Amme vai vaatehuone?
Kipeästi tarvitsemamme toisen vessan rakentaminen onnistuu, mutta luovuttava on joko ammeesta tai vaatehuoneesta. Kummastakaan en raaskisi luopua.
Rakastan kylpemistä, mielessä on myös elävinä ne vuodet, kun lapsemme olivat pieniä ja pulikoivat ammeessa lähes joka ilta. Toisaalta vaatehuoneen (minun) tyhjentäminen olisi hirmuinen revohka, ei mitään käsitystä, minne tunkisin kaiken sieltä. Kodissa on hyvä olla yksi soppi, johon voi viskoa tavaraa tilapäisesti.
Kumman ratkaisun valitsisit?
Kommentit (13)
Itse pitäisin ehdottomasti vaatehuoneen.
Sulla on liikaa tavaraa. Karsi turhat pois isolla kädellä niin tulee kaappeihin tilaa ja saat pitää ammeen.
Ammeessa on hyvä hoitaa anaaliseksit, yms likaiset leikit mutta toisaalta se mitä tapahtuu vaatehuoneessa jää vaatehuoneeseen joten vaikea valinta..
Pitäisin ammeen. Ihan vaan siksi että vaatehuoneessa on huono rentoutua .
Itse en näe ammeella mitään järkevää tarkoitusta, mutta itsepähän tiedät tarpeesi.
Jos talo on joskus tarkoitus myydä eteenpäin niin amme on siinä tilanteessa iso haitta. Ja vaatehuone taas etu.
Jos kodissa on ylimääräinen soppi, kuten vaatehuone, johon voi aina kätevästi mättää ylimääräiset roinat tilapäiseen säilytykseen, niin niitä ylimääräisiä roinia kertyy vaan lisää ja lisää. Jos romuvarastoa ei ole, roinat tulee pantua eteenpäin jonnekin eivätkä ne jää nurkkiin pyörimään.
Eli vaatehuone kierrätykseen.
Tulisiko uusi vessa ammeen tilalle?
Pitäisin ehkä ennemmin vaatehuoneen mikäli se amme ei olisi mielenterveyden kannalta avainasemassa.
Vaatehuone. Kylpeminen ammeessa on tuhlausta.
Kylpeminen on ihanaa ja rentouttavaa, arjen pientä ylellisyyttä!
Vaatehuone on tärkeämpi sinulle. Jos sinulla on nytkin se täynnä, niin järki käteen vaan. Meillä on ihana poreamme, mutta se on käytössä ehkä viisi kertaa talven aikana. Perheessämme on me vanhemmat ja kolme teiniä.
Amme pois.