Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

työpaikan pikkupomo

Vierailija
26.03.2013 |

Olen niin kyllästynyt meidän työpaikan pikkupomoon. Kyttää muiden työntekoa,komentelee,piikittelee ja on itse laiska kun mikä.Pilaa koko työpaikan ilmapiirin ja pomoa mielistellään minkä ehtii.Kait se on paras kattella uusi työ vai millä tällaisen pikkupomon saa kuriin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli samanlainen mulkku entisellä työpaikalla. Just valmistu 25-vee kloppi lirkutteli naisille ja anto salaa ilmasta tavaraa vissiin pillun toivossa (oli siis kosmetiikkayritys), miehille taas hankki potkuja mitättömistä syistä (jostain 5 minuutin myöhästymisistä). Oli myös älytön rasisti ja heitti selän takana läppää työpaikan somaleista ja venäläisistä.

Tää äijä omas jotain suhteita oikeeseen pomoon eli ei mitää tsänssiä että sais potkuja. Vastenmielinen tyyppi.

Vierailija
2/10 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kantelu. Niin minäkin olen tehnyt ja kannatti. Pomo se on pomollakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, puhutkohan musta? Mun työtä on ikävä kyllä kytätä muiden työntekoa, komennella jos ei tehdä kunnolla ja jos laiskotellaan. Itse ehkä vaikutan joskus laiskalta, mutta todellisuudessa teen ihan hirveen paljon koko ajan. Mun työni vaan on vähän erilaista.

On aika vittumaista olla se pikkupomo, jota ylemmät tahot painostaa kyttäämään työntekijöiden tekemisiä. Yritän olla ystävällinen ja mukava, mutta pakko mun välillä on puuttua, jos hommat ei etene.

Vierailija
4/10 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommalle pomolle joukkoviesti, jossa on kaikkien nimet.

Vierailija
5/10 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 19:21"]

Hui, puhutkohan musta? Mun työtä on ikävä kyllä kytätä muiden työntekoa, komennella jos ei tehdä kunnolla ja jos laiskotellaan. Itse ehkä vaikutan joskus laiskalta, mutta todellisuudessa teen ihan hirveen paljon koko ajan. Mun työni vaan on vähän erilaista.

On aika vittumaista olla se pikkupomo, jota ylemmät tahot painostaa kyttäämään työntekijöiden tekemisiä. Yritän olla ystävällinen ja mukava, mutta pakko mun välillä on puuttua, jos hommat ei etene.

[/quote]

Kyttäys ei ole kannustavaa johtamista, eikä edistä työyhteisöä saaavuttamaan yhteisiä päämääriä ja tavoitteita. Aiheesta on paljon saatavilla paljon hyvinkin tarkkaan tutkittua tietoa. Suosittelen suakin tulemaan tähänpäivään ja kannustavaan nykyjohtajuuteen sieltä pelollajohtamisen poterostasi.

Vierailija
6/10 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä sille potkuja!

Vierailija
7/10 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ehdotin tuollaiselle vittumaiselle kyttääjä mulkku pomolle ,että mennään käymään pihalla hallin takana selvittämässä erimielisyydet,lopputulos oli että sain lopputilin ilman työvelvoitetta esimiehen väkivallalla uhkaamisesta,maksoivat 6kk palkan kotiin.

Vierailija
8/10 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi ärsyttävä tuo nro 2 esimerkki- miten isot pomot sallii tuollaista käytöstä t. pomo

Vierailija
9/10 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi ärsyttävä tuo nro 2 esimerkki- miten isot pomot sallii tuollaista käytöstä t. pomo

Vierailija
10/10 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista paska!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän