Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia,että vaimo pitää yksin yhteyttä miehensä siskoihin?

Vierailija
27.03.2013 |

Siskot eivät koskaan soita, pyydä mihinkään, heidän lapsiaan ei käy meillä leikkimässä, vaikka olen sanonut että meille saa tulla, ja asumme lähellä. Kaikki yhteydenpito on minun varassani, ja näemme miehen sukulaisia vain, jos jaksan itse jatkuvasti soitella ja rampata kylässä. Pitäisikö yhteydenpito nyt lopettaa kokonaan? Olisi helpompaa, jos selkeästi sanoisivat, etteivät pidä meistä ja ei kiinnosta.

Mies antoi lapsuudenperheestään aluksi hyvin sukurakkaan vaikutelman, minkä vuoksi muutimme miehen kotipaikkakunnalle lähelle hänen sukuaan. Nyt miehen sukulaisia ei sitten kiinnostakaan. Tämä ei ole ollenkaan sitä perhe-elämää, mitä halusin. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai se ainakaan ole epänormaalia...

Vierailija
2/4 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluat, että olet osa miehen siskojen perheitä etkä halua omaa perhettä?

Olet hirviökäly, joka on koko ajan tuppautumassa muiden elämään, koska ei kykene elämään omaasi. Normaalia ei ole jatkuva soittelu ja ravaaminen vaan toisen elämän kunnioittaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kyllä tuollaista yksipuolista yhteydenpitoa viitsisi jatkaa... Saisi jäädä jos toiselta puolelta ei koskaan tulisi aloitteita kun itse on tehnyt kuitenkin.

Vierailija
4/4 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas sitten tulee lapsen rippijuhliin tekohymyä hymyilemään? Pitäähän muut sukulaiset saada kateellisiksi :)

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 23:11"]

En minä kyllä tuollaista yksipuolista yhteydenpitoa viitsisi jatkaa... Saisi jäädä jos toiselta puolelta ei koskaan tulisi aloitteita kun itse on tehnyt kuitenkin.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan