Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenko ainoa jota huvittaa kun keski-ikäiset popparit ym,iskelmävonkujat laulaa vain rakkauslauluja

Vierailija
18.03.2019 |

miksi musiikissa tuntuu kaikille jääneen ikuinen teini-ikä päälle. naurettavaa kuunneltavaa.
eikö tosiaan ole muuta aiheita kuin ihastuminen ja sydänsurut...
Kaikki musiikki ainakin mitä rasdiossa soitetaan 100%sti tätä smaa teinikaihoa ja rakkaus-angstia, YHYY YHYY, MÄÄÄÄ RAKASTAAN SUAAAAAA... ÄLÄ MEEEE... EN VOI ELÄÄ ILMAN SUAAAAA... YHYYYYYYY.. millaset aikuiset muka elää tommosessa maailmassa, en tunne yhtäkään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä säälin sua. Sun rakkauselämä jäi näköjään teinivuosiin. Vai meinaatko ettei yli kolmekymppiset saa tuntea enää mitään?

Vierailija
2/7 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä säälin sua. Sun rakkauselämä jäi näköjään teinivuosiin. Vai meinaatko ettei yli kolmekymppiset saa tuntea enää mitään?

keski-ikä alkaa 40v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menes nyt vuodattamaan kyyneliä vaikka päiväkirjaan, kun elämäsi rakkaus ei ole vierelläsi.

Vierailija
4/7 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää kun jotkut hikiseen 10 vuoden ikään päässeet lapset laulaa rakkaudesta, samaa itkuvirttä..

Antais musiikkiteollisuus lasten olla lapsia.

Vierailija
5/7 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita. Kuuntelen muuta.

Vierailija
6/7 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aika huvittavalta kuulostaa.

Vierailija
7/7 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän valtaosa ainakin radiosta kuuluvasta musiikista perustu rakkauteen, ikävään, unelmaan, pettämiseen, ihastumiseen... Mistähän sitä sitten laulettaisiin, jos ei noista aiheista, kenties luonnosta, lapsista, isovanhemmista, opiskelusta... Hm :(