Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi elämä! Miehen saamattomuus...

Vierailija
27.03.2013 |

Jätin miehen tänään lapsien kanssa, kun lähdin asioille naapurikaupunkiin. Kahden tunnin jälkeen tuli viestiä, että missä olen. Vastasin, että tilaisuus päättyi juuri ja olen kotia kohta puoleen lähdössä. Seuraavassa viestissä valitti, että koira on käyttämättä ja vauvalta maito loppu. No mitä helkkaria minä sille voin. Herra voisi itse tehdä asioille jotakin. 

Kotona sitten kysyin, että mitäs tuon kaupasta viikonlopuksi, kun olen itse töissä. Vastaus:ruokaa. Hän voi tehdä jauhelihakastiketta ja perunaa niin paljon että riittää koko viikonlopuksi. Sanoin, että ok, jos haluat neljä kertaa syödä samaa ruokaa. hän oli aivan ymmällään ja kerroin että lapset tarvitsevat kaksi lämmintä ruokaa päivässä. Mies meni aivan hiljaiseksi. Huoh. Ja tämä on nyt minun syytäni kun keksin kaikkea tekemistä hänelle...

Aamulla kun seurailin tilannetta, niin mies keitti itselleen kahvit, teki leivät, selaili nettiä ja sitten yhtäkkiä huusi minulle, että mitäs tuolle vauvalle annetaan aamulla. Hän teki sitten pyynnnöstäni puuron, söi aamupalansa rauhassa loppuun ja alkoi sitten vauvaa syöttämään. Kylmää ja mautonta puuroa, ei kelvannut. Sanoin että laita vaikka hedelmäsosetta sekaan ja lämmitä uudelleen.

Miten tää on niin vaikeeta?!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tainnut mies huolehtia lapsista kovinkaan paljoa?

Vierailija
2/9 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti miehesi ei ole tarvinnut aiemmin noita asioita hoitaa kun olet tehnyt ne itse? Mistä hän tietäisi miten mikäkin on tapana tehdä jos ei kokemusta ole. Mutta kyllä sitä kertyy, ja pian sujuu kaikki yhtä hyvin kuin sinultakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olekaan joutunut pariin vuoteen tekemään. Mutta ongelma on siinä, ettei mies kysy mitään ja kun yritän kertoa miten on tehty, se luetaan vittuiluksi ja nalkuttamiseksi. Kun en sano mitää, on lapset ilman ruokaa, nukkuvat milloin sattuu ei ulkoile ja herkkuja syöty. Kotityöt tekemättä, koska pitää viihdyttää lapsia 24/7...hyvähän sekin, että on lasten kanssa, mutta kun se ei ihan niinkään toimi.

ap

Vierailija
4/9 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole siis antanut miehen mitenkään osallitua vauvan hoitoon ja nyt ihmettelet kun hän ei osaa mitään?

Vierailija
5/9 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä saada ne ruoka-ajat miehen kaaliin ja anna kotitöiden olla, jos kerran touhuaa sen ajan lasten kanssa.

Vierailija
6/9 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen antanut.Aina kun lähden vaikka kauppaan tulee vastaus älä viivy kauan. Kerrankin kello oli jo yli 10 illalla kun päästiin kotiin. Minun piti vielä heittää kaveri kotia. Tällä välin oletin että lapset aloittavat syömisen, ehkä ehtivät jo hampaanpesulle ja iltasadulle. Niin mitä on kun tulen kotiin. Lapset leikkivät ja isäntä katsoo telkkaa. Kysyin että joko on syöty. Vastauksena ihmettelyä.

ap

ap

Vierailija
7/9 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä yhtäkkiä laittaa hoitamaan kun ei ole alusta asti annettu olla mukana :)

Kirjoita siis vaikka paperille rytmit yms.

Vierailija
8/9 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo vain. Kohta se äijäsi yrittää kuristaa sinut nukkuessasi. Kun noin kauheasti asetat hänelle paineita.

Ethän tee enempää lapsia tämän sankarin kanssa.

Vierailija
9/9 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lueppa tarkemmin edelliset vastaukset. Ap kertoi että on saanut hoitaa ja olla mukana alusta asti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä