Kuka juntti juo vielä suodatinkahvia ja lorauttaa siihen päälle lehmänmaitoa
Kommentit (33)
Minä. Parasta on kunnon suodatinkahvi ja kevytmaitotilkka. Se on konstailematonta, yksinkertaisen helppoa ja hyvää. Mikään muotivillitys ei ole sitä vielä. Päihittänyt. Sinäkö juot esressoa ja kauravelliä vai?
Oon varmaan puolijuntti, kun juon kahvia mutten laita siihen maitoa enkä sokeria? Joskus saatan porojen päälle suodattimeen ripsauttaa hyppysellisen kardemummaa, tulee hyvä tuoksu ja suutuntuma on vähemmän rasvainen.
Ei juma mitä avauksia tähän maanantaihin... trollitehtaassa yt:t päällä? Taidan pitää viikon palstapaussin, kiitos sinulle maailman mielikuvituksettomin riidankylväjä.
Nyt juuri tässä siemailen suodatinkahvia LUOMU kauramaidolla. Enää puoliksi juntti 👌
Täälläkin yksi ylpeä maitokahvinjuojajuntti 😁
Kuka juntti kysyy ja vastaa itse itselleen?
T. Samaistunut ohis
Otan ulkomaillekin mukaan oman Juhlamokan. T. Superjuntti
Vastaus otsikossa? No taidat sitten itse olla samanlainen juntti kuin suurin osa meistä muista. Ei hätää ap, täältä saat vertaistukea.
Kuka juntti juo vielä suodatinkahvia ja lorauttaa siihen päälle lehmänmaitoa
Tämä taitaa olla se sama tyyppi, joka tekee niitä "listataan wt sitä ja wt tätä –aloituksia.
Muu u kirjoitti:
Otan ulkomaillekin mukaan oman Juhlamokan. T. Superjuntti
Onko sulla rieskaa vai ruisrevittyä Fugen reissuilla mukana?
Maitoa en kahvissa käytä kun oon niin hidas juomari enkä tykkää kylmästä kahvista. Huoneenlämmintä kookosmaitoa oon muutaman kerran kokeillut, eikä se kauhean pahaa ollut.
En juo kahvia enkä lehmänmaitoa.
Olen silti varmasti juntti jossain toisessa asiassa.
Minä juon pääosin mustana, mutta välillä myös kerman kanssa. Maidon kanssa en koskaan. Toki onhan se kermakin lehmästä lähtöisin. En sitten tiedä, että oliko se lehmä tässä aloituksessa se pahin asia, vai mikä mahtoi olla aloittajan pointti. No joo trollaushan se tietenkin vain oli.
Mä juon useimmiten pannukahvia lehmänmaidolla.
Olenko tavallista juntimpi vai sofistikoituneempi juntti?
Sinänsä aivan sama.
M
Minä. Pidän myös kaurapuurosta ilman kahvia.
Lorautan kermaa jos sitä on. Kauravelliä kahviin. Älkää nyt naurattaako. Ts kauramaito. Eriasia ne jotka allergisia maidolle.
Hyvä kun ap muistutit. Laitankin heti kahvin valumaan :)
Minä juon suodatinkahvia maidolla.
Terveisin tosi juntti