DD aika vähän mun mielest rahaa arvostetaan, ehkä korkeintaa jos tienaa sivutyönä jossain ************** ammatissa, nii sillon mut mun mielest arkielämäs arvostetaan eri asioita ku pelkkää rahaa. ja ei miehetkää nyt niin ulkonäön perään oikeesti edes ole.. paitsi jotkut lapsellsiet tai pikkupojat :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ollut isotissinen, enkä blondi, kun jäätävän hyvännäköinen mieheni iski silmänsä minuun. Olin silloin ihan tavallinen ja normaalipainoinen.
Olit silloin normaalipainoinen? Oletko nyt iso lihava mätisäkki? Vai vaan vähän muodokas bmi40?
Olen edelleen hyväkuntoinen ja normaalipainoinen ja tissit ovat pysyneet terhakoina, kun eivät ole koskaan olleet suuret. Miksi moinen katkeralta kuulostava kommentti? t. sama
No varmaan ihan samalla tavalla kaikenlaisista naisista kuin kuka tahansa muukin mies? Makuja on yhtä monta kuin on ihmisiäkin ja tuskinpa on olemassa mitään tiettyä kaavaa, että tietynlaiset ihmiset viehättyvät vain tietynlaisista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella hyvännäköisillä miehillä on harvoin hyvin kaunis nainen
Pätee myös toisinpäin. Todella hyvännäköisillä naisilla on harvoin hyvin komea mies.
Miksi näin?
Villi veikkaus; nainen ei aidosti arvosta miehen ulkonäköä vaan "statusta"...eli rahaa valtaa ja kykyä tuhlata resursseja naiseen...eli mitä enemmän miehellä kykyä riistää luontoa ja aiheuttaa ilmastonmuutosta ja massasukupuuttoa ostamalla merkkivaatteita autoja yms...sitä enemmän nainen miehestä pitää...Mies taas ei välitä naisen statuksesta vaan ulkonäöstä!
Oikeasti Pervo-Pena. Ymmärrän toki että haluat jonkun nuoremman naisen ja ongelmasi on ettet sellaista saa. Mutta eivät ne asiat sillä parane että yrität jotenkin itsepintaisesti väittää että kyse on vain nuorten naisten rahanhimosta, eikä kaljamahasi tai huono käytöksesi naisia kohtaan vaikuta mitään.
Normaalivartaloinen, isot tissit ja timmi peppu
-voi nyyh, mä oon varmaan tuomittu sit rumaks ku oon kasvoista kaunis, melko isotissinen, mutta peppu on timmi vaan jos oon hoikka :// normaalipaino ei siihen riitä... !! mut muuten on paras kropan malli, siis parempi ku yleisesti... eli varmaa oon siis ruma ku en oo luonnostani mikää yli kiintee jollei oo tosi hoikka?????????????????????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ihastuvat enemmän naisessa ulkonäköön, naiset enemmän miehessä älykkyyteen. Siinä karkeasti tieteellisten tutkimusten tuloksia.
Nuo tieteelliset näytöt pätevät silti vain keskivertokansalaisilla. Jos mies tai nainen on ulkonäöltään tai älykkyydeltään jotain ääripäitä, niin samat säännöt eivät pidä.
Huippuälykkäät ja huippukomeat/huippukauniit jäävät hieman useammin kokonaan vaille kumppania kuin keskiverrot. Ja erityisesti jos on sekä todella älykäs että erittäin kaunis/komea, niin voi olla jopa heikoilla parisuhdemarkkinoilla.
Silloin jos se taskoas haluaa tasoisensa kumppanin ja niitä oikeasti hyvännäköisiä ihmisiä on aika pieni (todella pieni) prosentti Suomessa mielestäni.
Ja erityisesti jos on sekä todella älykäs että erittäin kaunis/komea, niin voi olla jopa heikoilla parisuhdemarkkinoilla.
-no ei välttämättä. mut sillon ehkä ei koe että löytäis "tasavertasta" , vaan voi tyytyä johonkin joka ei miellytä.
mut tota on ihan esim niinku paljonki, että joku suht typerä ja ruma , nii semmoselle riittää vaa joku kansikuva-kumppani tyyliin. :D eli tota tyytymättömyyttä on ihan kaikkialla.
kyl jos on hyvä ulkonäkö ja luonne, älykkyydestä en nyt tiedä, mut siis hyvä luonne, niin kyl sillon saa kumppanin jos vaan haluaa ja ihan voi valitakki. :D
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit riittää
Oi mikä lohduttava tieto minulle, joka olen talven aikana taas lihonnut. Taitaa olla tänä vuonna tiedossa aika hemaisevia kolleja kesäheiloiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ihastuvat enemmän naisessa ulkonäköön, naiset enemmän miehessä älykkyyteen. Siinä karkeasti tieteellisten tutkimusten tuloksia.
Nuo tieteelliset näytöt pätevät silti vain keskivertokansalaisilla. Jos mies tai nainen on ulkonäöltään tai älykkyydeltään jotain ääripäitä, niin samat säännöt eivät pidä.
Huippuälykkäät ja huippukomeat/huippukauniit jäävät hieman useammin kokonaan vaille kumppania kuin keskiverrot. Ja erityisesti jos on sekä todella älykäs että erittäin kaunis/komea, niin voi olla jopa heikoilla parisuhdemarkkinoilla.Silloin jos se taskoas haluaa tasoisensa kumppanin ja niitä oikeasti hyvännäköisiä ihmisiä on aika pieni (todella pieni) prosentti Suomessa mielestäni.
En tiedä mikä sinulle vastaa oikeasti hyvännäköistä, mutta itse ainakin näen joka päivä tuolla kaupungilla kulkiessani hyvännäköisiä ihmisiä - sekä miehiä että naisia. Makuasioita.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäävät samanlaisista kuin muutkin miehet. Mutta myös hakevat sellaista naista josta oikeasti tykkäävät. Jotkut rumat miehet saattavat vonkailla jotain nuoria naisia, vaikka oikeasti tykkäisivät kypsemmistä. Hyvännäköisten ei tarvitse moiseen sortua.
Hyvännäköiset myös tietävät itse mistä pitävät. Sen verran kuitenkin ollut kiinnostuneita eri tyyppisiä naisia, että eivät tuhlaa enää aikaansa naiseen joka ei lopulta kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella hyvännäköisillä miehillä on harvoin hyvin kaunis nainen
Pätee myös toisinpäin. Todella hyvännäköisillä naisilla on harvoin hyvin komea mies.
Miksi näin?
Villi veikkaus; nainen ei aidosti arvosta miehen ulkonäköä vaan "statusta"...eli rahaa valtaa ja kykyä tuhlata resursseja naiseen...eli mitä enemmän miehellä kykyä riistää luontoa ja aiheuttaa ilmastonmuutosta ja massasukupuuttoa ostamalla merkkivaatteita autoja yms...sitä enemmän nainen miehestä pitää..Mies taas ei välitä naisen statuksesta vaan ulkonäöstä!
Oikeasti Pervo-Pena. Ymmärrän toki että haluat jonkun nuoremman naisen ja ongelmasi on ettet sellaista saa. Mutta eivät ne asiat sillä parane että yrität jotenkin itsepintaisesti väittää että kyse on vain nuorten naisten rahanhimosta, eikä kaljamahasi tai huono käytöksesi naisia kohtaan vaikuta mitään.
Miten selität sitten sen että lihavilla pettävillä sikailijajulkimorahamiehillä on yleensä aina tungokseksi asti nuoria kauniita naisia?
Toisin päin, komeat työttömät tuntemattomat miehet ovat naisille lähinnä ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pariskuntien osapuolten ulkonäöt ovat yleensä aika lähellä tosiaan, tosin mies voi sen korvata muillakin ominaisuuksilla ja saada kauniin naisen rinnalleen.
Ja miksei nainen voi korvata?
Ei välttämättä korvata, mutta toki vaikuttaa. Esim. vahvaa ihmistä ihaillaan yleisesti, mutta miehille naisen ulkonäkö on jonkin verran keskimäärin tärkeämpää kuin naiselle miehen. Naiset arvostavat miehessä ulkonäköä enemmän usein muita asioita.
En tiedä olenko "minkään näköinen", mutta naispuolisilta frendeiltä tullut aikoinaan vahvistusta (heikkoon) itsetuntoon. Pituutta pari senttiä alle pari metriä ja kilpaurheilua edelleen harrastan (iällisesti) vajaana kolmekymppisenä. Maisteri taskussa ja elän normaalisti, sekä pidän ihan tavallisen näköisistä, älykkäistä naisista. Pinnallisista naisista en ole ikinä syttynyt, voi olla osasyy siihen että "normaalin" ulkonäön omaavat kiinnostavat enemmän, koska sillä alueella mahdollista pärjätä. Ei kyllä ikinä mitään tunkua ole ollut naisista ja aloitetta tehdessä en ole ikinä tehnyt liikettä, ellei ole selvää merkkiä vastapuolen kiinnostuksesta (ilmeisesti pettymysten minimointia...). Samoin 15-kesäisenä aloitettu sijoitustoiminta on poikinut ja aiheuttaa sen, että en mene ensimmäisille treffeille autolla. Vaikka autot ovatkin harrastus, niin monien naisten mielikuvat muodostuvat ensimmäisen näkemisen yhteydessä ja en halua löytää siivellä eläjää...
Olen komea mies ja tykkään pyöreistä naisista, mutta kyllä se luonne on silti tärkein kriteeri seurustelulle.
Huippuälykkäät ja huippukomeat/huippukauniit jäävät hieman useammin kokonaan vaille kumppania kuin keskiverrot. Ja erityisesti jos on sekä todella älykäs että erittäin kaunis/komea, niin voi olla jopa heikoilla parisuhdemarkkinoilla.