Kuinka kauan seurustelitte ennen naimisiinmenoa?
Kommentit (41)
Seurustelimme lähes pari vuotta. Muutimme yhteen vasta avioparina.
3v seurusteltu ja vuoden asuttu yhdessä
seurusteltiin sellaiset yli 9,5v ennen naimisiinmenoa. Yhdessä oli asuttu reilut 8v.
14 vuotta yhdessä, 3v naimisissa. 17 v siis asuttu yhdessä.
4,5 vuotta seuruteltiin ja asuttiin yhdessä ennen naimiiinmenoa(muutimme siis heti seurustlun alettua yhteen):)
Puoli vuotta seurusteltiin ennen naimisiinmenoa, siitäkin 3 kk eri maissa etäsuhteessa. Yhdessä asuttiin vasta avioparina, ja silloinkin oikeasti reilun puolen vuoden kuluttua. Yhdessä on oltu yli 20 vuotta.:)
Seurusteltiin 3v, joista 1,5v asuttiin yhdessä. Ihan sopiva aika, ehkä jopa liian pitkä. Olin itse jo vuotta aikaisemmin valmis avioitumaan.
Hesarissa olikin juttua siitä, että lyhyt seurustelusuhde ennakoi pidempää parisuhdetta. Itsekään en oikein ymmärrä pitkän seurustelun funktiota.
Seurusteltiin 7kk, sitten kihlat. Siitä reilun vuoden kuluttua muutettiin yhteen ja saman tien vihille. Emme olisi ennen voineet virallisesti asuakaan yhdessä, sillä opiskelimme eri paikkakunnilla. Kun minä valmistuin, sain töitä mieheni opiskelupaikkakunnalta ja pääsimme saman katon alle. Elämä rauhoittui, kun ei enää tarvinnut seilata neljän asuinpaikan väliä eli molempien lapsuuskodit sekä molempien opiskelupaikat!
[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 20:25"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 20:23"]
15v ja 4v
[/quote]
miten tää toimi käytännössä, etäsuhde?
[/quote]
Ihan hyvin toimi, kumpikin asui tahoillaan (aika lähellä kuitenkin) ja viikonloput ja lomat oltiin yhdessä. Nyt 33 v takana yhteistä elämää.
Seurustelimme reilun vuoden, yhdessä asuttiin tästä ajasta n. puoli vuotta. Olimme kylläkin kavereita ennestään, joten mitään suuria yllätyksiä ei tullut vaikka tahti olikin aika nopea. Nyt ollaan oltu naimisissa yli 10 vuotta :)
Seurustelua 2.5 vuotta, virallista asumista yhdessä 2,3 vuotta.
Seurusteltiin vajaa 4 vuotta, ennen alttarille astelua. Mutta jotain "kahjoa" tehtiin kuitenkin... Tavattiin perjantaina ja jo sunnuntaina pestiin pyykkejä samassa koneessa, eli mies muutti välittömästi mun kämppään:) Kohta ollaan oltu 10v. yhdessä.
oltiin seurusteltu naimisiin mennessä 11 vuotta ja asuttu yhdessä 8 vuotta.
Seurusteltiin vuosi ennen naimisiinmenoa. Tuosta ajasta asuttiin yhdessä 10 kk. Nyt yhteiseloa ollut jo 13 v!
seurusteltiinSeurusteluun 9kk ennenkuin mentiinnaimisiin. Samoin myös asuttiin 9kk saman katon alla. Nyt 6v naimisissa ja yksi lapsi.
Muutettiin siis yhteen samana päivänä kun alettiin seurustella, nopeaa toimintaa!
3 vuotta, yhdessä asuttiin lähes heti, mies muutti mun luokse.
Vuosi seurusteltiin ennen naimisiinmenoa. Mies kosi kun oltiin oltu yhdessä puoli vuotta, samantien muutti luokseni ja alettiin etsiä omistusasuntoa. Ihana romanttista oli, ja hän oli silloin 32v, ehkä oli jo aikakin alkaa vakiintua.
6 vuotta seurusteltiin ennen naimisiin menoa. Yhdessä asumista on vaikea laskea, kun mies asui pitkään virallisesti vanhemmillaan, vaikka käytännössä kai asui parin kk:n seurustelun jälkeen mun luona. Sitten oli vielä armeija ja mun vaihtovuosi... sanotaan vaikka 4v
2 vuotta ja 1,5 vuotta