Elämää teinin kanssa,jumankeisson!
Teini venyy kotona, nukkuu iltapäivään ja pelaa tietsikalla. Minä käyn töissä. Olen laittanut teinille ruuan valmiiksi, vain lämmittämistä vaille.
Työpäivän jälkeen käyn ruokakaupassa, kassit joudun kantamaan kaukaa, sillä omalla kadulla on työmaa, eikä parkkiapaikkaa korttelikaupalla.
Kotiin tultuani laitan pyykkikoneellisen pyörimään ja puran ruuat kaappeihin.
Ilalla olen luvannut mennä teinin kanssa leffaan. Ennen lähtöä muistutan, että pitää lähteä ainakin 15 min aikaisemmin, kun auto on kaukana. Teini järkyttyy: "Eksä vois hakee sitä autoo ja sit tulla hakeen mut täältä ovelta?"
Että näin. Meinaa pää räjähtää.
Kommentit (3)
Hauska loppuhuipennus. Mutta silti pakko kysyä, miksi teinisi ei laita itse ruokaa? Miksi hän ei pese pyykkiä, kun on kerran kotona joutilaana? Miksi et soita häntä kantamaan kauppakasseja, kun auto on kaukana?
tommosta se valitettavasti on useilla. :DD itekkin olin teini iässä ihan samanlainen, nyt ikää on 20 ja arvostan äitiäni ihan uudella tavalla enkä kehtaisi edes käyttäytyä enää noin.kyllä sitä järkeä tulee päähän iän myötä hänellekkin! ;)
No, ei ehkä ole teinin vika, jos olet opettanut hänet siihen, että teet kaiken valmiiksi.