Onko sinkkunaisen mahdotonta löytää Helsingistä parisudetta?
Muutan sinne töiden perässä. Ikää 30v ja ihan tavis olen. En mitenkään lumoavan kaunis ja työpaikkakaan ei ole mikään hieno ja khuul, mutta ihan kelpo kuitenkin. En etsi lentäjälääkäritoimareita. Riittää, että ei ole juoppo, polta röökiä ja käytä huumeita, sekä on halu elättää itsensä.
Kommentit (24)
Helsinki on täynnä tinder treffailijoita, joille ei kukaan kelpaa parisuhteeseen, kun pitää pyörittää yhtäaikaa kymmentä naista/ miestä. Liikaa tarjontaa! Mutta löydät kyllä joka sunnuntaille eri tyypin!
Hyvin löytyy. Itse jouduin aloittamaan parisuhteen etsimisen yli nelikymppisenä. Baareissa en viihdy, joten aloin etsimään kumppania treffisovellusten kautta. Rajasin haut lähialueille. Pääkaupunkiseudulla se onnistuu hyvin, koska ihmisiä on paljon. Aloin juuri seurustelemaan ihanan miehen kanssa. Hänellä on samanlaiset odotukset tulevaisuuden suhteen kuin minullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se voi olla mahdotonta, kun moni sinkkunainen löytää Helsingistä parisuhteen tälläkin viikolla?
Riippuu täysin siitä millainen olet, mitä vaadit ja mitä teet pariutumisen eteen.
Mietitäänpä seuraavia tekijöitä:
Korkeakoulutettuja naisia on pk-seudulla enemmän, ja miehet arvostavat korkeakoulutusta vähemmän. Onko miehen oltava akateeminen?
Miehet arvostavat nuoruutta enemmän kuin naiset, eivätkä ilahdu siitä jos nainen etsii miestä vasta kun biologinen kello alkaa tikittämään. Oletko etsinyt miestä jo 10+ vuotta, vai heräsitkö vasta nyt?
Haluatko ylipäätään miestä lähinnä koska tarvitset sellaisen perustaaksesi perheen? Jos et haluaisi lapsia, haluaisitko yhtä epätoivoisesti miestä?
Onko vaatimuksia pituuden ja raamien suhteen? Saako mies olla lyhyt tai hintelä, vai pitääkö olla kokoa? Onko maku ulkonäön suhteen kuinka tavallinen, ja voiko mies poiketa siitä?
Onko haussa itsevarma, määrätietoinen, kunnianhimoinen, aloitteellinen, tms mies? Näitä luonteenpiirteitä hakevat muutkin naiset.
Oletko aloitteellinen vai odotatko miehen tulevan ja hurmaavan? Vain vähemmistö miehistä oikeasti haluaa metsästää.
Olen sinkku, koska erosin. En halua lapsia, joten biologinen kello ei tikitä. En siis haikaile miestä siksi, että haluan lapsen, vaan koska haluan jakaa arkeni toisen ihmisen kanssa, sekä saada läheisyyttä, hellyyttä ja seksiä kumppanilta.
Mieheltä toivon avoimuutta, maanläheisyyttä ja keskustelutaitoa. Itsevarmat pelurit ei kiinnosta. Tykkään enemmän hiljaisista pohdiskelijoista. Jokseenkin aloitteellinen saisi olla, ettei tutustuminen ole pelkästään minun varassani. kunnianhimoinen ei tarvitse. Riittää, että on mielenkiintoa eri osa-alueita kohtaan, että arki ei koostu pelkästään sohvasta ja Netflixistä.
Lyhyt saa olla, mutta sytyn vähän raamikkaammista miehistä. Ei tarvitse olla muskeleita, mutta ei liian laihakaan.
Luulisi noilla kriteereillä löytyvän. Kannattaa tietysti olla itse aktiivinen eikä jäädä odottelemaan miesten aloitteita.
Olen sinkku, koska erosin. En halua lapsia, joten biologinen kello ei tikitä. En siis haikaile miestä siksi, että haluan lapsen, vaan koska haluan jakaa arkeni toisen ihmisen kanssa, sekä saada läheisyyttä, hellyyttä ja seksiä kumppanilta.
Mieheltä toivon avoimuutta, maanläheisyyttä ja keskustelutaitoa. Itsevarmat pelurit ei kiinnosta. Tykkään enemmän hiljaisista pohdiskelijoista. Jokseenkin aloitteellinen saisi olla, ettei tutustuminen ole pelkästään minun varassani. kunnianhimoinen ei tarvitse. Riittää, että on mielenkiintoa eri osa-alueita kohtaan, että arki ei koostu pelkästään sohvasta ja Netflixistä.
Lyhyt saa olla, mutta sytyn vähän raamikkaammista miehistä. Ei tarvitse olla muskeleita, mutta ei liian laihakaan.