Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintani vaan kasvavat ja kasvavat. Teen kohta itsarin niiden takia. Kuppikoko jo 100F.

Vierailija
17.03.2019 |

Pitus 168 cm ja paino 79 kg. En löydä rintsikoita mistään ja nuo ainoat, jotka ovat ihan sopivat hiertävät töissä verille ihoni, kun liikkuvat.
Mitä teen?

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama, lollot vie järjen. Mulla 80 E/F ja alkaa kyrsiä. Ne vain kasvaa ja kasvaa iän myötä. Joskus mietin että olenko transsukupuolinen kun inhoan näitä niin paljon. Ikää kohta 50.

https://www.abrathatfits.org/calculator.php

Hah, mittautin tällä ja sain 70J. Ei helv.

Vihaan tissejäni, olen harkinnut pienennnysleikkausta. Pelkään vaan niin paljon.

Olisi luksusta olla ilman liivejä edes kotona ja kwsällä pihalla mutta ei voi kun ne roikkuu niin. Käytän vain urheiluliivejä. Kaarituelliset on tuskaa.

Mulla on samankokoiset tuolla laskurilla mitattuna, enkä ole koskaan ajatellut että ne olisivat mitkään jättitissit. Onko sulla sitten oikean kokoiset liivit, mä käytän 65-70J tai UK koossa 30GG ja oikein mukavat ovat liivit päällä?

No ei minunkaan ole niin huomattavan isot, on vaan löysät. Ihme mitta, muka JKuppi!!!

Haluan kunnon tuen. Urheiluliivit ollu ok, mutta tissiväli hikoo koska osuu tissit yhteen ja joudun pitämään paperia välissä, muuten tulee ihottumaa :(

Vierailija
42/88 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 90L. Kärsin tosissani tästä. Hirveät niska-, hartia- ja päänsäryt. Ryhti on painuu kyyryyn ja näytän tosi isolta valtavien rintojen vuoksi. Vaatteet istuu huonosti. Vihaan tätä tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama, lollot vie järjen. Mulla 80 E/F ja alkaa kyrsiä. Ne vain kasvaa ja kasvaa iän myötä. Joskus mietin että olenko transsukupuolinen kun inhoan näitä niin paljon. Ikää kohta 50.

Vihaan tissejäni, olen harkinnut pienennnysleikkausta. Pelkään vaan niin paljon.

Olisi luksusta olla ilman liivejä edes kotona ja kwsällä pihalla mutta ei voi kun ne roikkuu niin. Käytän vain urheiluliivejä. Kaarituelliset on tuskaa.

Mulla on samankokoiset tuolla laskurilla mitattuna, enkä ole koskaan ajatellut että ne olisivat mitkään jättitissit. Onko sulla sitten oikean kokoiset liivit, mä käytän 65-70J tai UK koossa 30GG ja oikein mukavat ovat liivit päällä?

Minkämalllisia käytät, onko rinnan malli kiinteä?

Vierailija
44/88 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos suomimiehet eivät halua suominaisia kun muistuttavat enemmän lehmää :D

Vierailija
45/88 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 ympäryysmitta kyllä tarkoittaa sitä, että olet ...todella lihava. Nuo mitat ei kyllä yhtään tue sitä, ettäkö rintojesi koko olisi 100F. 

Kyllähän ne rinnat kasvavat, jos lihoat myös jatkuvasti. 

Vierailija
46/88 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai ollut tosissasi tuon itsarijutun kanssa? Jos olit niin hae apua, ihan vaikka lääkäristä.

Vierailija
47/88 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sulla on harvinaisen roteva yläosa tai sitten käytät aivan väärän kokoisia liivejä. Sun kannattaa mennä kokeilemaan liivejä isoissa kupeissa H-K ja ympärys alkaen 75-80. Ympärysmittasi 94 cm vaikuttaa aika massiiviselta myös. Jos pitää paikkansa, niin sopiva ympärys olisi liiveissä 85-90.

Vierailija
48/88 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on liian iso ympärysmitta. Rinnat roikkuvat pelkästään olkainten varassa, joten ei ihme jos rintsikat hiertävät.

Hanki oikean kokoiset liivit, esim. ympärysmitalla 75 tai 80, niin ehkä se hiertyminenkin lakkaa...

Vierailija
49/88 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla 90L. Kärsin tosissani tästä. Hirveät niska-, hartia- ja päänsäryt. Ryhti on painuu kyyryyn ja näytän tosi isolta valtavien rintojen vuoksi. Vaatteet istuu huonosti. Vihaan tätä tilaa.

en tiedä onko L kokoa olemassakaan. ABCDEF. Mene terv.kesk. saat lähetteen jos liian isot bosat ja piennysleikkaus yhteiskunnan laskuun kuten aikoinaanEsko Ahon yläluomileikkaus. 

Vierailija
50/88 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienennysleikkaukseen.

Painoa voisi pudottaa - rinnat pienenevät samalla ilman leikkauksia.

Vierailija
51/88 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 70I. Menen heti leikkaukseen kun saan raha-asiat balanssiin ja kymmenisen kiloa laihdutettua. T. 161cm & 70kg

Vierailija
52/88 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla 70I. Menen heti leikkaukseen kun saan raha-asiat balanssiin ja kymmenisen kiloa laihdutettua. T. 161cm & 70kg

Ai sinun naturel rinnat ovat tämän kokoiset https://www.youtube.com/watch?v=77thKNJxMj4 ? Eipä taida kukaan uskoa. 

Vierailija
53/88 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienennysleikkaukseen.

Painoa voisi pudottaa - rinnat pienenevät samalla ilman leikkauksia.

Se vaan ettei se tyhjä nahka ponnahda takaisin. Roikkuva heiluva nahka on myös kamalaa, vaikka saisi liiviin poimutettuakin.

Vierailija
54/88 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alottajan kannattaa käydä oikeassa liiviliikkeessä mittauttamassa koko. Noiden mittojen perusteella 90H tai jopa 85I vois olla oikea koko. Kannattaa myös kokeilla myyjän avustuksella useampia malleja. Jos myyjä ei osaa auttaa tai et löydä mielestäsi sopivia, vaihda liikettä. Aluksi ei välttämättä kannata ottaa niitä ympärysmitaltaan pienimpiä liivejä, jos tuntuu että henki ei kulje, vaikka myyjä vakuuttaakin niiden venyvän hetkessä... Myös liivien mallin kanssa kannattaa olla tarkkana kun ostaa hieman kalliimmat liivit, tarkista että kaarituet tai tukipalat eivät paina kainaloa, kylkiluita tai rintalastaa. Myyjän pitäisi osata auttaa myös tässä, mutta joillekkin voi olla tärkeämpää saada liivit myydyksi, kuin se että ne sopivat asiakkaalle.

Vierailija
55/88 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en tiedä onko L kokoa olemassakaan. ABCDEF. Mene terv.kesk. saat lähetteen jos liian isot bosat ja piennysleikkaus yhteiskunnan laskuun kuten aikoinaanEsko Ahon yläluomileikkaus. 

En voi olla nauramatta. Hyvin pointti hauskasti esitettynä vakavasta asiasta! Kyllä L-kuppi on olemassa. En tarkalleen muista kuinka pitkälle koot menee erikoisliikkeissä, mutta taitavat jopa myydä M ja N koon liivejä.

- tuo aiemmin kirjoittanut 90L

Vierailija
56/88 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos suomimiehet eivät halua suominaisia kun muistuttavat enemmän lehmää :D

Täh? Noihan on just parasta, kyllä isot tissit kääntää pään ja aiheuttaa hmm...haluja. Mies40.

Vierailija
57/88 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä säilytän tämän keskustelun ja kun taas joskus häpeän omaa 75A-yläosaa, joka ei rajoita elämässäni mitään tekemistä, luen nämä viestit läpi ja ymmärrän olla tyytyväinen.

Vierailija
58/88 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkämalllisia käytät, onko rinnan malli kiinteä?

Ei ole kiinteä, aika roikkuvat ja löysät.

Paras ja istuvin liivi mulla on Panache Marcie koossa 30GG, eli suomikooksi käännettynä kai noin 65J. Näyttää tältä, linkissä siis koossa 30GG https://www.bratabase.com/browse/cleo/marcie-balconnet-bra-6831/30GG/pi…

Toinen erinomainen liivi on Panache Jasmine, tarkkaa kokoani en muista, mutta suunnilleen sama kuin edellinen https://www.bratabase.com/browse/panache/jasmine-balconnet-bra-6951/30G…

Vierailija
59/88 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat saa näyttämään muuten hoikan naisen lihavalta. Oma kokoni on 80 H ja olen menossa pienennysleikkaukseen sekä esteettisistä että terveydellisistä syistä.

Vierailija
60/88 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä tuossa vielä kaikki. Joillakin voi vaihdevuosien aikana vielä tulla hormoniperäinen rintojen kasvupyrähdys. Eli vaikkei paino nousisi, kuppi voi vielä kasvaa. Arrggh.

N52, 85F.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän