Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko äänestää feminististä puoluetta?

Vierailija
18.03.2019 |

Ajavat feminististä politiikkaa ja vähemmistöjen asioita, aika paljon nuoria naisia ehdokkaina. Miksi äänestäisit/miksi et? Pidetäänhän keskustelu asiallisena!

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hävetä eikä alapeukut harmita kirjoitti:

Luultavasti voisin äänestää. En ole perehtynyt heidän poliittisiin tavoitteisiin sen kummemmin, mutta poliittisella kartalla sijoittuvat lähelle omia arvojani. Sama Eläinoikeuspuolueen kanssa. Mutta koska nämä profiloituvat nimillään yhden asian puolueiksi, äänestän kuitenkin Vihreitä, joka on lähimpänä arvojani ja ajaa kumpaakin, ihmisoikeuksia ja eläinoikeuksia, ja muitakin asioita. Kakkosvaihtoehto olisi Vasemmistoliitto.

Näyttäisitkö milloin vihreät ovat viimeksi tehneet jotain eläinten eteen?

Miksi minun pitäisi sinulle NÄYTTÄÄ? Selvitä itse. : )

Eläinpolitiikkaa.fi

Vierailija
42/55 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Vaalikoneissakin feministipuolueen ehdokkaat jäävät minulla aina viimeiseksi. Aivan eri arvot kuin minulla. N42.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee feministisessä puolueessa heidän ehdokkaidensa herkkänahkaisuus: esim. somessa blokkaavat jatkuvasti kaikki jotka eri mieltä. Tekosyinä mainitaan mm. "en tunne oloani turvalliseksi" tai "se on trolliöyhöttäjä", vaikka kyseessä olisi ihan asiallisestikin kirjoitettu kommentti. Nythän juuri paljastui, että se yksi miesehdokas joka sai aikaan kohun Ylilautaan liittyen oli blokkaillut Twitterissä jo ennakoivasti valtavasti ihmisiä, joiden kanssa ei koskaan ollut edes tekemisissä! Edustivat Väärää Ajattelua. Miten nämä blokki-intoilijat ja heikosti vastakkaisia mielipiteitä sietävät voisivat pärjätä politiikassa tai eduskunnassa?

Minulle siis ihan liian totalitarianismilta haiskahtavaa, eli EN äänestä. 

Vierailija
44/55 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen feministi ja en missään nimessä! Miksi kannattaisin puoluetta joka muun muassa ajaa naistenvessojen riistämistä pois naisilta jne. ?

Olen feministinä tismalleen samaa mieltä! Itseäni häiritsee lisäksi se, että puolueen johdossa näkyy olevan useampi huivipää. Islam ja feminismi eivät ole sovitettavissa yhteen, kertakaikkiaan ei. Mutta taidan olla melko yksin tämän mielipiteeni kanssa...

Vierailija
45/55 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvopuoluetta voisin äänestää.

Vierailija
46/55 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ainoastaan sovinistista puoluetta.

Vierailija
47/55 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti voisin äänestää. En ole perehtynyt heidän poliittisiin tavoitteisiin sen kummemmin, mutta poliittisella kartalla sijoittuvat lähelle omia arvojani. Sama Eläinoikeuspuolueen kanssa. Mutta koska nämä profiloituvat nimillään yhden asian puolueiksi, äänestän kuitenkin Vihreitä, joka on lähimpänä arvojani ja ajaa kumpaakin, ihmisoikeuksia ja eläinoikeuksia, ja muitakin asioita. Kakkosvaihtoehto olisi Vasemmistoliitto.

Miksi minun pitäisi sinulle NÄYTTÄÄ? Selvitä itse. : )

Eläinpolitiikkaa.fi

Ei löytynyt näyttöjä, mikä ei ollut yllätys... Nolo tyyppi...

Vierailija
48/55 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos femaripuolue ajaisi vaan naisten asioita, niin miksi hitossa miehenä tätä puoluetta äänestäisin. Mitä minä tästä hyötyisin? Äänestän asioita yhteiskuvallisesti, enkä vain asioita yhden ryhmän kantilta. En myöskään äänestäisi sellaista puoluetta joka ajaisi vain ainoastaan miesten asioita. Kyllä tässä pitää ajatella myös kaikkia sukupuolia samalla viivalla.

Vierailija
49/55 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Pidän kaikkia feministi-liikkeeseen kuuluvia täysinä idiootteina.

Kaikista inhottavinta on että minua on muutaman kerran pidetty feministinä.

N84

Vierailija
50/55 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Heillä on toki joitain varsin kunnioitettavia tavoitteita (kuten asevelvollisuuden tasa-arvoistaminen), mutta näille ei saada nykyisessä ilmapiirissä riittävästi tukea. Sen sijaan esim. esitys "tunnettujen vihasymbolien" esilläpidon kriminalisoimisesta voi hyvinkin saada median, valtapuolueiden yms. tuen ja päätyä lopulta laiksi. Suomessa on rajoitettu sananvapautta ihan riittävästi. Päinvastoin pitäisi poistaa pykälä uskonrauhan rikkomisesta (tai ainakin sen jumalanpilkka-osio) sekä nostaa merkittävästi kynnystä tuomita kansanryhmää vastaan kiihottamisesta. Nämä "kielletään väärät mielipiteet ja ilkeät hakaristit ettei tule paha mieli" -ehdotukset ovat ongelmien maton alle lakaisemista, joka ei poista ääri-ideologioita mihinkään.

Vierailija
51/55 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.sey.fi/ajankohtaista/tiedotteet/604-vihreiden-eduskuntavaal…

"Selvästi innokkaimpia eläinsuojelujärjestöjen sitoumuksen allekirjoittajia ovat olleet Vihreiden eduskuntavaaliehdokkaat. Kaikista sitoumuksen 353 allekirjoittajasta 136, eli noin 39 %, on Vihreiden kansanedustajaehdokkaita. Toiseksi eniten tukea eläinsuojelujärjestöjen sitoumus on saanut Vasemmistoliitosta: 78 allekirjoittajaa (22 % allekirjoittaneista).

Huomiota herättävää on, että kaikista muista eduskuntapuolueista eläinsuojelujärjestöjen sitoumuksen allekirjoitti vain kourallinen ehdokkaita: perussuomalaisia allekirjoittaneista oli 18, sosialidemokraatteja 17 ja kristillisdemokraatteja 10. Näin siitä huolimatta, että sitoumuksesta tiedotettiin aktiivisesti ja yhtäläisesti kaikille puolueille."

Vierailija
52/55 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.sey.fi/ajankohtaista/tiedotteet/604-vihreiden-eduskuntavaal…

"Selvästi innokkaimpia eläinsuojelujärjestöjen sitoumuksen allekirjoittajia ovat olleet Vihreiden eduskuntavaaliehdokkaat. Kaikista sitoumuksen 353 allekirjoittajasta 136, eli noin 39 %, on Vihreiden kansanedustajaehdokkaita. Toiseksi eniten tukea eläinsuojelujärjestöjen sitoumus on saanut Vasemmistoliitosta: 78 allekirjoittajaa (22 % allekirjoittaneista).

Huomiota herättävää on, että kaikista muista eduskuntapuolueista eläinsuojelujärjestöjen sitoumuksen allekirjoitti vain kourallinen ehdokkaita: perussuomalaisia allekirjoittaneista oli 18, sosialidemokraatteja 17 ja kristillisdemokraatteja 10. Näin siitä huolimatta, että sitoumuksesta tiedotettiin aktiivisesti ja yhtäläisesti kaikille puolueille."

Kuule kyllä PUOLUEEN pitää tehdä paljon enemmän asioiden eteen kun allekirjoittaa sitoumuksia. Puolue on ensiluokkaisella paikalla etunenässä säätämässä lakeja. Aloitteiden ja tekojen pitää syntyä puolueen sisällä ja eduskunnassa, jossa ne viedään loppuun asti. Mutta kun vihreitten aika on viimeaikoina mennyt yhteisvessavouhotuksiin niin ei ole jäänyt aikaa YMPÄRISTÖNSUOJELULLE saati, että sitä olisi riittänyt eläinsuojeluun.

Vierailija
53/55 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, en ole niin todellisesta elämästä vieraantunut.

Juuri näin!!

Vierailija
54/55 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argumentteina ovat vähimmistölle paremmat edut kuin muille ja odotus on, että vain ap:n itsensä mielestä asialliset kommentit suodaan... Ootko sä hulllu?

Vierailija
55/55 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, koska pidän heitä vihamielisinä tasa-arvoa kannattamattomina. Esimerkkinä puheenjohtajansa vähättelyt miesten kokemaa seksuaalista ahdistua kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme