Oho! Sinkkulaivassa oli yksi ihan potentiaalinen, normaali...
mies. Jukka, jos ei niin välitetä tuosta Suomi-fanituksesta. Mutta ulkoisesti ja käytöstvavoiltaan vaikutti siltä, että kelpaisi minullekin.
Muuten ohjelmaan osallistujat on olleet....noh...sanotaanko nyt...sellaisia, että ei ihmetytä, miksi ovat sinkkuja....
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 13:34"]
Mikä jakso?
[/quote]
Ihan tämä uusin eilen tullut.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 15:09"]
Mikä jakso?
[/quote]
[/quote]
Uusin? Kymppijaksopas... http://www.livtv.fi/ohjelmat/sinkkulaiva/etusivu/video/sinkkulaiva-kausi-1-jakso-10-1
[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 15:14"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 15:09"]
Mikä jakso?
[/quote]
[/quote]
Uusin? Kymppijaksopas... http://www.livtv.fi/ohjelmat/sinkkulaiva/etusivu/video/sinkkulaiva-kausi-1-jakso-10-1
[/quote]
Ups, luulin vastaavani tuohon Manna-keskusteluun. Joo, siis Jukka oli kymppi-jaksossa.
Jukka oli kyllä Homer Simpson-reppuineen lutunen tapaus!
Kyllä!! Todella sytyttää työtön natsi, siinä sitä on jotain! Vielä Kiitos-huppari päällä korostamassa tätä älyn suurta virtaa.
Harmi kun olen varattu, muuten olisin kyllä heti ottanut yhteyttä ja yrittänyt onneani.
juu ja puheiden mukaan haki naista "äidiksi" lapsilleen...hohhoijaa. Ketä kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 01:49"]
Minulle Suomi-fanituskin oli plussaa, oma isä on ollut sodassa ja arvostan maanpuolustushenkisyyttä. Muutenkin tällä Jukalla tuntui olevan perhearvot kohdallaan. Itselleni ainoa turn-off on tuo tupakointi.
Kyllä tuosta joku vielä hyvän miehen saa, jos vain jostain löytyisi hänen arvoisensa nainen.
[/quote]
Perhearvot juu - neljä lasta jo ennestään, ja kuinkahan monen naisen kanssa? Ja työtön, eli nainen saa paitsi elättää, myös kasvattaa toisten muksut.
Jännä juttu - minäkin arvostan suuresti sotaveteraaneja ja heidän uhraustaan itsenäisyytemme puolesta, silti tuollaiset suomileijonatyypit ällöttävät, koska homma menee ihan yli.
Ja siihen vielä päälle se tupakanpoltto - yh yh.
Jaa normaali. No riippuu varmaan mikä on normaali. Ei kai se mitenkään epänormaali ollut, jos junteista tykkää.
http://www.livtv.fi/ohjelmat/sinkkulaiva/etusivu/video/sinkkulaiva-kausi-1-jakso-17-0
Eilisessä jaksossa oli ihaan kaamea kauhtana tää Manna....
Minunkin mielestä Jukka oli käytökseltään ja olemukseltaan miellyttävän oloinen, vaikka muakin Suomileijona-tyypit arveluttaa. Ulkonäössäkään ei ollut vikaa. En ihmettele, että Jukka on saanut eniten ylistäviä kommentteja naisilta tuolla sinkkulaivan sivuilla.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 11:34"]
http://www.livtv.fi/ohjelmat/sinkkulaiva/etusivu/video/sinkkulaiva-kausi-1-jakso-17-0
Eilisessä jaksossa oli ihaan kaamea kauhtana tää Manna....
[/quote]
Mannassa oli ihanaa hänen itsevarmuutensa ja aloitteellisuutensa. Voi kun itsekin uskaltaisin olla noin aloitteellinen. :)
Olen vasta ekoja minuutteja katsomassa Jukkaa, mutta täytyy sanoa että vaikuttaa erittäin lupaavalta! Luulisi kysyntää löytyvän.
Katsoin jakson loppuun ja luulen, että saisi "paremmankin", minkä valitsi.
On muuten aika poikkeus ainakin tähänastisessa Sinkkulaivan osallistujakaartissa,
t.ap
Minulle Suomi-fanituskin oli plussaa, oma isä on ollut sodassa ja arvostan maanpuolustushenkisyyttä. Muutenkin tällä Jukalla tuntui olevan perhearvot kohdallaan. Itselleni ainoa turn-off on tuo tupakointi.
Kyllä tuosta joku vielä hyvän miehen saa, jos vain jostain löytyisi hänen arvoisensa nainen.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 01:43"]
Katsoin jakson loppuun ja luulen, että saisi "paremmankin", minkä valitsi.
On muuten aika poikkeus ainakin tähänastisessa Sinkkulaivan osallistujakaartissa,
t.ap
[/quote]Määrittele "parempi"
Minäkin nyt jakson loppuun katsottuani ihmettelen, että mikä vika oli muka Jukan valitsemassa kauniissa, hyväsydämisessä naisessa?
[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 01:59"]
Minäkin nyt jakson loppuun katsottuani ihmettelen, että mikä vika oli muka Jukan valitsemassa kauniissa, hyväsydämisessä naisessa?
[/quote]
läski! Eikä ollut naamastakaan kaunis. Tosin eivät taida pitää yhtä, kun Jukan profiili oli ollut jokin aika sitten Suomi24-deitissä.
se Mannan pukeutuminen oli kamalaa... ne revityt trikoot ja jotku teinitennarit jalassa... KÄÄÄK!