Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäilen, että työkaveri on lesbo ja kiinnostunut minusta.

Vierailija
17.03.2019 |

Eli olen 35v nainen ja tämä työkaverini on aika saman ikäinen.

Olemme isossa töissä kaupassa joten emme työpäivän aikana hirveästi törmäile, kuin tauoilla.

Hän tuli vasta jälkeeni töihin tänne.
Ja olemme olleet noin kuukauden nyt yhdessä töissä täällä ja näemme päivittäin useita kertoja mutta melko lyhyitä hetkiä.
Hän ei aluksi oikein huomannut minua mitenkään, mutta yhden kerran juttelimme töitä samalla tehdessä ja sen jälkeen hän ollut jotenkin ihan poikkeuksellisen mukava juuri minulle.

Huomaan sivusilmällä, että hän katsoo minua usein ja kääntää katseen pois heti jos katson takaisin.
Välillä taas katsoo ihan avoimesti.
Jotenkin minä vain vaistoan sen, että tässä jtn muutakin, kuin pelkää ystävällisyyttä.
Olemme pari kertaa nähneet vapaa-ajallakin ja olen huomannut, että jotenkin poikkeuksellisen hyvin bongannut minut heti ihmismassan keskeltä ja mennyt ihan pois tolaltaan.
Päällisin puolin hän vaikuttaa olemukseltaan juuri semmoiselta hieman miesmäiseltä naiselta en oikein osaa selittää.

Mietin, että mitä tässä pitäisi tehdä. Sinäällään ei tämä minua nyt mitenkään haittaa, mutta en haluaisi pahoittaa hänen mieltään tai tuottaa pettymystä.
Itse olen kuitenkin ihan hetero ainakin pääsääntöisesti.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Se, että joku sattuu vähän vilkasemaan sinua ja olemaan mukava ja pari kertaa tunnistaa sinut vapaa-ajalla.. eiköhän ole aika palata taas maanpinnalle ap? Sinä et ole mikään maailman keskipiste josta kaikki ovat kiinnostuneita

Vierailija
2/17 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/17 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan näin ollakkin. Itse aikanaan epäilin samaa omasta työkaveristani. Ja paljastuihan hän sitten aivan yhtäkkiä lesboksi ja kun emme enää olleet työkavereita ja törmäsimme baarissa niin hän jieman humalassa tunnusti olleensa minuun ihastunut.

Vierailija
5/17 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Se, että joku sattuu vähän vilkasemaan sinua ja olemaan mukava ja pari kertaa tunnistaa sinut vapaa-ajalla.. eiköhän ole aika palata taas maanpinnalle ap? Sinä et ole mikään maailman keskipiste josta kaikki ovat kiinnostuneita

Jopa oli kitkerä kommentti. Et liene itse kovin suosittu, kun noin ahdistaa jonkun toisen saama huomio. Ihan asiallisestihan AP pohtii tilannetta, eikä tuossa  mitään ns. narsistista leijumista ole.

AP:lle: Ei tuossa varmaan mitään erityistä tarvitse tehdä, ellei työkaveri tule liikaa iholle. Kun et anna mitään ymmärtää, niin eiköhän se jossain vaiheessa tajua, ettei ole saumoja siinä mielessä.

Viimeistään jossain pikkujouluissa varmasti selviää, onko hän oikeasti perääsi muutenkin kuin työkaverina.

Vierailija
6/17 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi haluat meidän vahvistuksia siitä, että hän saattaisi olla kiinnostunut?

En keksi muuta syytä miksi, että miksi teit tämän aloituksen..

Mitä ihmeen apua muka tarvitset. Jos asia nyt niin sattuu olemaankin, että hän on vähän kiinnostunut, mutta ei tuon enempään sinua "häiriköi" niin eihän mitään toimenpiteitä edes tarvitse tehdä :D.

Jos hän pyytää treffeille niin sitten voit sanoa kohteliaasti olevasi hetero!

Vierailija
7/17 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tyttörakkaudessa ole mitään pahaa ja kun olet pääsääntöisesti hetero:) Mitä jos lähtisit työkaverisi kanssa ulos niin selviää onko kipinää.

Vierailija
8/17 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla muut varmaan arvuuttelevat hiljaa mielessään koska ap lähtee työkaverinsa kanssa treffeille:D

Vierailija
9/17 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
10/17 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole vastavuoroisesti aloitteellinen häntä kohtaan, niin työkaverisi ymmärtää ehkä itsekin, että et ole kiinnostunut.

Jos taas tekee jonkun suoremman aloitteen, niin voit kai torjua hänet siinä missä miespuolisenkin työkaverin? Vai epäiletkö että hän on psykoottinen moottorisahamurhaajalesbo?

Vierailija
11/17 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fist & shout.

Vierailija
12/17 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi samojen perustelujen jälkeen epäillyt, että työkaveri on hetero ja hänestä kiinnostunut, olisi hänet joko lynkattu tai naurettu pihalle.

Vierailija
13/17 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
14/17 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän osaston päällikkö on lesbo ja palkkaamistaan henkilöistä 4/5 on naisia, vaikka yrityksessä 2/3 on miehiä.

Vierailija
15/17 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
16/17 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kuitenkin olla niin, että olet itse kiinnostunut tästä kyseisestä työkaverista ja nyt haluat täältä vahvistusta sille, että hänkin voisi olla kiinnostunut?

Vierailija
17/17 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile? ;)