Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit lisääntyneellä vapaa-ajallasi, jos yhtäkkiä lopettaisit työt/

Vierailija
27.03.2013 |

saisit potkut tms? Miten saisit päivät kulumaan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää että olen niin tylsämielinen, että en tiedä. En tietäisi silti, vaikka minulla olisi takana lottovoitto, ja siis rahaa millä mällätä. Ei mulla ole mitään harrastusta kuten golf, ratsastus tms mihin keskittyä täysipainoisesti, ei mitään taiteellisia ambitioita joita toteuttaa kun ansiotyö ei rasita, ei mitään. Luultavasti erakoituisin ja alkoholisoituisin, ja tämä on surullista. Kertoo että luovuus on ihan hukassa.

Vierailija
2/9 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkisin välittömästi uuden työpaikan kun olisin ensin pessyt lattiat ja ikkunat kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin lapsen takaisin kotihoitoon, panostaisin kotiruokaan, siivoaisin paremmin, ompelisin enemmän, lenuaisin kirppareilla, kerhoissa ja kahviloissa. Nukkuisin enemmän kuin 6 h.

Vierailija
4/9 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkuisin enemmän. Lukisin ja kuuntelisin musiikkia. Opettelisin soittamaan jotain soitinta. Kirjoittaisin kirjan.

Vierailija
5/9 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti hankkisin uuden työn koska niitä mun alalla on mutta jos ei olisi niin alkaisin urheilemaan enemmän, ottaisin tavoitteeksi vähintään puolimaratonin, askartelisin, opettelisin remontoimaan

Vierailija
6/9 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi..ei ole tuota tarvinnut miettiä! Itse muutin elämäni, jäin kokonaan kotiin ja aika kuluu liiankin nopeaan ei ole tekemisen puutetta, iso vanha talo, lemmikkejä, lapset poissa mutta lapsenlapsia on, en hoida heitä mutta tapailen vaikkapa mennään hampurilaiselle tai tulevat tänne päiväksi. Valvon todella myöhään, paras on aamulla heräillä kun mies lähtee työhön, nousen tai en nouse kahville, ihan rauhassa vaan. Rauhallista aamuteeveen katselua ja aamiaista, suihkuun, joku puhelu ehkä..aamutoimia ja johan on kauppaan menoa autolla, käyn vähän pidemmällä tms. siinä meneekin muutama tunti..joku naapuri poikkeaa kahville, piipahdetaan ehkä kirpparille, kahvilaan, kaverilla..vanhemmilla, sitten alkaakin olla jo melkein kiire ruuanlaittoon, netissäkin tulee roikuttua, tilaan paljon juttuja ulkomailta. Kun on syöty jutellaan päivän jutuista, katsotaan ehkä joku leffa tai ms, pyykinpesua, tavallisia siivouksia tai piipahdan jollain lapsellani..enenkuin huomaakaan kello on kymmenen ja taas aika mennyt liian nopeaan, ihan niinkuin tänäänkin! Tämä nyt vaan pieni kuvaus, yksi harrastus on, koiran ulkoilutusta tosin saa olla omalla pihalla myös. Ja on erilaisia päiviäkin. Nautin todella joka päivästä..välillä tulee jopa kiire, en tajua miten ennen ehdin työhön!

Vierailija
7/9 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukisin vielä enemmän. Hoitaisin kauneuttani. ;)

Vierailija
8/9 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa-aika ei lisääntyisi yhtään, kun olen jo kotiäiti :/ Mutta jos lapset olisivat hoidossa ja minä kotona kirjoittaisin varmaan kirjan. Tai alkaisin tekemään etätöitä. Kävisin lenkillä ja joogaisin joka päivä. Tai vain makaisin sohvalla ja nauttisin siitä, että joku ei ole koko ajan vaatimassa jotain.

Vierailija
9/9 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo nyt sellainen leppoisa elämä, jossa on paljon aikaa kaikelle tärkeälle, koska teen vain osa-aikatöitä.  Jos ei olisi ollenkaan töitä, hankkisin niitä kyllä jostain.  Juuri nyt on hyvä tasapaino elämässä, ei ollenkaan kiirettä.