olenko ainoa jota huvittaa kun keski-ikäiset popparit ym,iskelmävonkujat laulaa vain rakkauslauluja
miksi musiikissa tuntuu kaikille jääneen ikuinen teini-ikä päälle. naurettavaa kuunneltavaa.
eikö tosiaan ole muuta aiheita kuin ihastuminen ja sydänsurut...
Kaikki musiikki ainakin mitä rasdiossa soitetaan 100%sti tätä smaa teinikaihoa ja rakkaus-angstia, YHYY YHYY, MÄÄÄÄ RAKASTAAN SUAAAAAA... ÄLÄ MEEEE... EN VOI ELÄÄ ILMAN SUAAAAA... YHYYYYYYY.. millaset aikuiset muka elää tommosessa maailmassa, en tunne yhtäkään.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Mä säälin sua. Sun rakkauselämä jäi näköjään teinivuosiin. Vai meinaatko ettei yli kolmekymppiset saa tuntea enää mitään?
keski-ikä alkaa 40v.
Vierailija kirjoitti:
Mä säälin sua. Sun rakkauselämä jäi näköjään teinivuosiin. Vai meinaatko ettei yli kolmekymppiset saa tuntea enää mitään?
Menes nyt vuodattamaan kyyneliä vaikka päiväkirjaan, kun elämäsi rakkaus ei ole vierelläsi.
Mua ällöttää kun jotkut hikiseen 10 vuoden ikään päässeet lapset laulaa rakkaudesta, samaa itkuvirttä..
Antais musiikkiteollisuus lasten olla lapsia.
No eiköhän valtaosa ainakin radiosta kuuluvasta musiikista perustu rakkauteen, ikävään, unelmaan, pettämiseen, ihastumiseen... Mistähän sitä sitten laulettaisiin, jos ei noista aiheista, kenties luonnosta, lapsista, isovanhemmista, opiskelusta... Hm :(